Sorry, zal ik volgende keer doen. Wel een fijne telefoon trouwens.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Dreamday het volgende:
ga er lekker voor werken! heb ik ook gemoeten.
En sleutelbenen breken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Telefoonjatters moeten ze de handen afhakken.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef smitjew het volgende:
ik zet altijd beveiligings software erop dat ik hem kan blokkeren en opsporen via gps.
Gelukkig niet, en nee ik troll niet en ik heb wel een app erop staan, een beveiligingsapp weet alleen niet hoe die werkt,heb https://play.google.com/s(...)antec.mobilesecurityquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Meloewa het volgende:
je had toch geen beschamende fotos erop staan?
Jij wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Meloewa het volgende:
je had toch geen beschamende fotos erop staan?
Daarom iPhonequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgende keer een iPhone kopen.
Die is op afstand te vergrendelen en op te sporen via gps
Jammer, maar ik ben 3 weken alleen thuis zonder ouders etc, dus het is gewoon erg nodig voor mij een telefoon, fiets 's avonds alleen over straat etcquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Compoantje het volgende:
Agossie, een paar dagen zonder telefoon leven is ook zooooo moeilijk hè?
Jezus man, waar gaat jet heen met de wereld nu iedereen tering verslaafd is aan telefoons.
'Huilie, huilie, huilie, ik ben nu niet bereikbaar, blabla bla'
REMOTE LOCK allows you to remotely lock your phone if it is lost or stolen:quote:
Ik kom je telefoon halen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ik heb nu 5.471 afbeeldingen erop. En ja hou ik liever privé inderdaad.
Heeft dat wel zin als een beetje dief vast wel slim genoeg is om gelijk een hard reset te doen zodat alle apps, de standaard vingerveeg beveiliging (die makkelijk af te lezen is door de vette vingers in de zon te houden) en andere troep te verwijderen en resetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef smitjew het volgende:
ik zet altijd beveiligings software erop dat ik hem kan blokkeren en opsporen via gps.
Ik heb gelukkig geen abbo.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:41 schreef Noisiv het volgende:
[..]
Heeft dat wel zin als een beetje dief vast wel slim genoeg is om gelijk een hard reset te doen zodat alle apps, de standaard vingerveeg beveiliging (die makkelijk af te lezen is door de vette vingers in de zon te houden) en andere troep te verwijderen en resetten.
TS heb je trouwens al je provider gebeld om het abo te bevriezen tijdelijk? Je hebt er tussen zitten die vrolijk hele gesprekken met familie in Marokko of welk land dan ook gaan voeren en dat dekt je provider niet.
Jij had er toch 4 weken voor moeten werkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Dreamday het volgende:
Klacht: Mensen die zo triest zijn om een samsung s plus te stelen, ga er lekker voor werken ofzo, zo duur zijn ze nu de s3 uit is nieteens meer!
Zou je niet eens beginnen je provider te bellen om je nummer te laten blokkeren?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:46 schreef Dreamday het volgende:
Gelukkig heb ik geen abbo, dat scheelt...
[..]
Ik heb gelukkig geen abbo.
Wel heb ik al wat keren naar mijn nummer gebeld en mijn nummer staat nog gewoon aan...
Ik wacht morgen af, heb nog het ziekenhuis gebeld ( daar werk ik ) hebben ze hem niet terug gevonden, dan inderdaad telefoon laten blokkeren indien mogelijk ( mijn provider is Blykquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou je niet eens beginnen je provider te bellen om je nummer te laten blokkeren?
Wat denk jij nouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:51 schreef Noisiv het volgende:
De telefoon staat nog aan? Je kan proberen om te onderhandelen als je de aanspreektoon houd op "de held/vinder van een verloren telefoon". Probeer een sms te sturen met aan de vinder van mijn verloren telefoon neem contact op met dit nummer: beloning 100 euro. Is nog altijd goedkoper dan een nieuwe aanschaffen en voor een dief/vinder een mooie stimulans om hem terug te geven voor een leuk bedrag. Tenzij het een oud/versleten ding is maar dan zou ik er niet om wakker liggen en een nieuwe aanschaffen.
Als je een pre-paid hebt maakt het niet zoveel uit, als je een abonnement hebt dan kan wachten een duur geintje zijn....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Dreamday het volgende:
[..]
Ik wacht morgen af, heb nog het ziekenhuis gebeld ( daar werk ik ) hebben ze hem niet terug gevonden, dan inderdaad telefoon laten blokkeren indien mogelijk ( mijn provider is Blyk)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:09 schreef duranduran het volgende:
[..]
Wat denk jij nouBatterij eruit, sim kaart breken. Volgende ochtend naar de Media Markt, telefoon inleveren en gelijk flappen
![]()
Dat hoor je wel meer dat daar dingen gestolen worden. Triest.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef Dreamday het volgende:
Werk in het ziekenhuis, 15 uurtjes per week, 95 euro per week... maar goed ik ben gewoon pissig.
Klopt.....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Dat hoor je wel meer dat daar dingen gestolen worden. Triest.
Nee, heb een klote dag, eerst loop ik met 2 enorme opgezwolle ogen, daarna is mijn telefoon gestolen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:39 schreef koekii het volgende:
Hoezo is je telefoon gestolen dan? Liet je de voordeur open zodat ze even je telefoon konden jatten omdat je een onstoken oog had?![]()
Onzin. http://www.zonzoo.nl/uw-telefoons-verkopen/14439/Apple+iPhone+4S+16GBquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:33 schreef Noisiv het volgende:
Ik hoorde van een collega die voor de grap zijn telefoon liet taxeren bij zo'n telefoon recycling site (zelfde principe als MM) dat hij 60 euro kreeg voor een Iphone 4S van net twee weken oud. Maar ik geef je gelijk het is snel geld.
Ik denk dat ze eerder voor een iPhone gaan stelen dan voor een s3.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:56 schreef Ramkraker het volgende:
Ik laat mijn iPhone altijd overal rondslingeren, ga ik feunen in het zwembad ligt mn iPhone nog op me handdoek, en niemand die durft te stelen, je hebt pech gehad TS of je woont in skere buurt waar iedereen steelt.
Jij ken ook niet lezen he? ten eerste heb ik een galaxy s plus en ten tweede kwam ik erachter na het werken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:00 schreef koekii het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder voor een iPhone gaan stelen dan voor een s3.
Ze verteld nog steeds niet wat er gebeurd is alleen dat ze twee ontstoken ogen heeftTroll
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |