Zat er ook net aan te denken ja...hoe gaat je oor nu?quote:Op zondag 23 september 2012 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het nu? Ben je nog langs de shop geweest?
Nee joh, zak open knippen!!! (zo vaak gedaan, haha)quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef luciferist het volgende:
Ooh jee, stof gezogen.. in verband met verjaardag en ouders enzo...
piercings kwijt.. voor een kapitaal aan nieuwe kopen ):
Natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef luciferist het volgende:
Alsof ik hier een panty heb liggen ofzo..
Meerdere paren als het goed is, hahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 17:02 schreef luciferist het volgende:
Alsof ik hier een panty heb liggen ofzo..
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:40 schreef luciferist het volgende:
Wat ik nu ook zeg, het backfired toch wel...
in your face!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:47 schreef luciferist het volgende:
Ik wou eerst zeggen dat ik nog wel een halve la heb met dames ondergoed... (achtergebleven va scharrels en exjes etc..) en dus wel een doorzichtige kon pakken maar dat backfired toch keihard..
Kut zeg!quote:Op zondag 30 september 2012 21:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Even huilen hoor
Gisteren is m'n bovenste staafje van m'n industrial eruit gedonderd.. En natuurlijk met geen mogelijkheid er weer in te krijgen! Heb nu twee bultjes aan elke kant, flink ontstoken dus..
Dag dag mooie piercing..
VCHquote:Op zondag 30 september 2012 21:02 schreef GimmeGore het volgende:
Ligt er aan waarvoor.
Down4life vond ik wel fijn, maar ik zou er alleen heengaan voor standaardpiercings, niet voor punches, scalpelling dat soort zaken (als ze dat überhaupt doen)
Auw! Die kant wil ik dus niet uitquote:Op zondag 30 september 2012 21:59 schreef Messina het volgende:
[..]
Kut zeg!![]()
Toen ik erop google'de zag ik een plaatje... Nja, onder deze link: Klikken op eigen risico.
Pagina.
Dan heb je (misschien, voor sommigen maakt het uit) ook bij D4L ook het voordeel dat je door een vrouw gepiercet wordtquote:
Je kunt natuurlijk altijd even naar je huisarts!quote:Op maandag 1 oktober 2012 06:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Auw! Die kant wil ik dus niet uitHet zijn echt twee kleine bultjes, dus ik ga er niet meer in om lopen prikken. Het is wel goed zo..
In geval van ontsteking alle reden om je zorgen te maken hoor: Als je die ontstoken oren op internet ziet denk je in de eerste instantie:"Wie wacht er dan ook zo lang mee voordat je naar de dokter gaat."quote:Op maandag 1 oktober 2012 13:04 schreef Poesopstokje het volgende:
Ontsteking denk ik.
Ik maak me er niet al teveel zorgen over, gaat wel weer over. Alleen jammer van het gaatje!
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:46 schreef Luna3 het volgende:
[..]
In geval van ontsteking alle reden om je zorgen te maken hoor: Als je die ontstoken oren op internet ziet denk je in de eerste instantie:"Wie wacht er dan ook zo lang mee voordat je naar de dokter gaat."
Maar blijkt dat het op een dag mild begint, en de volgende dag als je wakker wordt ineens is ver-tien-voudigd!
Ik wil je niet ongerust maken, maar als jij denkt ontsteking....hm, toch maar even bij een expert langsgaan. Nu vind je het jammer van het gaatje....straks misschien jammer van je oor?!![]()
Tja, bedoel het natuurlijk serieus, maar vond de sprong wel grappig, sorry.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |