quote:
CL legt het wel uit.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef Tegan het volgende:
Die TT. Ik had iets anders verwacht.
Ben ik iig niet de enige.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef Tegan het volgende:
Die TT. Ik had iets anders verwacht.
Bijna. Het was zijn zoon die undertow verkeerd verstondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef CherryLips het volgende:
Als ik het me goed herinner: in The World According to Garp denkt Garp dat de undertow een beest is, the undertoad, waar ie voor moet uitkijken.
quote:Garp...realized that all these years Walt had
been dreading a giant toad, lurking offshore,
waiting to suck him under and drag him out to
sea. The terrible Under Toad.
Nietes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik me echt door dat boek heengeworsteld. Wat een under toad zeg
Ik vond hem wel mooi maar niet echt een boek dat je in een paar dagen leestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:56 schreef MissMSX het volgende:
Overigens heb ik me echt door dat boek heengeworsteld. Wat een under toad zeg
Nee ik heb maar twee boeken van de beste man gelezen. The Fourth Hand ligt nog wel ergens. En volgens mij had ik Widow for a year ook nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nietes!
@CL: Heb jij de nieuwste van John Irving al gelezen?
Beter lees je dan Widow for a year. Mooi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Nee ik heb maar twee boeken van de beste man gelezen. The Fourth Hand ligt nog wel ergens. En volgens mij had ik Widow for a year ook nog.
I didn't?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nietes!
@CL: Heb jij de nieuwste van John Irving al gelezen?
Ik vond het echt een marteling. It just dragged on and on and onquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond hem wel mooi maar niet echt een boek dat je in een paar dagen leestmaar dat had ik bij the Cider House Rules ook. Dat was ook een hele bevalling.
Ja tijdens het lezen denk je, waar ben ik mee bezig maat achteraf ben je welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vond het echt een marteling. It just dragged on and on and on
Ik nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tijdens het lezen denk je, waar ben ik mee bezig maat achteraf ben je wel
blij dat je het hebt gelezen
Wie weet er tegenwoordig nog wat een boek is?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:05 schreef CherryLips het volgende:
We mogen het hier wel wat vaker over boeken hebben trouwens
IKquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wie weet er tegenwoordig nog wat een boek is?
Maar jij bent dan ook stiekem al 80quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |