Gewoon tegen de muur piesen, veel makkelijker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat lijkt me niks dat gekletter dat overal heen spettert.
Dat moet toch ook terugspetteren, of is het zo'n slap straaltje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon tegen de muur piesen, veel makkelijker.
Gewoon op een paar meter afstand gaan staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat moet toch ook terugspetteren, of is het zo'n slap straaltje.
Buiten dus, want zo groot is hier het toilet niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon op een paar meter afstand gaan staan.
Denk het, lijkt me alleen niets vrouwelijks aan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
Vrouwen kunnen toch ook hun kont waxen en anus fisten?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef Bengeltje het volgende:
Mini's.![]()
Dan kan je net zo goed een jongen zijn...
ik vind je anus harsen nou ook niet direct manlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Buiten dus, want zo groot is hier het toilet niet.
[..]
Denk het, lijkt me alleen niets vrouwelijks aan.
Ook dat.quote:
wat was je kado nou?quote:
Geen ideequote:
Ik wil het eigenlijk niet eens weten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind je anus harsen nou ook niet direct manlijk
Yep, dan wordt zoonlief opgehaald en ben ik vrijquote:
Ook al heb je misschien een virus te pakken, uhuhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef Tegan het volgende:
Mijn zus zo. Oh als je nu koorts krijgt dan kan je toch alsnog mee op vakantie![]()
. Schrijf ik wel antibiotica voor.
.
"In de zon knap je lekker snel op."quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:00 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al heb je misschien een virus te pakken, uhuh
Riight.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
"In de zon knap je lekker snel op."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |