SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Ik laat mijn keeper niet tot de middenlijn uitkomenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat loop je dan te haten? Leer gewoon spelen man.
Als jij je keeper uit laat komen pass ik hem rustig weg, dan ga ik geen lastige dingen doen.
Als ik 2 tegen 1 kom op de keeper ga ik hem heus niet wegpassen hoor.
Hommoquote:
Dat je die uitslag en hoe de goals vielen nog onthoudt manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:51 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik laat mijn keeper niet tot de middenlijn uitkomenlaatste potje dat je speelde tegen mij won je met 5-4 en 2x was sweaty, vies passje zo voorlangs in de 16.
Die heb ik toch maar weer even goed uitgekozenquote:
Mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Drenthe is op LM veeeel beter dan op LW vind ik. Had hem hiervoor ook al heel lang in 4-1-2-1-2. Zijn driven free kicks randje zestien zijn altijd raak btw
Jij past niet in de zak dus gedraag je maar stout.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef vandermar het volgende:
Alle sweaty goals sein ik altijd door naar Sinterklaas dus op 5 december ga je in de zak mee naar spanje.
Nu ben ik wel jaloers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Vanaf morgennacht kan ik weer fifa spelen op een 47 inch scherm met 5.1 surround sound. Wat zal dat weer spelen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan mag ik blij zijn dat ik nog niet tegen hem heb gespeeld
quote:
Benieuwd hoe het speelt tegenover dit schermquote:
Misschien verander je weer in de oude GJE.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het speelt tegenover dit schermNu heb ik meer overzicht denk ik, op 47 inch moet je helemaal je kop draaien
Nah, ik maak gewoon een grapje over jouw lijf, waar je zelf ook over toegeeft dat het een pittig grote massa is, en jij gaat een racistisch 'grapje' makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef vandermar het volgende:
[..]niet kunnen incasseren maar alleen kunnen uitdelen
jij gaat het ver schoppen in ieder geval
net als met cod enzo, grotere tv alleen maar kutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het speelt tegenover dit schermNu heb ik meer overzicht denk ik, op 47 inch moet je helemaal je kop draaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |