Er staat trouwens ook lekkere cup a soup op internet, die wil ik!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Op internet staan een paar zieke smaken zeg; "crème brûlée" "half baked" (met stukken koek) "milk & cookies"![]()
![]()
![]()
Ik geloof het ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Had niet over salmonella moeten beginnen
Niemand ziet de grap zekerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Ame_thyst het volgende:
Die ik allemaal herbouwd heb omdat hij de verkeerde texturepack gebruikt had. Zag er niet uit.
chickies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het met de aandelen van je pa trouwens ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef drumstickNL het volgende:
De grap is dat ik de laatste tijd nooit meer echt zin in ijs heb; hooguit een waterijsje.
Cool, wat voor een auto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef Lorrelies het volgende:
Me too.
Heb nu wel Split ijsjes en Festini ijsjes in de vriezer liggen
Dat zijn geen auto'squote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:29 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Cool, wat voor een auto?
edit: wacht..
De grap is dat ik ipv een andere texturepack zou hebben geinstalleerd, 90 kilometer muur zou hebben herbouwd.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nope, leg eens uit?
Omdat hij trek had in pizza natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:31 schreef Lorrelies het volgende:
Why did the chicken cross the road?
Ja maar.. dat ligt bij jou in de lijn verwachting..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
De grap is dat ik ipv een andere texturepack zou hebben geinstalleerd, 90 kilometer muur zou hebben herbouwd.
Dat zou dom zijn.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |