quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan hier beter naar kijken dan die hond![]()
Honden komen ook niet op je afgerend met bijlen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren werden er honden neergeschoten op de filmpjes van Happel.
En dan ook niet in zijn hoofd schieten hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshheqk63mhEuE2M7JIe
Hier DJ.
Dit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ook niet in zijn hoofd schieten heLekker pijn laten lijden
Fcking hell waarom keek ik ditquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef mrstylo het volgende:
http://www.worldstarhipho(...)wshheqk63mhEuE2M7JIe
Hier DJ.
Ik snap nog steeds de ophef niet. Zwaar terecht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dan ook niet in zijn hoofd schieten heLekker pijn laten lijden
Sommigen wel:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Honden komen ook niet op je afgerend met bijlen.
Nja als jij boos op iemand af rent en hij schiet jou snap je het misschien wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds de ophef niet. Zwaar terecht.
Dan nog is het sneu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds de ophef niet. Zwaar terecht.
Stel je niet zo aan man. Klotehondenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Fcking hell waarom keek ik dit
Wat moet hij dan, wachten totdat hij in zijn been gebeten wordt en dan schieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nja als jij boos op iemand af rent en hij schiet jou snap je het misschien wel.
iig kan ie dat beest gewoon uit zn lijden verlossen ipv blijven staan als een lafbek.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet hij dan, wachten totdat hij in zijn been gebeten wordt en dan schieten.
Boeiend man, is maar een hond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iig kan ie dat beest gewoon uit zn lijden verlossen ipv blijven staan als een lafbek.
Coolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan man. Klotehonden
Zag je zijn rechterbeen nog steeds bewegen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
iig kan ie dat beest gewoon uit zn lijden verlossen ipv blijven staan als een lafbek.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |