Wat een drogreden weer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik een van de weinige ben die Litmanen in het stadion heeft zien voetballen
Denk ook dat jij een van de weinige bent die daar "verstand van Ajax" aan verbindt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Denk dat ik een van de weinige ben die Litmanen in het stadion heeft zien voetballen
Uh nee?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat jullie nu doen alsof Ajax op het punt staat om te degraderen. Dat stoort me zo vreselijk. Jullie kunnen niet verwerken dat mijn mening veranderd is, en ik daar stevige argumenten voor heb. Maar jij loopt nu gewoon allerlei dingen in het rond te roepen zonder enig sterk argument.
Ik heb litmanen gezien toen die matthei op een optater verkochtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
ja jij en Tarado zijn bejaardquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:01 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ik heb litmanen gezien toen die matthei op een optater verkocht
Zo zo, wat goed van jou zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat zeg ik toch nergensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk ook dat jij een van de weinige bent die daar "verstand van Ajax" aan verbindt.
En wat is daar mee? Mogen wij geen kritiek leveren ongeacht we wel of niet in het stadion komen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch nergens
Alleen dat de meeste mensen die het hardst ergens over schreeuwen nooit in het stadion zitten.
Jawel:quote:
Maar als je daar niet op doelde snap ik uberhaupt niet waarom je denkt dat dit relevant is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies en dan te bedenken dat de meeste mensen die kritiek hebben het meeste van Ajax weten en gezien hebben.
was in dat kutseizoen waar niks goed liep en alle goede spelers wegliepen .quote:
nee, dat staat er niet. hij kan hoogstens bedoelen dat hij al lang bij de club betrokken is en niet pas een jaartje weet hoe het loopt bij de club.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Maar als je daar niet op doelde snap ik uberhaupt niet waarom je denkt dat dit relevant is.
de enige keer dat hij zoiets deed zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
was in dat kutseizoen waar niks goed liep en alle goede spelers wegliepen .
en Litmanen was helemaal kut dat seizoen en die reageerde even zijn frustraties af
enige rood in zijn carriere jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:06 schreef Adames het volgende:
[..]
de enige keer dat hij zoiets deed zeker
Kwam er beetje scheef uit dat klopt. Maar dan moet je niet iemand die al god weet hoeveel jaar een seizoenskaart heeft een succes supporter gaan noemen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
Maar als je daar niet op doelde snap ik uberhaupt niet waarom je denkt dat dit relevant is.
Slaat nergens op idd .. beetje hetzelfde dat je geen kritiek mag leveren op het aankoopbeleid omdat je dan blijkbaar gelijk zegt dat we gaan degraderen volgens sommige mensenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wat is daar mee? Mogen wij geen kritiek leveren ongeacht we wel of niet in het stadion komen?
Kritiek leveren op mensen die een beetje gaan doen alsof Marc er helemala niets van kunnen,quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:09 schreef S0nic het volgende:
[..]
Slaat nergens op idd .. beetje hetzelfde dat je geen kritiek mag leveren op het aankoopbeleid omdat je dan blijkbaar gelijk zegt dat we gaan degraderen volgens sommige mensen
is je Marc je broer ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kritiek leveren op mensen die een beetje gaan doen alsof Marc er helemala niets van kunnen,
Dat wordt er van gemaakt is nergens gezegdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef Wessiej het volgende:
MARC MOET DOOD FRANK MOET DOOD.
Jup het seizoen is begonnen kinders.
Ik las in de VI dat Tuyp naar het buitenland wouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Enchanter het volgende:
We zijn iig al kampioen achter het net vissen.
maar ja het is nog geen 1 september , dus gewoon nog ff afwachten dus.
Ben alleen bang dat ze zo meteen Jack Tuyp halen omdat er niks anders voor handen was
is technisch wel begaafd, wel een beetje traaaaaagquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:20 schreef Enchanter het volgende:
We zijn iig al kampioen achter het net vissen.
maar ja het is nog geen 1 september , dus gewoon nog ff afwachten dus.
Ben alleen bang dat ze zo meteen Jack Tuyp halen omdat er niks anders voor handen was
Dijks will do.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax gaat met dit team niet kampioen worden.
Poulsen heeft nog steeds geen club nogmaals proberen?
Kan ook in het centrum.quote:
Hij zal het wel een eer vinden om voor Ajax te spelen denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
is technisch wel begaafd, wel een beetje traaaaaag
Laten we eerst maar is een centrale verdediger en een spits c.q. aanvaller te kopenquote:
Sorry Dijks nog niet zien spelen kan niet beoordelen.quote:
Volendam uber alles bij hemquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:23 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hij zal het wel een eer vinden om voor Ajax te spelen denk ik
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Whehe het lijstje met trieste paniekaankopen is er al weer, heerlijk dit topic.
Er werd ook weer Wildschut geroepen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Wessiej het volgende:
Whehe het lijstje met trieste paniekaankopen is er al weer, heerlijk dit topic.
Dat blinde paard ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werd ook weer Wildschut geroepen.
Poulsen is wel erg duur volgens mij en voor de LB moet je niemand halenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef Wilskracht het volgende:
Ajax gaat met dit team niet kampioen worden.
Poulsen heeft nog steeds geen club nogmaals proberen?
Ja. Serieus.quote:
Assaidi zit gewoon vol leugens blijkt nu.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Aankoop is niet doorgegaan omdat Assaidi toch niet zo'n eerlijke jongen blijkt te zijn en direct verschijnen daar de wildebrassen Jack Tuyp en Wildschut.
Come on mensjes, denk eens na, maar dan niet met je voetbalhersengedeelte.
Tuyp was wel serieus geloof ik ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Aankoop is niet doorgegaan omdat Assaidi toch niet zo'n eerlijke jongen blijkt te zijn en direct verschijnen daar de wildebrassen Jack Tuyp en Wildschut.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Ted vd Pavert waaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Wilskracht het volgende:
Morgen scouten Go Ahead Eagles-De Graafschap
een leuke paniekaankoop : Koolwijk of Malkiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:29 schreef S0nic het volgende:
[..]
Hou nou op straks denkt Wessiej weer dat we serieus zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |