Ooooh zo, 1,6quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:36 schreef JJH het volgende:
[..]
1.1, 1.4, 1.6?
Echt geen idee?
Dan weet ik het ook niet.
Staat op je kentekenbewijs.quote:
Haha ik er een uit 2001 met relatief weinig problemen tot nu toe, maar heb de mazzel dat mijn overbuurman waar we goed contact mee hebben een gepensioneerd garagehouder is met nog steeds een garage waar hij dagelijks werkt. Dus hij kijkt hem regelmatig na en rekent hier niks voor. Maar met die riemen vind ik het lastig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Staat op je kentekenbewijs.
Maar wat betreft 'geen nieuwe auto'
Onze vorige auto was van 2004... en daar was heel wat mee hoor.
Achterlicht-unit waar af en toe vocht in kwam (heeft toch een paar lampjes gekost voordat ik er achter kwam dat ze niet elke keer stuk waren), Lambda-sonde 1, voor de motor kapot. Lambda-sonde 2, na de cat, ook kapot.
Luchtmassa-meter, ook kapot.
Tussen oktober en begin januari heb ik Peter Peters (hoe kom je op zo'n naam, maar goed, man van de garage) vaker gezien dan m'n eigen moeder
Vind zo snel niets, maar het staat vast in je instructieboekje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:37 schreef MeneerLogica het volgende:
Hahavond ik zelf ook wel
[..]
Ooooh zo, 1,6
Lijkt wel een opel kwaaltje, wij hebben vocht in de koplampunits, van alle auto's...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:39 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Staat op je kentekenbewijs.
Maar wat betreft 'geen nieuwe auto'
Onze vorige auto was van 2004... en daar was heel wat mee hoor.
Achterlicht-unit waar af en toe vocht in kwam (heeft toch een paar lampjes gekost voordat ik er achter kwam dat ze niet elke keer stuk waren), Lambda-sonde 1, voor de motor kapot. Lambda-sonde 2, na de cat, ook kapot.
Luchtmassa-meter, ook kapot.
Tussen oktober en begin januari heb ik Peter Peters (hoe kom je op zo'n naam, maar goed, man van de garage) vaker gezien dan m'n eigen moeder
Als hij jullie auto zo netjes bijhoud kun je er ook wel van uitgaan dat ie het meld als je riempje aan vervanging toe is, maar even een keer vragen kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ik er een uit 2001 met relatief weinig problemen tot nu toe, maar heb de mazzel dat mijn overbuurman waar we goed contact mee hebben een gepensioneerd garagehouder is met nog steeds een garage waar hij dagelijks werkt. Dus hij kijkt hem regelmatig na en rekent hier niks voor. Maar met die riemen vind ik het lastig.
Thanks voor het zoeken evengoed, ga het wel even uitpluizen. Maar hij staat nu op 168000 en is bij 117000 vervangen, wat is nominaal de houdbaarheid van een dbriem ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind zo snel niets, maar het staat vast in je instructieboekje.
[..]
Lijkt wel een opel kwaaltje, wij hebben vocht in de koplampunits, van alle auto's...
Dan zit deze riem er ongeveer 50k op en ben je met een ongeveer 50k weer aan de beurt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Thanks voor het zoeken evengoed, ga het wel even uitpluizen. Maar hij staat nu op 168000 en is bij 117000 vervangen, wat is nominaal de houdbaarheid van een dbriem ?
2 jaar lang een astra gereden uit 1999, enige kosten:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ik er een uit 2001 met relatief weinig problemen tot nu toe, maar heb de mazzel dat mijn overbuurman waar we goed contact mee hebben een gepensioneerd garagehouder is met nog steeds een garage waar hij dagelijks werkt. Dus hij kijkt hem regelmatig na en rekent hier niks voor. Maar met die riemen vind ik het lastig.
Ooh, dat is te overzienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zit deze riem er ongeveer 50k op en ben je met een ongeveer 50k weer aan de beurt.
Tja, onze eerste astra had ook condens in de koplampunits, maar nooit gezeik mee gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Vind zo snel niets, maar het staat vast in je instructieboekje.
[..]
Lijkt wel een opel kwaaltje, wij hebben vocht in de koplampunits, van alle auto's...
Als je dat van te voren geweten had, met die Zafira.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
2 jaar lang een astra gereden uit 1999, enige kosten:
-4 banden
-interieurfilter
-aircopomp stuk, maar nooit laten fixen
2,5 jaar lang een zafira gereden uit 2004:
-2x lambda sonde
-stuurkogel vervangen
-airco stuk, dealer heeft 2x gekeken, 2x een andere oorzaak "gevonden", dus niks mee gedaan
-luchtmassameter naar de klote
-met enige regelmaat kapotte verlichting
-2x een apk+beurt gehad waarvan de kosten richting de 1100 euro gingen. Al heb ik die 2de keer alleen laten doen wat voor de APK nodig was. Dus toen was het met 250 euro klaar.
Nu weer een astra uit 2004![]()
Qua ruimte mis ik die Zafira wel. Maar verder, al die problemen... grotere motor, zwaardere auto, dus ook nog eens een stuk duurder per maand dan die astra.
Blij met ons rooie monstertje
Moet ik er ook wel bij zeggen dat in de Vectra's achteraf xenon is geschroefd, daar wil het ook nog wel eens misgaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Tja, onze eerste astra had ook condens in de koplampunits, maar nooit gezeik mee gehad.
Met de huidige astra is het me nog niet opgevallen.
Ben je vrolijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiii nieuw topic
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
HOOOOOOOOOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiii nieuw topic
Lijstjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeee
vakantie-heb-ik-alles-wel-mee-stress
Die moet je inderdad niet vergeten.quote:
Lijstjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijstjes.![]()
[..]
Die moet je inderdad niet vergeten.
Portemonnee en familie is het belangrijkst, rest kan je altijd bijkopenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neeeeee
vakantie-heb-ik-alles-wel-mee-stress
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Lijstjes.![]()
[..]
Die moet je inderdad niet vergeten.
Je gaat ze missen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lijstjesen dan 15 keer opnieuw maken
Niet?
dat snap ik heus wel hoor, ik ben dan ook een slimme jongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis een SC, meer dan seksueel getinte opmerkingen grappen zul je niet voorbij zien komen
Oh je gaat weer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat snap ik heus wel hoor, ik ben dan ook een slimme jongen
gr gr x Jimmy van de Mavo
Pubersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat snap ik heus wel hoor, ik ben dan ook een slimme jongen
gr gr x Jimmy van de Mavo
Wordt tijd!quote:
he jammer. had wel zin om je te straffenquote:
fixedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:07 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik word tijdelijk verbannen van FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Doe me bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Loop ff wat sneller dan, alsjeblieft
Ben je ook een gemenerd jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
he jammer. had wel zin om je te straffen
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fixedIk krijg geen ban, ben veel te netjes opgevoed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
fixedValt niet op hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:09 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik krijg geen ban, ben veel te netjes opgevoed.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIGH-|---------LOW
'k mag jou welquote:
huh?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoor ik daar iemand billen roepen?
Die hoef ik niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef Cryothic het volgende:
Voor alle bovenstaande:
billen, voor slechts 5 euro
[ afbeelding ]
Ik heb er liever iets meer bij
Ook dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Idd, aan alleen billen heb je niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIEUW: Foto's!
Als ze niet te hard zijn, en vast zitten aan een mooie dame. Er moet wel beweging inzitten bij een slag of stootquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wanneer zijn het mooie billen dan?
Aan jouw achterkant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wanneer zijn het mooie billen dan?
Damn, jij kunt mijn gedachten lezen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als ze niet te hard zijn, en vast zitten aan een mooie dame. Er moet wel beweging inzitten bij een slag of stoot
Jepquote:
Niet zo hard lopen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
hm, pauze komt er aan... toch maar ff een rondje lopen zo denk ik.
Ondanks dat ik het dan weer bloedheet heb op t moment dat ik binnen kom
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef Cryothic het volgende:
hm, pauze komt er aan... toch maar ff een rondje lopen zo denk ik.
Ondanks dat ik het dan weer bloedheet heb op t moment dat ik binnen kom
[..]
JepEn die van LL zijn ook lekker
![]()
Hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Damn, jij kunt mijn gedachten lezen.
uhu.. en als ik een stel perfecte billen vind en jou een foto stuur en daarnaast een foto van mijn billen dan weet jij ook dondersgoed dat die van mij niet zo geweldig zijnquote:
en dan ook zo het rugvet wat meebeweegt?quote:
Geen ervaring meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en dan ook zo het rugvet wat meebeweegt?
Behalve dan dat niemand perfect is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhu.. en als ik een stel perfecte billen vind en jou een foto stuur en daarnaast een foto van mijn billen dan weet jij ook dondersgoed dat die van mij niet zo geweldig zijn
Doe nou niet net alsof dat je verbaast...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwark eten
kwark bakje open maken en kwark op je kleding krijgen
Aardbeienkwark ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwark eten
quote:
nou eigenlijk welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe nou niet net alsof dat je verbaast...
ik ben een bitch sorryquote:
Liever kwark op je kleding ipv kwak op je kleding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwark eten
Is goed schat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
[..]
nou eigenlijk wel
[..]
ik ben een bitch sorry
ik ben aan het werrukquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:50 schreef LovelyLady het volgende:
Deel van de kleding al in koffers gedaan
ik ben echt vet goed bezig
oh en Knetter : K3 is op tv met kusjesdag!!!!!!!!!!!1
Koen: MaM!!!!!!!!! het is kusjesdagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben aan het werruk
eigenlijk wil ik k3 dvd's
Meh, jaloers...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen: MaM!!!!!!!!! het is kusjesdagen hij kwam kusje brengen
Ahhhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen: MaM!!!!!!!!! het is kusjesdagen hij kwam kusje brengen
Ik denk van jouquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wilt ook een kusje van Koen?
Ik wil sowieso een kusje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij wilt ook een kusje van Koen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:01 schreef MeneerLogica het volgende:
Chagrijnige collegas omdat ze jaloers zijn op me vakantie terwijl ze zelf net terug zijn
je bent nooit te oud om nederlands te lerenquote:
Kan prima Nederlandsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent nooit te oud om nederlands te leren
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je bent nooit te oud om Nederlands te leren.
ik ben knetter, ik mag datquote:
Is geen excuus om hoofdletters te vergeten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben knetter, ik mag dat
Hehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ik dacht het jij doet het.
Oke, bazinquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben knetter, ik mag dat
"ik vind het"... niet "ik vind me"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind 'me' erger dan geen hoofdletters gebruiken
Was engelstalig bedoelt, en kom uit West-Friesland dus daar nemen ze het niet zo nauw met kennen kunnen kannen me mijn zijn ze wie wat waar hoe wanneer.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind 'me' erger dan geen hoofdletters gebruiken
zie mijn sigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:05 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is geen excuus om hoofdletters te vergeten!
ja denkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was engelstalig bedoelt, en kom uit West-Friesland dus daar nemen ze het niet zo nauw met kennen kunnen kannen me mijn zijn ze wie wat waar hoe wanneer.
ja jongenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
"ik vind het"... niet "ik vind me"
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
EN DIT IS VOOR ALLE VERGETEN HOOFDLETTERS IN MIJN VORIGE POST
Dat weet ik, ik woon er zelf ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Was engelstalig bedoelt, en kom uit West-Friesland dus daar nemen ze het niet zo nauw met kennen kunnen kannen me mijn zijn ze wie wat waar hoe wanneer.
mijn. Dan is die voor mij fout.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
EN DIT IS VOOR ALLE VERGETEN HOOFDLETTERS IN MIJN VORIGE POST
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik woon er zelf ook
Ja, ik ken het, maar woon er nog te kort om het ook daadwerkelijk te gebruiken denk ikquote:
Haha ik gebruik het totaal niet hoor, maar mijn moeder met haar vriendinnen etc wel. Hoor het dus constant om ME heen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, maar woon er nog te kort om het ook daadwerkelijk te gebruiken denk ik
Meestal ook altijdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Leuk om even te plagenVergeet zelf meestal ook altijd de helft
meestal heb je soms wel eens dat er bijna iets gebeurt terwijl het maar soms voorkomt dat er vaak van alles niet gedaan wordt aan de dingen die altijd sporadisch voorkomen.quote:
Toch is in de meeste gevallen altijd sprake van halve kansen op de sporadische voorkomingen van af en toe, hierdoor kan het altijd soms wel meezitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
meestal heb je soms wel eens dat er bijna iets gebeurt terwijl het maar soms voorkomt dat er vaak van alles niet gedaan wordt aan de dingen die altijd sporadisch voorkomen.
Niet met jou neequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gast, je wou niet eens zoenen...
Zweetseksquote:
Ik ga nu liever douchen.. ik stinkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet met jou neeIk zoen niet met mannen
[..]
Zweetseks
In mijn bad?quote:
kids dus neequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga nu liever douchen.. ik stink![]()
[..]
In mijn bad?
Eerst seks, dan douchenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga nu liever douchen.. ik stink![]()
[..]
In mijn bad?
Kom wel een keer in mijn blote kont een dansje voor jou (alleen) doenquote:
Kwakoe festival?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag net op AT5 iets over een schietpartij?
Hmm weinig nieuws nog
Die kunnen ook ff de deur uit hoorquote:
Seks na het douchen is ook lekker hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst seks, dan douchenSeks tijdens het douchen is ook een optie
Sex in een jacuzziquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst seks, dan douchenSeks tijdens het douchen is ook een optie
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kom wel een keer in mijn blote kont een dansje voor jou (alleen) doen
Waar moet ik langskomen?quote:
Voor of na wordt het bij mij. Water i.c.m. een erectie werkt bij mij nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Kwakoe festival?
[..]
Die kunnen ook ff de deur uit hoor![]()
Wederdienst van de mama van die oppaskoters van woensdag denk ik dan maar
[..]
Seks na het douchen is ook lekker hoor
En anders gewoon voor t douchen een beginnetje maken, onder de douche door, en na de douche afmaken.
Dus als een meid te nat is zit ze bij jou aan het verkeerde adres?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar moet ik langskomen?
[..]
Voor of na wordt het bij mij. Water i.c.m. een erectie werkt bij mij niet
dan kan ik nooit met hem seksenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus als een meid te nat is zit ze bij jou aan het verkeerde adres?
Nee, dat is andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dus als een meid te nat is zit ze bij jou aan het verkeerde adres?
Arme jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kan ik nooit met hem seksen
maar jij hebt een vriendin dus jij en ik gaan toch niet seksenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Arme jijvoor mij geld gelukkig hoe natter hoe beter. Anders was me vriendin me vriendin allang niet meer haha
ik vat nat altijd op als compliment
Jij geeft makkelijk opquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hebt een vriendin dus jij en ik gaan toch niet seksen
Je hebt dan denk ik alleen de koude kraan open staan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel. Misschien was ik niet geil genoeg, kan ook
Ik ben singlequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hebt een vriendin dus jij en ik gaan toch niet seksen
Ik douche altijd héél warm, zelfs als het 30 graden buiten is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt dan denk ik alleen de koude kraan open staan.
Moet je dat knopje met dat rooie stipje ook even open draaien.
Dat is echt smerig, ik douche in de winter op de warmste stand, dat ik daarna rode strepen heb van het water haha maar in de zomer lauw/koud, anders is het niet uit te houdenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben single
[..]
Ik douche altijd héél warm, zelfs als het 30 graden buiten is.
wijfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben single
[..]
Ik douche altijd héél warm, zelfs als het 30 graden buiten is.
Hoezo zou dat smerig zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:33 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat is echt smerig, ik douche in de winter op de warmste stand, dat ik daarna rode strepen heb van het water haha maar in de zomer lauw/koud, anders is het niet uit te houden
ik doe niet stoken in relatiesquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik douche ook altijd warm.. weet je hoe lekker
Je hebt nog geen nee gehoord hahaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik doe niet stoken in relaties
tenzij het een open relatie is waarbij het mag.. of ik toestemming van de vrouw heb
Dan moet je de douche door laten tochten. Raam open jeweetzelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:35 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Omdat ik dan net zo bezweet ben als ik eronder uit kom als toen ik erin ging
Als het 31 graden buiten is is er niet veel tochtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je de douche door laten tochten. Raam open jeweetzelf
Ja, dat weet ik, ik sta er vaak naastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik douche ook altijd warm.. weet je hoe lekker
true..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Je hebt nog geen nee gehoord haha
* LovelyLady kijkt naar beneden.. jup ze zitten er nogquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:37 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, ik sta er vaak naast
Maar jij bent dan ook een vrouw.
En dan springt je man er gelijk bovenop en kan je opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt naar beneden.. jup ze zitten er nog
Warm douchen, afdrogen en dan naakt de douche uit lopen en je op bed laten vallen
Ik laat me liever op jou vallenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady kijkt naar beneden.. jup ze zitten er nog
Warm douchen, afdrogen en dan naakt de douche uit lopen en je op bed laten vallen
Bij mij welquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Als het 31 graden buiten is is er niet veel tocht
Nee hoor, ik val na de seks in slaap dan is er morgen weer een dagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
En dan springt je man er gelijk bovenop en kan je opnieuw beginnen
Haha ja zo is het ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, ik val na de seks in slaap dan is er morgen weer een dag
niet als het klef warm is... maar anders wel..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja zo is het ookJe bent geen knuffelaar?
Niet waar. Bij mij in de douche is het altijd relatief koud in vergelijking met de douchetemperatuurquote:
Nee oke dan is het idd wat minder, maar knuffelen na de sexquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
niet als het klef warm is... maar anders wel..
Ja als je op 40 graden douche wel, maar om dan in 31 graden af te drogen is niet bepaald lekker. Ook al is het na een koude douche ook snel weer warm.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet waar. Bij mij in de douche is het altijd relatief koud in vergelijking met de douchetemperatuur
Ook met one night stands heb ik wel eens ff geknuffeld.. het hoeft heus niet allemaal zo lomp en koud hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Nee oke dan is het idd wat minder, maar knuffelen na de sexEen reden waarom relatie>one night stand.
Snap ik, maar voelt vertrouwd bij een relatie en bij een ONS is dat minder vaak het geval. 1000ste postquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook met one night stands heb ik wel eens ff geknuffeld.. het hoeft heus niet allemaal zo lomp en koud hoor
Of een peukie in de buitenluchtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben helemaal niet zo knuffelig
doe mij maar wat drinken en plassen na de seks
We hebben een oldskool kraan, geen thermostaatkraan, dus ik zou niet weten hoe warm het isquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:44 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja als je op 40 graden douche wel, maar om dan in 31 graden af te drogen is niet bepaald lekker. Ook al is het na een koude douche ook snel weer warm.
Jij met je geplasquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ben helemaal niet zo knuffelig
doe mij maar wat drinken en plassen na de seks
En ditquote:
Is me enige sin. Ik drink niet, gebruik geen drugs. Rook alleen ongeveer 1 pakje in de week dus valt mee.quote:
Doe je nog netjes...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Is me enige sin. Ik drink niet, gebruik geen drugs. Rook alleen ongeveer 1 pakje in de week dus valt mee.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je nog netjes...
En ik weet wat het is, maar ben al bijna 5 jaar gestopt
Heb liever een vrouw met een sexy lever.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb liever dat een vrouw eens in de zoveel tijd zich lam zuipt dan dat ze rookt
Netjes, ik ben ook niet van plan lang door te gaan hoor. Vind het nu gewoon wel prettig maar ben niet verslavingsgevoelig. Ben vaker een maand gestopt maar omdat me vriendin het ook doet is 2-3 op een dag wel relaxtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe je nog netjes...
En ik weet wat het is, maar ben al bijna 5 jaar gestopt
Ik heb liever geen van beide, dit is als ik moet kiezen. En eens in de zoveel tijd is niet iedere dagquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Heb liever een vrouw met een sexy lever.
Ik rookte al, en we zijn samen gemindert.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb liever geen van beide, dit is als ik moet kiezen. En eens in de zoveel tijd is niet iedere dag
Roken omdat je vriendin rookt![]()
ja maar plassenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We hebben een oldskool kraan, geen thermostaatkraan, dus ik zou niet weten hoe warm het is
[..]
Jij met je geplas
[..]
En dit
Dan is het een ander verhaal, toppiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:52 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ik rookte al, en we zijn samen gemindert.
Ahja ik rook sinds mijn 14e af en aan... langste dat ik tot nu toe gestopt ben eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:50 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Netjes, ik ben ook niet van plan lang door te gaan hoor. Vind het nu gewoon wel prettig maar ben niet verslavingsgevoelig. Ben vaker een maand gestopt maar omdat me vriendin het ook doet is 2-3 op een dag wel relaxt
Haha geloof mij, ik kan alle verhalen, ziektes, schulden whatever, ben bewust van me eigen keuzes. Het ene kleine dingetje wat ongezond voor me is ga ik niet afnemen. Ik eet nooit chips/koek/snoep/vet, let altijd op me eten en fitness 5 keer in de week. Gun me IETS!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan is het een ander verhaal, toppieNu nog even die laatste paar peukies weg. Ik weet wat voor ellende het kan veroorzaken. DM bij interesse.
Dat doe je wel netjes, gestopt vanwege zwangerschap?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahja ik rook sinds mijn 14e af en aan... langste dat ik tot nu toe gestopt ben eigenlijk
Het lijkt je dus wel wat?quote:
Lijkt mij ook niks hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat lijkt me verre van prettig
ik zeg niet nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het lijkt je dus wel wat?
[..]
Lijkt mij ook niks hoorVraag 't uit interesse
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Dat doe je wel netjes, gestopt vanwege zwangerschap?
Nooit de aantrekkingskracht van plas/poep/kotssex etc gezien. Een keer bij jerry springer een stel gezien die kots spaarde in plastic zakken en hier elkaar mee insmeerde terwijl ze bezig waren. GAT-VER-DAM-ME, ranzige mensen op deze aardbol.quote:
Haha ja me zus heeft dat ook, gestopt met zwangerschap maar toch wil ze af en toe wel een peukie. Denk dat je dat ook niet kwijt raakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]beide keren, al was de laatste keer dat ik gestopt was vanwege de airco op het werk en ik een keelontsteking kreeg, week later kwam ik erachter dat ik zwanger was dus gelijk goede stok achter de deur.
Heb later nog wel eens wat gerookt, maar mwah heeeel soms dat ik denk: Bwooohhhtrek in een bak koffie met een peuk
Lolquote:
Zoals ik al zei, lijkt me niksquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekkere lading warm vrouwvocht over je heen...
Ik weet t niet
Neuh denk ik ook niet... maar goed ik ben blij dat ik gestopt ben ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:58 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Haha ja me zus heeft dat ook, gestopt met zwangerschap maar toch wil ze af en toe wel een peukie. Denk dat je dat ook niet kwijt raakt.
"Aan het werk", of "binnen werktijd" ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
Wie is er op dit moment nou eigenlijk aan het werk?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb liever ander vrouwvocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:57 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Lekkere lading warm vrouwvocht over je heen...
Ik weet t niet
Ik niet.. jongste zoon is aan het spelen met de knikkerbaan en oudste is aan het voetballen buitenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef MeneerLogica het volgende:
Good for youquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh denk ik ook niet... maar goed ik ben blij dat ik gestopt ben ...
Van jou wist ik het, jij bent je koffers aan het pakkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet.. jongste zoon is aan het spelen met de knikkerbaan en oudste is aan het voetballen buiten
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ben nu aan het kijken naar elektraprijzen
Dat dus... zit wel op kantoor, maar daar is ook alles mee gezegdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]Ik doe net alsof ik bezig ben
Als je alleen buiten rookt wel jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:01 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Good for youik zal je heust wel joinen over een jaar ofzo. Nooit van plan geweest het langer dan 4-5 jaar te doen. Vooral in de winter is het makkelijk niet te roken.
Ik kan het nietquote:
Langzaam aan hoor, zodat ik het morgen/overmorgen niet hoef te doen, dan wordt het pas echt bokheet...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:02 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Van jou wist ik het, jij bent je koffers aan het pakkenmet de nodige (logische) stress
Haha exactquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus... zit wel op kantoor, maar daar is ook alles mee gezegd
Het is tot nu toe wel anders dan in de porno'squote:
Ja klopt, hoe eerder je klaar bent hoe meer je kan genieten morgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als je alleen buiten rookt wel ja
[..]
Ik kan het niet
[..]
Langzaam aan hoor, zodat ik het morgen/overmorgen niet hoef te doen, dan wordt het pas echt bokheet...
Ik denk dat er met ingang van volgende week ook hier niet meer binnen gerookt word.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe eerder je klaar bent hoe meer je kan genieten morgenslim bekeken. Ja bij mijn vriendin roken ze binnen, maar vind dat best benauwd, vind rookhokken ook smerig. Beetje ironisch maar goed.
Ga je stoppen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat er met ingang van volgende week ook hier niet meer binnen gerookt word.
Klinkt als mijn jobquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat dus... zit wel op kantoor, maar daar is ook alles mee gezegd
Morgenochtend nog hardlopen en ff kijken of ik nog iets van een korte broek of rokje kan scoren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja klopt, hoe eerder je klaar bent hoe meer je kan genieten morgenslim bekeken. Ja bij mijn vriendin roken ze binnen, maar vind dat best benauwd, vind rookhokken ook smerig. Beetje ironisch maar goed.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk dat er met ingang van volgende week ook hier niet meer binnen gerookt word.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
maar mag ook met ingang van vandaag
daarover gesproken.. ff peukie doen
Goed bezigquote:
Sportief, lekker zweten met dit weerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgenochtend nog hardlopen en ff kijken of ik nog iets van een korte broek of rokje kan scoren.
Rokenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat denk ik ook
maar mag ook met ingang van vandaag
daarover gesproken.. ff peukie doen
Ben al een keer eerder gestopt, ging toen te makkelijk, en nu lijkt het me nog makkelijker af te gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Sportief, lekker zweten met dit weerbij de h&m hebben ze wel toffe korte vrouwen broekjes
Zullen we er een peukie op doen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben al een keer eerder gestopt, ging toen te makkelijk, en nu lijkt het me nog makkelijker af te gaan.
Nee, want ik weet ook dat ik met één peuk klaar ben met deze poging.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Zullen we er een peukie op doen?
Ik ben niet zo'n H&M typjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:08 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Sportief, lekker zweten met dit weerbij de h&m hebben ze wel toffe korte vrouwen broekjes
Haha, dan krijg je 2 duimen van mequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, want ik weet ook dat ik met één peuk klaar ben met deze poging.
Je bent toch gewoon slank?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n H&M typje
Ik ben ook nog niet op het goede gewicht dat ik H&M kan waarderen
ik rook al wel ruim de helft minder dus niet zeuren tenzij je ruzie wiltquote:
*houd knetter tegen*quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik rook al wel ruim de helft minder dus niet zeuren tenzij je ruzie wilt
jij bent ook niet echt verslaafdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben al een keer eerder gestopt, ging toen te makkelijk, en nu lijkt het me nog makkelijker af te gaan.
Je gaat er vanuit dat iedereen SLANK is?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent ook niet echt verslaafd
Wij hebben dezelfde initialenquote:
Wow, rustig, ik doelde op je fotos en ik dacht dat je slank was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat iedereen SLANK is?
Uhm nee dus
huh whut? welke foto's?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:16 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Wow, rustig, ik doelde op je fotos en ik dacht dat je slank was.
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik seks niet, ben ik hier dan wel welkom
Dat kan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde initialen
Daar kan verandering in gebracht worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik seks niet, ben ik hier dan wel welkom
Pfieuwwquote:
Nehh 4 ever maagdquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar kan verandering in gebracht worden.
Echt?quote:
Maar ik ben niet SLANK!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:19 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Sorry dat ik je complimenteerde op je slankheid lola
Sandwich!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |