SPOILER: RacesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ProfessionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SystemenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. TL;DR
• Geen abonnement, 1 keer kopen is voor altijd spelen.
• 5 rassen
• 8 klassen
• Dynamisch event systeem: Geen secondary quest en gewoon doen wat je zelf wilt.
• Waarschijnlijk uitgebreide PvP
• Een echte storyline.
• Geen dood 3 koeien quests.
• Een ook geen LFG healer. LFG Tank is ook uitgesloten.
• Graphics zijn erg goed voor een MMO
• Vooralsnog is de game niet erg zwaar.
• Combat systeem meer ingericht op Actie dan button bashing.
• De game gaat iets van ¤60 kosten, je betaalt er geen ¤18/maand voor.
Filmpjes:
Manifesto trailer(interview met het doel en visie van de ontwikkelaars van het spel)
"This is one of our little ones" Boss demo Gamescom 2011
Meer demo's en Q&A's zijn te zien op dit kanaal(Vlaams iemand die elke video heeft opgenomen)
http://www.youtube.com/user/TubeElephant
[ Bericht 0% gewijzigd door jogy op 21-08-2012 13:26:44 ]Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Nu denk ik eraan om m'n Asura Brokkli te noemen, maar geheid dat ik op een gegeven moment alleen nog maar gevraagd wordt waarom ik niet groen ben. Fuck, namen verzinnen is net zo lastig als iets kiezen van een menu in een restaurant.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Net terug van Gamescome. GW2 stand viel heel erg tegen. Was eigenlijk niks te beleven, alleen maar wat schermpjes met wat beelden en wat zitplekken. Ze hadden dit echt veel beter kunnen en moeten aanpakken.
Er stond wel een super gaaf waterbak bij het standje. Waar met druppels water pixels werden "nagemaakt" om de namen van de rassen en release date mee te projecteren. Heb ik nog een filmpje van gemaakt even kijken of ik die nog ergens kan uploaden.![]()
ik heb het juist super simpel met namenheb gewoon bij elk personage dezelfde achternaam (deed ik bij GW ook) en de voornamen heb ik genoeg ik heb juist te weinig tijd om met de personages te spelen die ik wil gaan maken
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Nice. Ga mijn Asura ook Brokkli noemen. Een goeden naam. Dank.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:26 schreef DeX090 het volgende:
Nu denk ik eraan om m'n Asura Brokkli te noemen, maar geheid dat ik op een gegeven moment alleen nog maar gevraagd wordt waarom ik niet groen ben. Fuck, namen verzinnen is net zo lastig als iets kiezen van een menu in een restaurant.™![]()
Zolang je maar niet op dezelfde server zit als ik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:08 schreef soklos het volgende:
[..]
Nice. Ga mijn Asura ook Brokkli noemen. Een goeden naam. Dank.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Zoals ik begrepen heb zijn namen server overschrijdend. Dus als je een leuke naam hebt, houd het voor je zodat niet iedereen ineens die leuke naam wilquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:06 schreef DeX090 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet op dezelfde server zit als ik.![]()
![]()
Ik heb juist dezelfde "voornaam"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:03 schreef Frag_adder het volgende:
ik heb het juist super simpel met namenheb gewoon bij elk personage dezelfde achternaam (deed ik bij GW ook) en de voornamen heb ik genoeg ik heb juist te weinig tijd om met de personages te spelen die ik wil gaan maken
(al is het eigenlijk een titel)
![]()
Dus de kans dat je naam al in gebruik is wordt alleen maar groter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:33 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Zoals ik begrepen heb zijn namen server overschrijdend. Dus als je een leuke naam hebt, houd het voor je zodat niet iedereen ineens die leuke naam wil
En ik vind het altijd al zo moeilijk om namen te verzinnen...![]()
![]()
check. Doe ik zo wel ff.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:53 schreef Murdera het volgende:
Kan in de TT misschien de mesmer info geupdate worden?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik erger me altijd aan namen als ''soepstengel'', ''koelkast'' etc.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:18 schreef Questular het volgende:
Ik hecht weinig waarde aan de namen van mijn chars dus het zal vast iets onzinnigs zijn.
Vind het iig jammer dat mensen niet even de moeite nemen om een passende naam te bedenken.
Heb wel een naam in mijn hoofd maar dikke kans dat die allang in gebruik zal zijn, maar gelukkig heb ik nog een reserve die zelfs in WoW uniek was.Let's drop some acid and go to a titty bar.![]()
Ik heb er over het algemeen weinig problemen mee eigenlijk. Kan er altijd wel ééntje verzinnen die mij mijn karaktertje past.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Zo een namen zullen het niet worden. Meer iets in de trend van eens kijken wat ik op google vind. Voor mn DK in WoW ben ik binnen 2 minuten uitgekomen op de naam Rockna. Prima naam met een minieme inspanningquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan namen als ''soepstengel'', ''koelkast'' etc.
Vind het iig jammer dat mensen niet even de moeite nemen om een passende naam te bedenken.
Heb wel een naam in mijn hoofd maar dikke kans dat die allang in gebruik zal zijn, maar gelukkig heb ik nog een reserve die zelfs in WoW uniek was.
Misschien moet ik ipv een onzinnige naam "een gemakkelijke naam" neerzetten![]()
![]()
Yay, ik heb zojuist een passende naam bedacht voor een Asura en voor een Norn
Nu maar hopen dat ze nog niet bezet zijn als ik ze ga creëren![]()
![]()
Maak je er gewoon Friddge van in het geval van een Asuraquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik erger me altijd aan namen als ''soepstengel'', ''koelkast'' etc.
Heb wel een naam in mijn hoofd maar dikke kans dat die allang in gebruik zal zijn, maar gelukkig heb ik nog een reserve die zelfs in WoW uniek was..
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Na jaren in WoW braaf alles met de muis gedaan te hebben qua attacks activeren etc wil ik in GW2 meer met het toetsenbord gaan spelen. Nu snap ik de keybinds etc wel maar ik ben benieuwd hoe de mensen hier de muis gebruiken qua bewegen, targetten eventueel potions etc gebruiken. Stel je gebruikt je linkermuisknop om te bewegen hoe zorg je er voor dat je tijdens het bewegen kunt targetten of eventueel dodgen/springen? Alle tips zijn welkom.![]()
Ik gebruik altijd de combi van muis en toetsenbord om te bewegen. Zo houd ik lopen gewoon op WASD, maar voor vooruitlopen kan ik ook beide muisknoppen gebruiken. Targeten kan dan altijd nog met de muis, of gewoon met TAB. De camera draai ik altijd met de rechter muisknop, die heb ik dus ook vrijwel continu ingedrukt. Verder bind ik veelgebruikte actionkeys op Q, E, R, F en andere makkelijk bereikbare toetsen (als 3 en 4). Je kan ook nog combinaties maken van SHIFT+toets en dan heb je alles wel voor GW2 denk ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef Questular het volgende:
Na jaren in WoW braaf alles met de muis gedaan te hebben qua attacks activeren etc wil ik in GW2 meer met het toetsenbord gaan spelen. Nu snap ik de keybinds etc wel maar ik ben benieuwd hoe de mensen hier de muis gebruiken qua bewegen, targetten eventueel potions etc gebruiken. Stel je gebruikt je linkermuisknop om te bewegen hoe zorg je er voor dat je tijdens het bewegen kunt targetten of eventueel dodgen/springen? Alle tips zijn welkom.
Kijk maar wat je er mee doet, maar zo gebruik ik het in ieder geval
Als iemand nog tips voor mij heeft, hoor ik het natuurlijk ook graag![]()
![]()
In WoW moest ik mijn beide muisknoppen indrukken om te lopen, targetten deed ik met TAB.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:23 schreef Questular het volgende:
Na jaren in WoW braaf alles met de muis gedaan te hebben qua attacks activeren etc wil ik in GW2 meer met het toetsenbord gaan spelen. Nu snap ik de keybinds etc wel maar ik ben benieuwd hoe de mensen hier de muis gebruiken qua bewegen, targetten eventueel potions etc gebruiken. Stel je gebruikt je linkermuisknop om te bewegen hoe zorg je er voor dat je tijdens het bewegen kunt targetten of eventueel dodgen/springen? Alle tips zijn welkom.
Dodgen, strafen e.d. zal dan met AWSD zijn, en keybinds op 1-2-3 etc., werkt voor mij uitstekend iigLet's drop some acid and go to a titty bar.![]()
De keybinds 1t/m4 werken ook goed voor mij maar de rest is net te irritant om snel te kunnen gebruiken dus die wil ik misschien ergens anders thuis brengen. Maar waar?.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |