SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Hoe? xDquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm was ik helemaal vergeten
Op RW in een 4-3-2-1 was hij een speler in mijn eerste FUT team. Met aan de andere kant Tommy Oar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ozbiliz lijkt me wel goed alleen bagger passing, iemand wel eens met hem gespeeld?
Leuk driehoekje voorin.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Ozbiliz lijkt me wel goed alleen bagger passing, iemand wel eens met hem gespeeld?
Net wakkerquote:
Ja, die verander ik niet meer hoor.quote:
Ik eet echt nooit tostiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef marcie216 het volgende:
Nu jet het zegt, Broodje kipfilet in het tosti ijzertje (dalijk)
die zijn lekker johquote:
Kloptquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Lindgren. het volgende:
Veel verlies bij Footballdeal.Ik lijk Dudeweiser wel.
kom in fantasy ding waar ik ook in zitquote:
Gooi het linkjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
kom in fantasy ding waar ik ook in zit?
Ook lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga zo een tosti met salami maken
Deze man snapt hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ga zo een tosti met salami maken
ja is baas, kan je gewoon je eigen team maken, met 175 mlnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Gooi het linkje.
Weet niet of dat fantasy gezeik wel leuk is
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:48 schreef marcie216 het volgende:
Beautifull Game!
Typ dat rechtsboven in (server Dirk) en dan de 2e van onder die je dan krijgt. Zit ik, (red White army) en nog 2 andere in
Casillas is irl de beste keeper, maar op FUT is 'ie weer kutquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
Ik snap zulke mensen echt niet. Ik zie het steeds vaker. Dan heb je een team met perfecte chem maar dan heb je die Spanjaard op doel.
Hij ging wel lekka ragequitten.
[ afbeelding ]
Het gaat om de chemistry denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Casillas is irl de beste keeper, maar op FUT is 'ie weer kut
komt me heel bekend voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef stoereboii het volgende:
Fock, het is nu al de 2de dag op rij dat ik mn wekker zet om half 10, en toch gewoon doorslaap tot half 12 danzou liever eens vroeg opstaan maar mn lichaam wil precies gewoon niet
Osm? mijne is vandaag afgelopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Marcie ik kan over 2 dagen pas weer een team kiezen.
En ik heb al een stuk of 7 accounts dus ik ga er niet nóg 1 bij maken.
Ook met 9 chem blijkt 'ie kut te zijn. Check futhead maar eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat om de chemistry denk ik.
Komt alleen doordat ie klein is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook met 9 chem blijkt 'ie kut te zijn. Check futhead maar eens
Alleen al door te kijken naar z'n lengte weet je dat het een kutkeeper is in FIFA.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ook met 9 chem blijkt 'ie kut te zijn. Check futhead maar eens
Ah, jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Osm? mijne is vandaag afgelopen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb ik niet gemaaktquote:
Join ook de fantasy competitiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:50 schreef stoereboii het volgende:
Fock, het is nu al de 2de dag op rij dat ik mn wekker zet om half 10, en toch gewoon doorslaap tot half 12 danzou liever eens vroeg opstaan maar mn lichaam wil precies gewoon niet
NAIS!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
Marcie ik kan over 2 dagen pas weer een team kiezen.
En ik heb al een stuk of 7 accounts dus ik ga er niet nóg 1 bij maken.
join de fantasy leugea, zijn we al met 3 fok!ersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Osm? mijne is vandaag afgelopen [ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nah geen fantasy, misschien als je een andere comp doetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
join de fantasy leugea, zijn we al met 3 fok!ers
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
join de fantasy leugea, zijn we al met 3 fok!ers
zit er al inquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:58 schreef stoereboii het volgende:
[..]
nah geen fantasy, misschien als je een andere comp doet
ja jonge join nou maar flapdrolquote:
ja sta ik ook altijd met lage dsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ah, jammer.
Wel netjes dat WBA en Swansea zo hoog staan.
Kan nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja jonge join nou maar flapdrol
Nee, ontslag genomenquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, ontslag genomen.
Ik starte per ongeluk 1 met Liverpool en toen stonden ze 18e en alle goede spelers waren weg enzo.
quote:
Ik begon te managen dan, ook goed verdomme.quote:
Vette sjit, ik zet hem aanquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik begon te managen dan, ook goed verdomme..
Startte.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik begon te managen dan, ook goed verdomme..
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn moeder trekt de internetkabels eruit omdat ze vindt dat ik wat anders moet gaan doenBazin. Straks natuurlijk huilen als haar iPad het niet doet
![]()
Ohquote:
Mijn moeder trekt de internetkabels eruit omdat ze vindt dat ik wat anders moet gaan doenBazin. Straks natuurlijk huilen als haar iPad het niet doet
![]()
Jawel, Wifi ligt er ook uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef stoereboii het volgende:
[..]![]()
Maar met haar IPad zal er geen probleem zijn hoor
![]()
Wat is een goede tactiek, voor fantasy ? 442 schieten van afstand?quote:
Echtnep weerquote:
ik doe altijd 3-4-3 dan met een cdm en dan over de vleugels. goals galore. je moet een goede keeper, 3allround middenvelders en goede verdedigers hebben. je spelers presteren trouwens beter als de ratings dicht bij elkaar liggen. beter 2 spelers van in de 80 dan een van in de 90 en een van in de 70quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat is een goede tactiek, voor fantasy ? 442 schieten van afstand?
Ah oke, bedankt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
ik doe altijd 3-4-3 dan met een cdm en dan over de vleugels. goals galore. je moet een goede keeper, 3allround middenvelders en goede verdedigers hebben. je spelers presteren trouwens beter als de ratings dicht bij elkaar liggen. beter 2 spelers van in de 80 dan een van in de 90 en een van in de 70
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Persie dus voor vier seizoenen naar Arsenal. Song zo goed als naar Barcelona. Tering zeg.
Arsenal doet hetzelfde als Ajax, de toppers verkopen ze en ze halen er middelmatige/geen spelers voor terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van Persie dus voor vier seizoenen naar Arsenal. Song zo goed als naar Barcelona. Tering zeg.
Ik noem Podolski, Giroud en Santi Cazorla nou niet bepaald middelmatige spelersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:31 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Arsenal doet hetzelfde als Ajax, de toppers verkopen ze en ze halen er middelmatige/geen spelers voor terug.
Was een gewone match? Lolquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan geen rematch
Maar wat een potje weer
Ref floot echt nergens voorquote:
Ja klopt wel, ik had 4 gele kaartenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ref floot echt nergens voor
Ik zag continu spelers vliegen van mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:43 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja klopt wel, ik had 4 gele kaarten
kinderachtige debielenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:38 schreef wieisboos het volgende:
https://twitter.com/cesc4official/status/236409894981492736
Die reacties daar op
Arsenal fans
Denk je dat mensen nu Walcott nemen voor de skillmoves? Nee. Puur voor de pace.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
chamberlain 75 rated 4* skill in fifa 13. Dat wordt de nieuwe walcott. walcott 3* skill dus die gaat minder gebruikt worden :p djourou ook 3* skill. giroud 2* en traag as fuck. mertesacker een pace upgrade dacht ik :p
Mertesacker 39 pacequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
chamberlain 75 rated 4* skill in fifa 13. Dat wordt de nieuwe walcott. walcott 3* skill dus die gaat minder gebruikt worden :p djourou ook 3* skill. giroud 2* en traag as fuck. mertesacker een pace upgrade dacht ik :p
bron?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:47 schreef vandermar het volgende:
fifa 13 filmpje met de rmating van arsenal spelersquote:
Ik kom hem sowieso niet vaak tegen. walcott is slecht in fifaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:48 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Denk je dat mensen nu Walcott nemen voor de skillmoves? Nee. Puur voor de pace.
Ik ben misschien 1x iemand tegen gekomen die met Walcott skillmoves deed.
M'n ouders willen tv kijkenquote:
Link!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
fifa 13 filmpje met de rmating van arsenal spelers
nepenthez youtube. ik ga niet linken omdat telefoon, ben aan het behangenquote:
Fokken tijdens het behangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
nepenthez youtube. ik ga niet linken omdat telefoon, ben aan het behangen
pauzequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fokken tijdens het behangen
Roulette 4* WTF, dat is zo makkelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Djourou 3*Jammer dat de roulette ineens 4* is, die kan ik zelfs in het echt (en de fake rabona ook)
Ik win de laatste tijd steeds vaker van 3-5-2 teams, net kwam ik 1-0 achter maar voor rust werd het nog 1-2. Na rust schakelde ik om naar 4-3-3 en ik won maar 2-3 terwijl ik 25 schoten had en de tegenstander 4
Je moet ook niet met rechts schieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat is een goede upgrade voor David Silva? Zijn schot valt me best tegen op sommige momenten
Ha-ha. Nee, soms vliegt zijn schot echt ver over, teveel kracht ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:10 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je moet ook niet met rechts schieten.
quote:
quote:Angelo_156 Tweeted: “I wish death upon you. I hate you, you scumbag. I hope your whole family drops dead.”
Diarmuid Boylan wrote: “You f***ing bitch. I hope your car gets robbed in Manchester!” Fadln called her a “gold digger”. Arsalan_Tweet wrote: “P*ss off to Manchester. Enjoy the extra £££££.”
Hiuyan0806 tweeted: “Tell your hubby that he is the biggest betrayal in Arsenal history at all times. He wont get away from it.”
Craig Robinson wrote: “You, your husband and your whole family are a bunch of judas scumbags.”
James Duffield tweeted: “Cannot believe you are moving to Manchester (what a s**t hole) .’’
Samfairs14 tweeted: “Leave your husband before he leaves you. His loyalty sucks. Advice.”
While NathanGooner said: “Hurry up and get to Manchester before I find you!”
Three months ago Bouchra said she hoped the footballer would stay in London to avoid disrupting the children’s schooling.
But the abuse horrified many Arsenal fans who tweeted Bouchra their support.
Darren Rogers messaged her: “These idiots who are tweeting you abuse don’t speak for the real Arsenal fans Bouchra. We Don’t abuse Players’ Wifes.”
Goonersgirl008 tweeted: “For the record Bouchra has been nothing but an amazing Goonerette. She doesn’t deserve abuse from anyone. It’s not her fault.”
Kristian Lawford penned: “I feel sorry for Bouchra. She wanted to keep Robin here in the first place. I have nothing but respect for this woman.”
Ryan17_AFC tweeted: “Abuse Robin Van Persie as much as you want but please spare Bouchra. She honestly wanted him to stay at Arsenal.”
?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef vandermar het volgende:
anders maakt robin een kopie van zijn loonstrook bij arsenal en van man united. het zou dan epic zijn als hij bij arsenal meer kreeg
gerbuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer hoopt ook dat van Persie zijn been breekt
Ik zocht naar 'tramp goal fifa' op Google en toen vond ik dit:
Kijk naar wie het heeft upgeload
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
heeft ie allang ni meer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Waar is Rooney z'n kekke kapseltje naartoe
nee ik wacht totdat ik winst maakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie al spelers verkocht op footballdeal?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef Asskicker14 het volgende:
De player ratings gebaseerd op test data van FIFA UT13 BronOud nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
heb je dat nog niet? toon portfolio ffquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik wacht totdat ik winst maak
De player ratings gebaseerd op test data van FIFA UT13 BronOud nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zit mobiel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
heb je dat nog niet? toon portfolio ff
De player ratings gebaseerd op test data van FIFA UT13 BronOud nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga zo Lukaku incashen voordat ik ga werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef stoereboii het volgende:
Hebben jullie al spelers verkocht op footballdeal?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn broer hoopt ook dat van Persie zijn been breekt
Ik zocht naar 'tramp goal fifa' op Google en toen vond ik dit:
Kijk naar wie het heeft upgeload
die zit er niet in?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga zo Lukaku incashen voordat ik ga werken.
oh ja jordanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:41 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
En jij bent Belg?
http://www.footballdeal.n(...)mbed/?DiscussionID=0
Lukaku is al over 100% gestegen, dit is het moment om te verkopen juist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:44 schreef stoereboii het volgende:
ik ga bruno eruit doen samen met jozefzoon denk ik, dan haal ik lukaku en mbokani
bwa kan nog wel verder hoor, ik heb net biglia gekocht. hopelijk wordt die irl verkocht voor 12m ofzo. hij speelt toch kut vind ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Lukaku is al over 100% gestegen, dit is het moment om te verkopen juist.
Arsenal wil Biglia las ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef stoereboii het volgende:
[..]
bwa kan nog wel verder hoor, ik heb net biglia gekocht. hopelijk wordt die irl verkocht voor 12m ofzo. hij speelt toch kut vind ik
Dat je meer winst moet maken dan dat ventje die boven je staat om een divisie omhoog te gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef stoereboii het volgende:
[..]
ja daarom
[ afbeelding ]
wat bedoelen ze hiermee dan?
[ afbeelding ]
maar ik sta 2de en de beste 10 gaan doorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat je meer winst moet maken dan dat ventje die boven je staat om een divisie omhoog te gaan.
Dat zou best wel een aanwinst zijn voor Tottenham imo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef poker4lifee het volgende:
Hmm Moutinho misschien naar Tottenham, zou best eens kunnen gebeuren.
dan baal jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
o jee. mathijsen speelt ipv de vrij morgen. Heerenveen maakt meer kans nu.
Ja ben het ook aan het doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wel leuk dat je Lowlands kan volgen op YouTube
oh vulde niks in maar kreeg toen ADO, toen besloot ik mee te doen met de hoop en een kuddedier te zijnquote:
Heb ik altijd met Mathijsen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
dan kijk ik die filmpjes van guidetti en dan wil ik weer een team met hem maken
waarom, hij is pure bagger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
dan kijk ik die filmpjes van guidetti en dan wil ik weer een team met hem maken
ja maar jij bent ook gewoon goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ik altijd met Mathijsen!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook gewoon goed.
over 2 weken piep je wel anders als hij weer met een Feyenoord shirt op de nederlandse velden staat.quote:
Je vergeet je PI te veranderenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:05 schreef vandermar het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook gewoon goed.
Zijn er geen andere gratis spitsen ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
over 2 weken piep je wel anders als hij weer met een Feyenoord shirt op de nederlandse velden staat.
die zijn niet beter dan fernandez en cissequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn er geen andere gratis spitsen ofzo?
Guidetti is nog lang niet fit manquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
die zijn niet beter dan fernandez en cisse
al is het alleen maar om de boel aan te jagen in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Guidetti is nog lang niet fit man
Potje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:18 schreef marcie216 het volgende:
wie kan een goed 4231 team maken, budget zo'n 120k, alleen goud!
Zijn ze niet tevreden mee hahahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom heeft Feyenoord Guidetti nodig, ze hebben Te Vrede toch?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
en ajax heeft blind, die hebben ook niemand meer nodig gna gna gnaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef Dudeweiser het volgende:
Waarom heeft Feyenoord Guidetti nodig, ze hebben Te Vrede toch?!![]()
nee zit net aan een tostiquote:
Zit niet te FOK!en jongen, eet je tostiquote:
?quote:
Ik wil ik wilquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:25 schreef Euroteller het volgende:
Ik heb speciaal voor Rijst een nieuw team gemaakt. Wil je nu een potje?
wat een kutteamquote:
Wat is fijn om het mee te mixen?quote:
quote:
sinasappelsapquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is fijn om het mee te mixen?.
wat is er wel? toernooi?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat wordt vanavond weer cashen met BPL en Liga BBVA spelers, je kan nu al 300 voor een random bronze uit de BPL vragen
zo moeilijk is die zin toch niet of wel?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat wordt vanavond weer cashen met BPL en Liga BBVA spelers, je kan nu al 300 voor een random bronze uit de BPL vragen
Nee, maar waar slaat het op?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
zo moeilijk is die zin toch niet of wel?
Livermore gaat nu niet eens meer voor 1k, maar als het toernooi vanavond begint zullen de prijzen wel weer omhoog schietenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:29 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..].
Dan kan ik al die paupers die ik nog in mijn club heb mooi weg doen
Livermore en wat anderen zullen wel voor een mooi prijsje weggaan hoop ik.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/43983
is dit wat?
of zijn alle spelers nu al stukken duurder?
quote:
Ja jonge ik ben een slechte teambouwerquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/43983
is dit wat?
of zijn alle spelers nu al stukken duurder?
ea staat gewoon te koop nu.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, maar waar slaat het op?.
Dat blijkt maar weer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja jonge ik ben een slechte teambouwer
maak dan beter teamquote:
Heb hem niet eens zelf gemaaktquote:
quote:
okquote:
Al mijn teams zijn beter dan datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
maak dan beter team?
Misschien een goed team met eredivisie erin
Leuk, maar daar vraag ik niet om.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:33 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al mijn teams zijn beter dan dat
alleen goud, en te duurquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Leuk, maar daar vraag ik niet om.
quote:
ja maak een beter team, niet al mijn teams zijn beterquote:
Gewoon, ik wil alleen goudquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:35 schreef stoereboii het volgende:
[..]
doe dan IF suarez oid, of tchite
en wrm alleen goud?
Ik ga geen team voor je maken aangezien jij alleen goud wilt, dat is fucking saaiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ja maak een beter team, niet al mijn teams zijn beter
Oke, dan geen commentaar hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik ga geen team voor je maken aangezien jij alleen goud wilt, dat is fucking saai
ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, dan geen commentaar hebben.
@SB
Omdat ik eigenlijk alleen nog maar fut speel tegen vrienden. Die hebben ook allemaal alleen maar gouden teams.
En toen dacht je, ik moet ook zo'n kutteam hebben?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, dan geen commentaar hebben.
@SB
Omdat ik eigenlijk alleen nog maar fut speel tegen vrienden. Die hebben ook allemaal alleen maar gouden teams.
lukakuquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon, ik wil alleen goud
en 4231
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En toen dacht je, ik moet ook zo'n kutteam hebben?
Ja want met zilvers heb ik geen kans tegen hun.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En toen dacht je, ik moet ook zo'n kutteam hebben?
lezen is te moeilijk voor je? 4231...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef stoereboii het volgende:
Marcie: [ afbeelding ]
nee niet volledig goud maar dat kan je toch wel handelen hoop ik
skkltjquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja want met zilvers heb ik geen kans tegen hun.
VDM, bedankt maar dat is ook een kut team
Dan ben je gewoon baggerslecht. Met silvers heb je echt niet minder kans hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja want met zilvers heb ik geen kans tegen hun.
VDM, bedankt maar dat is ook een kut team
origineelquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:41 schreef stoereboii het volgende:
Marcie: [ afbeelding ]
nee niet volledig goud maar dat kan je toch wel handelen hoop ik
okquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef Fuszy het volgende:
gvd, als ik die stream van LL zie dan heb ik er nog meer spijt van dat ik mijn kaartje verkocht heb
tuurlijk welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon baggerslecht. Met silvers heb je echt niet minder kans hoor.
Je moet voor dat nieuwe toernooi of BPL of BBVA hebben, dus originele teams zul je niet tegenkomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik word zo ziek van al die BPL teams hefor godsake, verzin eens iets origineels
wat een absolute kut formatiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
lezen is te moeilijk voor je? 4231...
Ik heb met mijn silver team Toefjes' bijna complete TOTY team verslagen, silver of goud maakt niks uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
1 of 2 silvers maken niet uit.
Vanavond even al mijn BPL spelers dumpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je moet voor dat nieuwe toernooi of BPL of BBVA hebben, dus originele teams zul je niet tegenkomen
wat heb je liever, een goede silver of een bagger gold?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
tuurlijk wel
1 of 2 silvers maken niet uit.
ik heb meestal wel iets origineels, maar dit is gewoon voor de transfers enzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:43 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik word zo ziek van al die BPL teams hefor godsake, verzin eens iets origineels
als de goede silver echt goed is, en beter dan goud.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vanavond even al mijn BPL spelers dumpen
[..]
wat heb je liever, een goede silver of een bagger gold?
Klopt, de 11 op het veld zijn ondergeschikt aan de speler met de controller.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik heb met mijn silver team Toefjes' bijna complete TOTY team verslagen, silver of goud maakt niks uit
niet altijd hoor. hoewel ik GJE toch wel ff een pak slaag heb gegeven hiermeequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klopt, de 11 op het veld zijn ondergeschikt aan de speler met de controller.
http://www.futhead.com/12/squad/1519166quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als de goede silver echt goed is, en beter dan goud.
Maar ik heb nog geen leuk 4231 team gevonden met silvers/gold
Als het goed is zul je nog van GJE winnen met een vrouwenteam gezien jullie beide kwaliteitenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef stoereboii het volgende:
[..]
niet altijd hoor. hoewel ik GJE toch wel ff een pak slaag heb gegeven hiermee
[ afbeelding ]
hij begon heel sterk maar in de 2de helft walste ik erover met 4-1 als resultaat
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
als de goede silver echt goed is, en beter dan goud.
Maar ik heb nog geen leuk 4231 team gevonden met silvers/gold
jullie beide kwaliteiten? ik ben gewoon goed hoor. 2 keer na elkaar het FOK! toernooi gewonnen, maar dat wordt natuurlijk snel vergeten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het goed is zul je nog van GJE winnen met een vrouwenteam gezien jullie beide kwaliteiten
die Lukaku-vela is wel leuk, maar gaat ook boven mijn budget denk ik, met al die IF's?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1519166
http://www.futhead.com/12/squad/1480137
kutteam.quote:
Dat bedoel ik ook. Dat als jij met een dames team zou spelen, je van GJE zou moeten winnen met een normaal gouden team.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef stoereboii het volgende:
[..]
jullie beide kwaliteiten? ik ben gewoon goed hoor. 2 keer na elkaar het FOK! toernooi gewonnen, maar dat wordt natuurlijk snel vergeten...
oh ik dacht dat je het sarcastisch bedoeldequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook. Dat als jij met een dames team zou spelen, je van GJE zou moeten winnen met een normaal gouden team.
NIF Pardo dan lukt het makkelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
die Lukaku-vela is wel leuk, maar gaat ook boven mijn budget denk ik, met al die IF's?
bedankt, er zelf ook wel mee gespeeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef wieisboos het volgende:
[..]
NIF Pardo dan lukt het makkelijk
Nee, weet dondersgoed dat je vrij overtuigend die toernooien hebt gewonnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:52 schreef stoereboii het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het sarcastisch bedoelde
Ja stuk of 40-50 wedstrijden het speelde fijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
bedankt, er zelf ook wel mee gespeeld?
oh haha, heb nog nooit tegen jou gespeeld eigenlijk. wil je eens een potje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, weet dondersgoed dat je vrij overtuigend die toernooien hebt gewonnen
Oke, mooi dan maak ik hem na, bedankt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ja stuk of 40-50 wedstrijden het speelde fijn
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, mooi dan maak ik hem na, bedankt!
Maar je deed zeker singlematch?
Prijs eerste keer 3500, tweede keer 5000 of 6000, derde keer gold pack en 2500quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
Die prijsstijging zal trouwens wel loslopen denk ik op BPL en BBVA spelers. Zijn toch teams die al vaak voorkomen, en de beloning van 3.500 is ook niet echt een beloning die de Fifa spelers dusdanig het hoofd op hol zal brengen dat de prijzen sky high zullen gaan.
Dan kom je ook tegen zilver teamsquote:
?quote:
Het kan een Mexicaan/Braziliaan zijn uit de Mexicaanse league of een LB van Americaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:00 schreef marcie216 het volgende:
wieisboos, moet die Linksback per se van America zijn, of mag het zijn 2e versie. de America versie is niet te vinden
denk het wel, hele goede dribbel en 4 star skills, ook nog goede pace. (op wide CAM dan, op centraal heb ik hem niet gehad)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
Is IF Dos Santos op CAM Beter dan TOTY Dembele? Iemand?
heeft mijn LCDM dan wel 9 chem?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het kan een Mexicaan/Braziliaan zijn uit de Mexicaanse league of een LB van America
Ik heb hem ook op die positie staan. Geweldige dribbelaar, goede passing ook dacht ik. Helaas heeft hij een matig schot en is vrij zwak aan de bal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:02 schreef Toefjes het volgende:
Is IF Dos Santos op CAM Beter dan TOTY Dembele? Iemand?
Met Aguero en Lukaku kan ik de tegenstander dan helemaal zoek counteren natuurlijk. Valencia en Bale op de flankenquote:
Kaartje kost nog maar 2k..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:06 schreef marcie216 het volgende:
En godverdomme geen Vela (arsenal) 4231 op de markt
Oh dat is handig!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |