Ga On-Screen Keyboard spelen, schijnt goed te zijn. 86/100 metacriticquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it. Jongens, ik kan niet kiezen, help ff
[ afbeelding ]
Goffer ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ga On-Screen Keyboard spelen, schijnt goed te zijn. 86/100 metacritic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spore nog op je computer hebben staan, wat een faalspel was datquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:44 schreef delano.888 het volgende:
Fuck it. Jongens, ik kan niet kiezen, help ff
[ afbeelding ]
Ohja ik heb m laatst pas geïnstalleerd om ff te proberen (nadat ik Nerd3 het zag spelen), zo heel slecht vind ik t niet hoor..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Spore nog op je computer hebben staan, wat een faalspel was dat
Fuck betalen voor games tenzij ze HEEL GOED zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey wowNiet haten op Steam want Summer/Winter sales.
Jongens hou eens op, ik moest serieus weer lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef tuut-chips het volgende:
Speel Notepad anders, volgende week komt Notepad 2: Stories of Chaos
H ey rustig, rustig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Fuck betalen voor games tenzij ze HEEL GOED zijn.
haha je zei klaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
H ey rustig, rustig.
Denk om je ademhaling. Adem in, adem uit.
dus pimmel ik ben verveeld en ga dit bericht niet klaarschrijven
Vergeleken met wat het had moeten worden wel. Het had nog zoveel potentie maar niets van waar gemaakt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:48 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ohja ik heb m laatst pas geïnstalleerd om ff te proberen (nadat ik Nerd3 het zag spelen), zo heel slecht vind ik t niet hoor..
Die heb je alleen maar gekocht voor de multiplayer, leugenaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:50 schreef delano.888 het volgende:
MC & BF3 heb ik uiteraard wel voor betaald omdat die gewoon epic zijn.
Kuch..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:51 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Die heb je alleen maar gekocht voor de multiplayer, leugenaar
Nee, deel twee hebben ze versimpeld voor het grote publiek. Alle mechanics die het eerste deel groot maakten zijn weggehaald, ik kan daar zo van walgenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:49 schreef tuut-chips het volgende:
Speel Notepad anders, volgende week komt Notepad 2: Stories of Chaos
Ah nee hè, Configuratiescherm: Operation Black Hawk was ook al zo'n slechte console portquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee, deel twee hebben ze versimpeld voor het grote publiek. Alle mechanics die het groot maakten zijn weggehaald, ik kan daar zo van walgen
Devices en Printers was imho trouwens wel de verrassing van het jaar, de graphics waren goed en het plot gewoon subliem!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ah nee hè, Configuratiescherm: Operation Black Hawk was ook al zo'n slechte console port
WinRAR: Sons of Anarchyquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Kies nou ff wat ik ga doen jongens, ik verveel me
Installeer Steam en ga Team Fortress spelen, tis gratis dus helemaal je ding.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:56 schreef delano.888 het volgende:
Kies nou ff wat ik ga doen jongens, ik verveel me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |