Het is een (Poljot) Aviator 31681, er zijn wel meerdere varianten van. Deze die ik zelf heb is degene van 10ATM (ipv 5ATM), maar ik denk helaas niet dat je precies deze nog kunt krijgen, aangezien er maar 200 van zijn (wat overigens niet zoveel zegt bij Russische horloges hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:17 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meer info pleas?
Welk merk is dat.
Geen idee. Is zoals gezegd voor nieuwe bouw en ik heb zelf nog geen ervaring met een SSD. Vraag me af of ik überhaupt het de moeite waard vind verder...quote:Op maandag 17 september 2012 20:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Dat is dus 2x de zelfde SSD van samsung op 1 pagina.
Lekker snel is ie he
Waarom dvi naar vga?quote:Op maandag 17 september 2012 22:16 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Geen idee. Is zoals gezegd voor nieuwe bouw en ik heb zelf nog geen ervaring met een SSD. Vraag me af of ik überhaupt het de moeite waard vind verder...
Samsung gekozen omdat die geloof ik het best bekend staan.
Nu alleen nog 10 meter VGA kabel en een DVI-I -> VGA adapter scoren...
Wat een gedrocht.quote:
Dit.quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wat een gedrocht.En dan te bedenken dat jij om het even aan het klagen bent over de kledingkeuzes van jouw leeftijdsgenoten.
Oei, dat is inderdaad niet de mooiste jas.quote:Op maandag 17 september 2012 22:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wat een gedrocht.En dan te bedenken dat jij om het even aan het klagen bent over de kledingkeuzes van jouw leeftijdsgenoten.
*uche* zij *uche*quote:Op maandag 17 september 2012 23:35 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Oei, dat is inderdaad niet de mooiste jas.
Maar ik denk dat hij deze gewoon er bij heeft voor te klussen in de kou, of voor sneeuwpoppen bouwen of zo.
Ik heb ook wel eens een lelijke functionele jas gekocht voor weinig ¤¤ om buiten te trainen.
Hij zal deze heus niet voor de mooi aan doen![]()
Heel er mooi hoorquote:Op maandag 17 september 2012 20:33 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Het is een (Poljot) Aviator 31681, er zijn wel meerdere varianten van. Deze die ik zelf heb is degene van 10ATM (ipv 5ATM), maar ik denk helaas niet dat je precies deze nog kunt krijgen, aangezien er maar 200 van zijn (wat overigens niet zoveel zegt bij Russische horloges hoor). Er is vast nog wel een andere verkrijgbaar van 5ATM of net iets anders
Dat is light. Zei de cassiere.quote:Op maandag 17 september 2012 22:03 schreef hardcore-gabberr het volgende:
pall mall shag de blauwe geen idee wat het inhoud xD
Klopt. Heb mijne voor 260 weten te krijgen, dat is ongeveer de helft van de prijs dan (maar hij is nog wel nieuw met bonnetjes er nog aan vast enzo en van die beschermstickertjesquote:Op dinsdag 18 september 2012 02:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Heel er mooi hoor![]()
Keek even op eBay, dingen zijn nog best aan de prijs.
Ik zie je al rood uitgeslagen en stotterend bij de kassa staan.quote:Op dinsdag 18 september 2012 22:44 schreef JRRY het volgende:
Ik heb maandverband gekocht voor mijn zieke zus
Ja.. Kruidvat is geen leuke winkelquote:Op dinsdag 18 september 2012 22:57 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ik zie je al rood uitgeslagen en stotterend bij de kassa staan.
ik dacht al zoiets :p ik kan nog niet echt onderscheidenquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:54 schreef Transpiratieregulerend het volgende:
[..]
Dat is light. Zei de cassiere.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |