als ik dat filmpje nog n keer ergens zie word ik boosquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:20 schreef delano.888 het volgende:
Ik vond het nummer zelf al geniaal, maar de clip maakt het nog 10x meer epic.
Hoeveel hectare hebben jullie trouwens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
als ik dat filmpje nog n keer ergens zie word ik boos
Ik kan helemaal geen servers vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Normaliter ben ik een erg slechte TF2 Spy maar ik heb me net toch de tegenstander lopen afslachten niet normaal![]()
8,5 ofzo maarquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoeveel hectare hebben jullie trouwens?
Nee, dat kon ik gister ook niet, de itemservers waren ook down etc. Kon alleen nog servers joinen die in mijn favorites stonden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen servers vinden
[..]
8,5 ofzo maar
haha delano woont in zuid boven de scapinoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:26 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb 45m2 inclusief huis jawohl
(ik woon op 1 hoog in een appartement)
8,5 hectare? Serieus? Echt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:25 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik kan helemaal geen servers vinden
[..]
8,5 ofzo maar
woonboerderij/land/camping/paardenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
8,5 hectare? Serieus? Echt?
Maar dan is het gewoon een woonboerderij met wat land, geen "echte" boerderij?
v-zuidquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef delano.888 het volgende:
Ghehehe nee ik woon "gewoon" in een appartementencomplex (eigenlijk een flat, maar maar 3 hoog)
Je weet uberhaubt niet eens in welke stad ik woon falertquote:
Aaaaaaaaaaahhahahahahhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:28 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
woonboerderij/land/camping/paarden
heb je me nooit op skype gehoord dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaahhahahahahhhhhhhhhh
Ik dacht dat jullie gewoon volledig boer waren
voorstad van ernemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je weet uberhaubt niet eens in welke stad ik woon falert
He wat? Vast wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:29 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
heb je me nooit op skype gehoord dan?
oh want ik hoor altijd van iedereen dat ik ontzettend bekakt praatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
He wat? Vast wel?
Alsof een woonboerderij in die regio veel moet kostenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:30 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
oh want ik hoor altijd van iedereen dat ik ontzettend bekakt praat
je leent geld van frisia om een zonnebril te kopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
160 vind ik duur voor een zonnebril mister leen van frisia.
meer dan in flevoland denk ik, lekker op de veluwquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Alsof een woonboerderij in die regio veel moet kosten
Hey! We kunnen wel accentfilmpjes maken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:33 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
meer dan in flevoland denk ik, lekker op de veluw
Bedoel meer dat ik niet als een boer praat (hoop ik) , itt al mijn buren
ABN Amro?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hey! We kunnen wel accentfilmpjes maken!
Dan praat jij bekakt, ik ABN, huib rotterdams, vogel gelders, tom bijlmers, bobber meidjesachtig, datdus haags, plex limburgs en duits en mender brabants
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |