Ja, klopt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:21 schreef Royco1 het volgende:
Off Centre is toch met die gast uit American Pie en die Chinees uit Harold and Kumar?
Wel een toffe serie ja.quote:
Ze zijn allemaal geweldig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een toffe serie ja.
Die aflevering waarin Carmen Electra in het gebouw komt wonen is geweldig
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook mn bedje in... viel vanavond na t douchen al bijna in slaap.. dus kruip lekker onde der (uiteraard vele te warme) dekens
Dekens met dit weerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:46 schreef marbasnarf het volgende:
ik ga ook mn bedje in... viel vanavond na t douchen al bijna in slaap.. dus kruip lekker onde der (uiteraard vele te warme) dekens
das lekker om mee te knuffelen jaquote:
Uhm, dat doe ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das lekker om mee te knuffelen jadat doen eenzame , doch knuffelige mensen
en nu ben ik echt weg!
Onder mijn slaapzak?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon naakt slapen, deed ik bij de meet ook
Daar heb ik mijn egel knuffel voor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
das lekker om mee te knuffelen jadat doen eenzame , doch knuffelige mensen
en nu ben ik echt weg!
Ik niet, zowaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon naakt slapen, deed ik bij de meet ook
Dus C_M heeft wel wat voelen kloppenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn egel knuffel voor.
Dan fluister ik: oh, Snarf
[..]
Ik niet, zowaar.Kostte wel moeite.
Ik werd wel 2 keer wakker met een erectie waar ik mee kon honkballen. Dat dan weer wel.
Ik hoorde al zoiets van; hoor wie klopt daar kinderen. Was het kaneelstokjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus C_M heeft wel wat voelen kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |