SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik laat mijn keeper niet tot de middenlijn uitkomenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat loop je dan te haten? Leer gewoon spelen man.
Als jij je keeper uit laat komen pass ik hem rustig weg, dan ga ik geen lastige dingen doen.
Als ik 2 tegen 1 kom op de keeper ga ik hem heus niet wegpassen hoor.
Hommoquote:
Dat je die uitslag en hoe de goals vielen nog onthoudt manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat mijn keeper niet tot de middenlijn uitkomenlaatste potje dat je speelde tegen mij won je met 5-4 en 2x was sweaty, vies passje zo voorlangs in de 16.
Die heb ik toch maar weer even goed uitgekozenquote:
Mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Drenthe is op LM veeeel beter dan op LW vind ik. Had hem hiervoor ook al heel lang in 4-1-2-1-2. Zijn driven free kicks randje zestien zijn altijd raak btw
Jij past niet in de zak dus gedraag je maar stout.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
Alle sweaty goals sein ik altijd door naar Sinterklaas dus op 5 december ga je in de zak mee naar spanje.
Nu ben ik wel jaloers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanaf morgennacht kan ik weer fifa spelen op een 47 inch scherm met 5.1 surround sound. Wat zal dat weer spelen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan mag ik blij zijn dat ik nog niet tegen hem heb gespeeld
quote:
Benieuwd hoe het speelt tegenover dit schermquote:
Misschien verander je weer in de oude GJE.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het speelt tegenover dit schermNu heb ik meer overzicht denk ik, op 47 inch moet je helemaal je kop draaien
Nah, ik maak gewoon een grapje over jouw lijf, waar je zelf ook over toegeeft dat het een pittig grote massa is, en jij gaat een racistisch 'grapje' makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]niet kunnen incasseren maar alleen kunnen uitdelen
jij gaat het ver schoppen in ieder geval
net als met cod enzo, grotere tv alleen maar kutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het speelt tegenover dit schermNu heb ik meer overzicht denk ik, op 47 inch moet je helemaal je kop draaien
Hier ga jij voor zitten duimenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien verander je weer in de oude GJE.Al je FIFA kwaliteiten zijn dan GONEEE
Continue iemand dik noemen is normaal en iemand neger noemen niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nah, ik maak gewoon een grapje over jouw lijf, waar je zelf ook over toegeeft dat het een pittig grote massa is, en jij gaat een racistisch 'grapje' maken.
Heb jij een 47inch op je kamer?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hier ga jij voor zitten duimen
Ben nu wel benieuwd. Anders ga ik wel in m'n bed zitten, zit ik er wat verder van af
47 jaquote:
Nee, je noemt mij niet neger, maar je verwijst naar mijn voorouders die slaven waren.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Continue iemand dik noemen is normaal en iemand neger noemen niet?
Dat is precies hetzelfde. Een belediging is een belediging, ik ondervind het nauwelijks aanstoot van wat iemand op het internet zegt. Ik weet niet wie hij is en wie ik ben, dikke care danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, je noemt mij niet neger, maar je verwijst naar mijn voorouders die slaven waren.
Dat is iets heel anders dan iemand neger noemen.
Als je nog denkt dat dat hetzelfde is ben je echt -ziekte- dom.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat is precies hetzelfde. Een belediging is een belediging, ik ondervind het nauwelijks aanstoot van wat iemand op het internet zegt. Ik weet niet wie hij is en wie ik ben, dikke care dan
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef vandermar het volgende:
WIj hebben niet eens een tv in de woonkamer
Speelde ik vroeger ook op, niks mis meequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
JaloersIk heb zoiets
[ afbeelding ]
Ik heb ook 5.1 setje, ziek blazen met die harde dubstepz op m'n kamerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:01 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik heb niet eens een TV op mn kamer.
Jij weet niet hoeveel aanstoot iemand aan een reactie ontleent. Je kan iemand dik noemen en voor hetzelfde geldt pleegt diegene zelfmoord. Voor iedereen heeft alles een andere emotionele waarde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Als je nog denkt dat dat hetzelfde is ben je echt -ziekte- dom.
ik heb een 2.1 setje van 25 euro. Dat krijg je als je alles zelf moet kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook 5.1 setje, ziek blazen met die harde dubstepz op m'n kamer
Doe het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel aanstoot iemand aan een reactie ontleent. Je kan iemand dik noemen en voor hetzelfde geldt pleegt diegene zelfmoord. Voor iedereen heeft alles een andere emotionele waarde.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb een 2.1 setje van 25 euro. Dat krijg je als je alles zelf moet kopen.
Was fa2 man, ik draai alleen Opgezwollequote:
ik vind hem tof. Jammer van Sturridge alleen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
came twice in a row
Jij geeft zelf toe dat je dik bent, je maakt er ook regelmatig zelf grapjes over.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij weet niet hoeveel aanstoot iemand aan een reactie ontleent. Je kan iemand dik noemen en voor hetzelfde geldt pleegt diegene zelfmoord. Voor iedereen heeft alles een andere emotionele waarde.
Gefeliciflapstaart man.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb ook 2.1 staan van 100 ofzo, gewoon zelf betaald
Heb je niks aan nee als je geen tv hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Gefeliciflapstaart man.
Alsof ik een 5.1 set nodig heb.
als ik wel een tv had was het alsnog nutteloos geweest. Niet iedereen in dit huis hoeft mee te genieten van mijn muziek vind ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb je niks aan nee als je geen tv hebt
Dik, wat is dik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Jij geeft zelf toe dat je dik bent, je maakt er ook regelmatig zelf grapjes over.
Onnodig racistisch verwijzen naar mijn voorouders is dan weer onnodig.
Voor films is 5.1 gewoon chillquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als ik wel een tv had was het alsnog nutteloos geweest. Niet iedereen in dit huis hoeft mee te genieten van mijn muziek vind ik.
dat doe ik nu ook al hoor. Al die kutkinderen met iphones enzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
Ik word later zo'n oude stok die zegt dat de kinderen veelte verwend zijn.
okquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dik, wat is dik.
102 kilo en 1.90 lang. Dat valt wel mee, ik fitness en loop hard.
Maar dat ik er zelf ook grapjes om maak dat maakt het nog niet zo dat jij het ook moet doen.
Als ik films wil kijken, kijk ik ze wel beneden. Daar hebben we ook een grote tv en speakersetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voor films is 5.1 gewoon chill
En 47 inch beeldschermenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doe ik nu ook al hoor. Al die kutkinderen met iphones enzo
Jij bent altijd degene die zegt dat HTC net zo duur kan zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind eigenlijk ook een telefoon geven op jonge leeftijd. Zo kan ik ze altijd bereiken maar geen iphone.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
En 47 inch beeldschermenen 5.1 stereo iets
![]()
Dat klopt I guess... je punt is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jij bent altijd degene die zegt dat HTC net zo duur kan zijn
Nokia 3310, mocht het kind verdrinken kan je de telefoon altijd aan het 2e kind geven. Scheelt weer cashquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind eigenlijk ook een telefoon geven op jonge leeftijd. Zo kan ik ze altijd bereiken maar geen iphone.
ik heb nog een leuke nokia zonder kleurenscherm liggen. Die mogen ze hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik zou mijn kind eigenlijk ook een telefoon geven op jonge leeftijd. Zo kan ik ze altijd bereiken maar geen iphone.
Je hebt er zelf ook een.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat klopt I guess... je punt is?
Omdat ik hem zelf heb gekocht, en omdat die van mij niet even duur was als een iphone.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt er zelf ook een.
Waarom dan haten op kinderen met iPhones?
Hij haat op de ouders van de kinderen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt er zelf ook een.
omdat die altijd facebook volspammen met starbucks troep.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je hebt er zelf ook een.
Ik 1,98m en 75kg. Ik ben mager en jij bent dikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dik, wat is dik.
102 kilo en 1.90 lang. Dat valt wel mee, ik fitness en loop hard.
Maar dat ik er zelf ook grapjes om maak dat maakt het nog niet zo dat jij het ook moet doen.
Haha 2 stokstaartjes uit Leiden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:10 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik 1,98m en 75kg. Ik ben mager en jij bent dik
Kevin is trouwens extreem dun. Gewoon eng hoe dun die polsen van hem zijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb worstenvingers en dikke polsen![]()
Stop met eten en stop regelmatig vingers in je keel. Schijnt te helpen bij afvallenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:12 schreef vandermar het volgende:
12 kilo eraf en gewicht zou goed zijngewoon even beuken tot oud en nieuw
lekker wijven een complex aanpraten die het doen. Elke keer ze dik noemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Stop met eten en stop regelmatig vingers in je keel. Schijnt te helpen bij afvallen
Haha een spleetoogquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Haha een spleetoogZwakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon minder eten, helpt echtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
lekker wijven een complex aanpraten die het doen. Elke keer ze dik noemen
Gohquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon minder eten, helpt echt
dat hoeft nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon minder eten, helpt echt
Altijd als mijn beugeltje aan werd gedraaid en ik niet kon eten viel ik fakking snel afquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
GohDat is het meest logische. Minder eten en meer bewegen.
135 kiloquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef vandermar het volgende:
2 jaar later was ik wel vies dik, blessure gekregen door voetbal en kon dus niet sportenmaar ik ga lekker niet zeggen hoe zwaar ik toen was
117quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef vandermar het volgende:
Diegene die het raadt krijgt 1000 coins.
Nee man, lang nietquote:
godver de godverquote:
120quote:
Ja weet ik, daarom doe ik dat nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef marcie216 het volgende:
Ja maar VDM, als je daarna als je op je gewenste gewicht bent, terwijl je bent afgevallen door niks te eten, en je gaat weer normaal eten. Ben je binnen een paar weken weer terug op je oude gewicht( dat 100+ gewicht)
Gewoon 200-300 kcal per dag, onder je dagelijkse behoefte.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja weet ik, daarom doe ik dat niet
Je kan beter iedere week een paar honderd gram eraf dan met hele grote stappen!
ah, thanksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Gewoon 200-300 kcal per dag, onder je dagelijkse behoefte.
en dan 1x in de 2 weken echt een freetdag, friet, kapsalon, chips alles wat ongezond is naar binnen werken op die dag. Gaat je stofwisseling van omhoog
Dikker dan nuquote:
Mensen met een driedubbele onderkin op een trilplaatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dikker dan nugeen onderkin in ieder geval
Heb me een tijdje geleden daar beetje naar gezocht. Bijna bij elk dieet, of reactie ergens , staat dat je om de zoveel tijd gewoon moet eten wat je wilt, stofwisseling omhoog -> andere dagen meer /snellere verbrandingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
ah, thankswist ik niet! Maar ik heb al 3 weken niet gesport omdat ik geen zin had en omdat het vakantie is
als school weer begint, ga ik weer net als de laatste maand voor de zomer elke dag dat ik op school ben omdat het op de route is
Wij hebben wel pelpinda's, moet je ze nog uit dat ding halen. Die zijn wel nice.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
Maar VDM, pak ongezouten pinda's. Erg lekker, en ook goed voor je buik!
maar niet gezond!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hebben wel pelpinda's, moet je ze nog uit dat ding halen. Die zijn wel nice.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Gewoon hele zakken chips eten, ik word toch niet dik![]()
Ik ook niet. Ik eet best wel ongezond en ik word niet dik, terwijl ik ook bijna niet beweegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Wacht maar,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Dat heb ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik eet best wel ongezond en ik word niet dik, terwijl ik ook bijna niet beweeg
whatsup Broeder?quote:
Ik hoop het want hier word ik ook niet blij van.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wacht maar,
Mijn neef was tot zijn 16 ook dun, at ook alles wat hij wou. nu 2 jaar later ,terwijl hij hetzelfde doet is het een propje
Ik ken iemand die 5 dagen in de week Frikandelbroodjes als ontbijt eet en hij wordt ook niet dikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik eet best wel ongezond en ik word niet dik, terwijl ik ook bijna niet beweeg
Ben je zo dun? Zijn genoeg dingen die je dan kan eten. Veel koolhydraten, dus spaghetti enzo (aardappelen)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik hoop het want hier word ik ook niet blij van.
Ik klaag in ieder geval niet. Maar misschien word ik later wel ineens dik (ik hoop het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Dat heb ik ookBlijkbaar eet ik nog niet genoeg.
Je bent allemaal adviezen aan het geven aan VDM, best grappigquote:
Ik weet alleen dingen over shakejes en eiwitten, voor de rest nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je bent allemaal adviezen aan het geven aan VDM, best grappig.
Oh nu snap ik hemquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je bent allemaal adviezen aan het geven aan VDM, best grappig.
Ontopic !!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik klaag in ieder geval niet. Maar misschien word ik later wel ineens dik (ik hoop het niet)
Serieus niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet alleen dingen over shakejes en eiwitten, voor de rest niet
Dik worden is 1 ding, maar die aderen slibben echt wel dichtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken iemand die 5 dagen in de week Frikandelbroodjes als ontbijt eet en hij wordt ook niet dik
Aziaten..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
wat is er met zijn baardgroei dan, ik heb dat ook gewoon?
jij weet er alles van, maak eens een lijstjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ben je zo dun? Zijn genoeg dingen die je dan kan eten. Veel koolhydraten, dus spaghetti enzo (aardappelen)
So the monkey finally comes out of the sleeve.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, ik wil het ook wel een keer ergens anders over hebben dan FUT.
Moet ik dit als een beledeging opvatten (jij weet hoe je aan moet komen?)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij weet er alles van, maak eens een lijstje
aLS IK tot 12 uur op bed lig ga ik niet uitgebreid ontbijtenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Serieus niet?
Je moet eigenlijk goed ontbijten.
je moet eigenlijk om de 3 uur een (gezond) tussendoortje pakken, denk ik hierbij aan yoghurt (om het lekker te maken misschien walnoten), een stuk fruit, klein beetje nootjes.
En die 'freetdag' dan.
nee je moet dit opvatten als ik die jou vraagt om een lijstje te makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Moet ik dit als een beledeging opvatten (jij weet hoe je aan moet komen?)
/carequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef stoereboii het volgende:
Slogan van Club Brugge: [ afbeelding ]
Dat is slecht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
aLS IK tot 12 uur op bed lig ga ik niet uitgebreid ontbijtenik slinger een shakeje naar binnen en drink 2 glazen water en als ik zoals deze week druk aan het klussen ben dan neem ik ook alleen water voor de dorst tussendoor en dan avondeten en daarna niets meer meestal.
Daarom hebben ze dus Tchite gekochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef stoereboii het volgende:
Slogan van Club Brugge: [ afbeelding ]
Ah, ja wat voor maaltijden wil jequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee je moet dit opvatten als ik die jou vraagt om een lijstje te maken
Ja dan sla je dat over, maar op normale werk/schooldagen, moet je het doen zoals ik net had gezegd wil je echt afvallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
Als ik tot half 12 slaap ontbijt ik niet eens hoor. dan eet ik gewoon om 12u als middageten...
Doe ik ook altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef stoereboii het volgende:
Als ik tot half 12 slaap ontbijt ik niet eens hoor. dan eet ik gewoon om 12u als middageten...
grapjasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
Iedereen lacht VDM wel uit , maar misschien heeft hij helemaal niet zo veel vet. Gewoon allemaal gekke spiermassa, en dat weegt zwaarder dan vet!
osseworst?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd
2 broodjes osseworst met ijsbergsla als middageten
quote:
sssht...quote:
JA DAT ZEGT IE TOCHquote:
nu je het zegt heb ik het nu idd welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja het is beter om wel te ontbijten in de ochtend.
Als ik niet (goed) ontbijt in de ochtend word ik soms wel eens duizelig later op de dag.
Worst van de os jaquote:
Rustig aan flipperquote:
Dat hebben ze hier niet, of nog nooit gezienquote:
Grote ronde plakken, met een soort witte pitjes her en derquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat hebben ze hier niet, of nog nooit gezien
logisch ook hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:47 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja, warme zooi als noedels/spaghetti/Mcdonalds en shit kan ik echt niet om 10.00 gaan zitten vreten hoor dat krijg ik niet door m'n keel
Echt lekker man. Ontbijt is voor mij 12uurquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Pannekoeken kunnen nog wel, de rest dat warm is moet je in de avond eten
Ik vind de spaghetti die m'n ma maakt sowieso niet lekkerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Echt lekker man. Ontbijt is voor mij 12uur
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Grote ronde plakken, met een soort witte pitjes her en der
quote:
Geile shit ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Tosti ham kaas
Tosti kipfelit ham
Broodje kipfilet met sla
Broodje met Sla, ham, komkommer en sla
4 goddelijke dingen, en gezond.
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geile shit ja.
Ijsbergsla
Koude tosti's zijn zó smerigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:51 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja
Jongen uit mijn klas, maakte altijd 4 tosti's s'ochtends. eet hij er s'ochtend 1. Kleine pauze 1, grote pauze 2.
Koude tosti's
Ik kook zelfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind de spaghetti die m'n ma maakt sowieso niet lekker
WBA op 1quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Everton. Supporters op post vandaag voor de beslissende match!
nog nooit gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Koude tosti's zijn zó smerig![]()
Kipfilet en slaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Tosti ham kaas
Tosti kipfelit ham
Broodje kipfilet met sla
Broodje met Sla, ham, komkommer en sla
4 goddelijke dingen, en gezond.
Mijn geschiedenis:quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
WBA op 1
Wat een falers met de topclubs zeg, jeetje.
dan kom je wel aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:53 schreef Dudeweiser het volgende:
Als ik niet zo lui was zou ik elke dag spaghetti maken
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan kom je wel aan
Maak dan gewoon 1x een grote portie, bij voorkeur op woensdag want dan is het gehaktdag.
Heb ik ook alleen gehad omdat ze dan op mijn bordje lagen en ik ze gewoon niet op ging eten, later waren ze dus koudquote:
Netjesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:53 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mijn geschiedenis: [ afbeelding ]
wat? Proeft gewoon hetzelfde als normaal hoorquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Dudeweiser het volgende:
je had trouwens gelijk over 451 marc, wat een zieke kutformatie is dat zeg
Ik denk dat de smiley bedoelt was voor 'woensdag, want dan is het gehaktdag'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wat? Proeft gewoon hetzelfde als normaal hoor
dat jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk dat de smiley bedoelt was voor 'woensdag, want dan is het gehaktdag'.
Ik in tosti's verdommequote:
Die Chinezen van de snackbar hier maken de beste frikandellen van de wereldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik krijg nu echt zin in een broodje frikandel.
Maar geen zin om het helemaal klaar te maken.
Ik was laatst bij een snackbar van een Chinees, en ze zei 'assebies een flikandel' ipv 'alsjeblieft 1 frikandel' dat was best grappig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die Chinezen van de snackbar hier maken de beste frikandellen van de wereld
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:56 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik denk dat de smiley bedoelt was voor 'woensdag, want dan is het gehaktdag'.
Hij is een student, fatsoenlijk gehakt kost duur, behalve op woensdag! Elk centje moeten ze omdraaien, die arme studentjesquote:
Zo praten mijn Chineesjes ook hier, maar die mensen zijn baas manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik was laatst bij een snackbar van een Chinees, en ze zei 'assebies een flikandel' ipv 'alsjeblieft 1 frikandel' dat was best grappig.
ik ben geen student hoor?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
[..]
Hij is een student, fatsoenlijk gehakt kost duur, behalve op woensdag! Elk centje moeten ze omdraaien, die arme studentjes
'mijn Chineesjes'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo praten mijn Chineesjes ook hier, maar die mensen zijn baas man
Oh, dat dacht ik, omdat je zelf moest koken...quote:
Ontken maar niet hoor, je hoeft je nergens voor te schamen.quote:
Ik heb een band met ze manquote:
gewoon spetterpoepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een band met ze man
Extra satésaus enzo
Satésausquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb een band met ze man
Extra satésaus enzo
Savonds niet hoor maar dan bepaal ik niet wat we eten. En overdag moet ik gewoon zelf mijn vreten maken hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik, omdat je zelf moest koken...
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ontken maar niet hoor, je hoeft je nergens voor te schamen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Satésaus
Ik ga binnenkort weer eens een patatje oorlog nemen.
Bedankt voor de tip.
ah ik dacht koken, eigen appartement etc.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Savonds niet hoor maar dan bepaal ik niet wat we eten. En overdag moet ik gewoon zelf mijn vreten maken hoor
[..]
Dat is godverdomme jammer dat je geen friet pakt, godverdommequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Ik eet al een paar jaar lang hetzelfde menu. 2 broodjes frikandel satésaus en een bamischijf satésaus. Godverdomme lekker godverdomme
Die haal ik uit een ander dorp. Hier hebben ze smerige patatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:09 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dat is godverdomme jammer dat je geen friet pakt, godverdomme
hoe kom je erbij dat ik een eigen appartement heb danquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ah ik dacht koken, eigen appartement etc.
quote:
Satesaus over de friet gaat nog, maar bij een frikandelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die haal ik uit een ander dorp. Hier hebben ze smerige patat
Ja je hoeft savonds niet te koken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ik een eigen appartement heb dan
Bamischijf vind ik echt niet te magenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]![]()
Ik eet al een paar jaar lang hetzelfde menu. 2 broodjes frikandel satésaus en een bamischijf satésaus. Godverdomme lekker godverdomme
jij bent niet goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Satesaus over de friet gaat nog, maar bij een frikandel
hier hebben ze trouwens echt goeie bamischijvenquote:
Ligt ook aan het soortquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Bamischijf vind ik echt niet te magen
Jos brinkie, een lul met poep!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Rijst het volgende:
Frikandel met satesaus. Wat ben je voor barbaar
avengersssquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
hoe heet die film met captain america en de hulk en al die anderen ook alweer?
Volgende week komtie uit op Bluray en DVD.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef vandermar het volgende:
hoe heet die film met captain america en de hulk en al die anderen ook alweer?
Dit! Alleen dan met ketchupquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
Frikandel speciaal met curry. Heb ik echt lang niet meer gegeten
frikandel speciaal is altijd met curryquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef Rijst het volgende:
Frikandel speciaal met curry. Heb ik echt lang niet meer gegeten
Nee man, godverdomme zoveel saus dan proef je de frikandel niet eens meer, ranzig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
Vinden jullie dit lekker ja ?
[ afbeelding ]
Op een wit bolletjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
Vinden jullie dit lekker ja ?
[ afbeelding ]
Nee ook met ketchupquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
frikandel speciaal is altijd met curry?
Het ziet er ook godverdomme ranzig uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee man, godverdomme zoveel saus dan proef je de frikandel niet eens meer, ranzig.
Nice, dan hoef ik nu nog niet te zoeken voor een ripquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Volgende week komtie uit op Bluray en DVD.
nee dat doet mijn pa. Maar nu weet ik nog steeds niet waarom jij denkt dat ik een appartement hebquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja je hoeft savonds niet te koken?
Bah bah bahquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Rijst het volgende:
Ik heb ranzigere dingen klaargemaakt. Een berehap met mayonaise bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Echt zonde dat ik geen frituur heb man
Anders had ik elke avond staan frituren
Ja en lekker kanker krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wtf?quote:
quote:
Omdat je zei dat je te lui was om te koken. Dus ik dacht je moet koken, dus je hebt geen ouders meer die voor je koken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee dat doet mijn pa. Maar nu weet ik nog steeds niet waarom jij denkt dat ik een appartement heb
Hoe kan je nou geen frituur hebben godverdomme.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
nee te lui om smiddags te kokenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je te lui was om te koken. Dus ik dacht je moet koken, dus je hebt geen ouders meer die voor je koken.
Tosti's zijn gewoon baas.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee te lui om smiddags te kokendus nu eet ik elke dag tosti's
We hebben onze laatst weggegooidquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen frituur hebben godverdomme.
Vraag aan je pa of hij er 1 koopt (nee dit is geen grap om je uit de tent te lokken), is echt heel fijn.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben onze laatst weggegooid
Ouders vinden het stinken enzo, veel gezeik vinden ze, de snackbar is 900 meter fietsen ofzo
Tja, tegenwoordig krijg je al kanker als je het zegt geloof ik, bijna van allesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke dag frituren is kankerverwekkend.
Frituur is wel goedkoper als je vaak naar de snackbar gaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
We hebben onze laatst weggegooid
Ouders vinden het stinken enzo, veel gezeik vinden ze, de snackbar is 900 meter fietsen ofzo
Ja maar elke dag is ook niet meer lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Elke dag frituren is kankerverwekkend.
Ach, is wat nieuws van Mora, snacks die je in de magnetron gooit. Echt heerlijk vreten, eet ik elke zondagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:21 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Frituur is wel goedkoper als je vaak naar de snackbar gaat.
1 pakje frikandellen in de winkel kost net zoveel als 1 bij de snackbar.
Maarja, gewoon afzuiger aan, dan gaat de lucht best snel weg.
Ik eet elke woensdag óf donderdag frituur en ook 1x in het weekend meestal.
Ik krijg echt fucking honger. Zometeen een broodje doner halenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef GekkeZuiden het volgende:
Wat is dit. Het gaat hier alleen over eten
Zie je bij Donerlandquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik krijg echt fucking honger. Zometeen een broodje doner halen
Echt? Heb je dat ook al?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, is wat nieuws van Mora, snacks die je in de magnetron gooit. Echt heerlijk vreten, eet ik elke zondag
Ik ging wat nieuws proberen, (net op) dacht ik neem een een pizza shoarmaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik krijg echt fucking honger. Zometeen een broodje doner halen
Zijn van die minisnacks zegmaar; Frikandellen, Kipcorn, Bamischijf, Kipnuggets, Bitterballen, Ribsters, Mexicano'squote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Echt? Heb je dat ook al?
Ik wist wel dat ze broodje bal en hamburger en broodje frikandel hadden voor in de magnetron.
Welke snacks zijn dat? Of is dat het bovengenoemde?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zijn van die minisnacks zegmaar; Frikandellen, Kipcorn, Bamischijf, Kipnuggets, Bitterballen, Ribsters, Mexicano's
Smaakt hetzelfde als uit de frituur. Snackbar iigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Rijst het volgende:
Snacks in de magnetrondoe normaal man
Neem altijd 16 minisnacks ofzo, vult wel goed. Check het vries/koelvak eens bij de AHquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Zo een hele minisnack mix is wel goddelijk
Mexicano's zijn echt heeeel lekker.
Wel die grote versie
Smaakt mij goed genoegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:27 schreef Tim86 het volgende:
Zal toch niet hetzelfde smaken als uit de frituur lijkt me..
Ja, ik heb ze toch liever uit de frituur, lijkt me echt lekkerderquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neem altijd 16 minisnacks ofzo, vult wel goed. Check het vries/koelvak eens bij de AH
Ramadan?quote:
Voor mij een mooi alternatief hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:28 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, ik heb ze toch liever uit de frituur, lijkt me echt lekkerder.
Nee echtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan zou die juist wel mogen eten. dombo
Start nou geen hele culturele discussiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee echt
Vind die shit zo nep hè
Als de zon onder is mag je eten volgens mij. Ik heb mezelf net opgelegd om minder bier te drinken, meer te sporten en minder te snoepen. Dat heb ik gedaan in goed overleg met de weegschaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee echt
Vind die shit zo nep hè
Doe ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Start nou geen hele culturele discussie
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
Onderhandelen op OSM like a bauwsz
[ afbeelding ]
Leef!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als de zon onder is mag je eten volgens mij. Ik heb mezelf net opgelegd om minder bier te drinken, meer te sporten en minder te snoepen. Dat heb ik gedaan in goed overleg met de weegschaal
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leef!
Je leeft maar 1x, doe ik het liever goed, dan dat ik een 'gezond hart' heb en overal op moet letten
YOLOquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leef!
Je leeft maar 1x, doe ik het liever goed, dan dat ik een 'gezond hart' heb en overal op moet letten
Ja hij biedt toch op mijn speler joh.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]Onderhandelen op OSM
![]()
Gewoon scouten of spelers van de tl halen is veel makkelijker
Nu is het toepasselijkquote:
Dat ik minder en meer ga sporten betekent niet dat ik niet meer ga levenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Leef!
Ik rook niet, nooit geprobeerd en zal het ook nooit doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:34 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ja gewoon drinken en wieries klappen en die shit, You only live once nigga YOLO that's the motto everyday everyday.
Jaja maar is zo dom vind ik als je op iemand biedtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja hij biedt toch op mijn speler joh.
Ik scout ook gewoon.
en Ebecilio is nu 86 ofzo.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik rook niet, nooit geprobeerd en zal het ook nooit doen.
Geforceerd sporten vind ik gewoon kutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat ik minder en meer ga sporten betekent niet dat ik niet meer ga leven. Ik stop er niet mee
2x trainen en een wedstrijd is al meer dan wat ik nu doequote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geforceerd sporten vind ik gewoon kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |