abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:46:57 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115708275
Ik denk niet dat men in Nederland een noodplan heeft liggen voor het geval dat we snel uit de Euro moeten of willen. Dat is niet gewenst dus gebeurd het niet. Men besteed liever een paar miljoen aan een onderzoek naar fietsonderwijs voor migrantenvrouwen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 09:47:49 #52
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_115708283
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geen idee. Dat het geen feest is voor onze welvaartspositie, sowieso op de korte termijn, staat echter vast.
Je wist dat het vrij besteedbaar inkomen sinds de invoering van de euro niet gestegen is?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_115708349
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:47 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je wist dat het vrij besteedbaar inkomen sinds de invoering van de euro niet gestegen is?
Wellicht dat mijn uitspraak ietwat te voorbarig, maar er is natuurlijk wel geld gemoeid met een dergelijke omschakeling. Plus dat volledig afhankelijk is van de wijze van uittreding. Een eenzijdige exit zal vermoedelijke een stuk negatiever uitpakken dan een collectieve uitzwaaiprocedure.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:51:38 #54
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_115710537
Waar kan ik stemmen op een Finse politicus om het Nederlandse kabinet te leiden?

De EU was een mooi en nobel idee dat helemaal fout is gelopen. Beetje het idee van het nobele communisme dat ook als ideaal begonnen is door de regerende elite.

Samenwerking op het gebied van handel het vrije vervoer van goederen en personen is bewonderenswaardig. Een politieke unie die de enorm verschillende culturen in een enkele worst willen kneden is van de gekken.

Zonder een Euro en een EU parlement kunnen we nog steeds een sterk blok vormen (tegen :? ) de rest van de wereld. Onze kracht als Europa is juist dat we verschillende dingen te bieden hebben op verschillende manieren en het krampachtig verenigen met een gezamelijke munt is flink schadelijk en dat zien we.
reset
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')