quote:
quote:
Maar nu die titels nog he ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:56 schreef victorinox het volgende:
Ik heb toch wel de juiste acteurs voor me?
5. Chuck Norris![]()
9. Jason Statham![]()
19. Chuck Norris![]()
Die van mij is nog legendarischerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef victorinox het volgende:
Is 5 dan The Delta Force...![]()
Of heb je deze legendarische film er niet bij zitten.![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef victorinox het volgende:
9. Lock, Stock and two smoking Barrels?![]()
Kijk een fanquote:
Is een incomplete titelquote:
The Italian Jobquote:
quote:
Van de oude versies! Maar ze heten hetzelfdequote:Samuel, Moses en Jerome Howard (eigenlijk Horwitz) werden geboren in Brooklyn, New York. Hun ouders waren Joodse immigranten uit Litouwen. Moses (kortweg Moe) was de eerste van de broers die artiest werd. Hij werd gevolgd door Samuel, die doorgaans Sam werd genoemd. Hun moeder, die een dik accent had, sprak die naam echter uit als Shemp.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef SamuelofSEK het volgende:
i spit on your grave bedoel ik eigenlijk
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
house of wax? of is het uberhaupt niet een van die random horrortroep van tegenwoordig?
THE Cabin In The Woods.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
is het dan dat extreem gehypte cabin in the woods?
Tetten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niemand heeft me nog kunnen overtuigen om hem eens te gaan kijken
Ik heb er in the raid geen 1 gezien...quote:
uitzonderingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb er in the raid geen 1 gezien...
Jij staat toch meer bekend als horror-fanaat dan ik en zelfs ik was bijna overtuigd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Uiteraardquote:
Denk aan een cocktail van Evil Dead, Clive Barker's Nightbreed en nog een hele zooi andere jaren 80/90 horror klassiekers en je zit goed met CITW. Net gezien en ik ben zwaar onder de indruk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
quote:Amy Poehler who plays Mrs. George is only seven years older than her on screen daughter Rachel McAdams (Regina George).
quote:In the scene where Cady was asked if her "muffin was buttered", the line was originally going to be, "Is your cherry popped?" The same goes for the girl who "made out with a hot dog" this was going to be "masturbated with a hot dog". These were omitted in order for the film to gain a PG 13+ rating instead of a R
quote:In the book upon which the movie is based, the most popular girl in a school is given the title "Queen Bee". In the movie, the character who fits that description is named Regina - "queen" in Latin.
Happy Birthday Mr. Zombie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
Laatste plaatje zegt het meest over de titel.
Misschien geen zombies maar die gasten aan tafel zien er iig niet erg lekker uit...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Close, maar geen zombies in deze film. Ze zingt het voor zichzelf.
Heb je weleens vaker bij slashersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:08 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Misschien geen zombies maar die gasten aan tafel zien er iig niet erg lekker uit...
Anywayz, Happy Birthday to Myself?
jay+1quote:Anywayz, Happy Birthday to Myself?e
Stand augustus 2012:quote:
Hint: dit komt uit de allerlaatste minuten van de film. Ruim 117K votes op IMDb.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:32 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die mensen kijken allemaal alsof ze overgenomen zijn door body snatchers en op het punt staan iemand in te sluiten
Nahquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:38 schreef dekatophetspek het volgende:
Is dit een film uit de jaren zeventig ?
Waarom de twijfel?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:42 schreef Njosnavelin het volgende:
ojaa, dat ze met haar trouwjurk achterin de bus zit
Omdat ik die eerste plaatjes echt totaal niet kan plaatsen en ik de busscene pas herinnerde vlak nadat ik het antwoord gafquote:
Heb de film niet gezien, maar herken haar gezicht wel sterk uit o.a. Winter's Bone. Leuke meid om te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm ja, ik zou het zelf niet herkend hebben met dit plaatje
Ik had verwacht dat het net een slag te closeup was om goed te herkennen, maar dat ligt dan blijkbaar vooral aan mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:49 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb de film niet gezien, maar herken haar gezicht wel sterk uit o.a. Winter's Bone. Leuke meid om te zien
2/7quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:03 schreef Baszh het volgende:
The Nutty Professor
The Nutty Professor 2
Coming to America
Doctor Doolittle
Doctor Doolittle 2
The Golden Child
Beverly Hills Cop
Beverly Hills Cop 2
?
3/7quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:04 schreef Gillingham het volgende:
Vampire in Brooklyn
Trading Places
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:33 schreef Robby87 het volgende:
Starship Troopers?
Speelt die kerel die je zoekt ook in The Machinist, Top Gun en Total Recall? Weet zijn naam alleen niet
quote:
Allemaalquote:
Nee.quote:
Stand augustus 2012:quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef Sands het volgende:
Gone in Sixty Seconds --> Nr. 22
Pitch Black --> Nr. 63
3/6quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:11 schreef Saind het volgende:
Cast away --> Nr. 2
Gladiator --> heeft Sands al genoemd
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef Saind het volgende:
How the grinch stole christmas natuurlijk! --> Nr 1
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef The_Substitute het volgende:
Monster's Inc? --> uit 2001
Traffic? --> Nr. 15(pittig slecht voor een Oscar winnaar...)
5/6quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:15 schreef Saind het volgende:
En als het er nog geen zes zijn, gaan we gokken op een van de Mission Impossible films, nummer 2? --> deel 2 staat op 3
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:27 schreef The_Substitute het volgende:
Spiderman? --> uit 2002. (Was uitgesteld vanwege de 9/11 scene met de Twin Towers)
Nog een hint: Denk eens aan een high-school horrorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:29 schreef Saind het volgende:
The day after tomorrow? In het kader van Y2K ofzo --> 2004
Een van de Scream films?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Nog een hint: Denk eens aan een high-school horror
6/6quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Een van de Scream films?
Scary Movie? --> Nr. 9
quote:1. How the Grinch Stole Christmas
2. Cast Away
3. Mission: Impossible II
4. Gladiator
5. What Women Want
6. The Perfect Storm
7. Meet the Parents
8. X-Men
9. Scary Movie
10. What Lies Beneath
quote:Action | Mystery | Sci-Fi - 5 March 2009 (Netherlands)
Haha, vond het ineens wel heel veel infoquote:
Jepquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:52 schreef The_Substitute het volgende:
Het is i.i.g. geen Nederlandse film, toch? Die datum geeft toch alleen aan wanneer ie hier is uitgebracht?
Bingoquote:
Ik zou niet eens verder zijn gekomen dan Drivequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:23 schreef The_Substitute het volgende:
Hebben jullie geen zin om te antwoorden? Zo lastig is het toch niet?
Ik had al niet door dat het drive was toen het eronder stond als antwoordquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zou niet eens verder zijn gekomen dan Drive
4/5quote:
Helemaal. De subtitel laat ik maar vallen.quote:
Chronicle bedoel jequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:31 schreef dyonvbaal het volgende:
is dat die film met die 3 jongens die die superkrachten krijgen? Kom niet op de naam...
quote:
Staat er niet tussen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
fatboy slim live from big beach ofzo
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
dat geef je snel op...
a fish called wanda
Klopt, dat zijn er dus 4quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:19 schreef victorinox het volgende:
How to irritate People
Monty Python and the Holy Grail
Life of Brian
A Fish Called Wanda
5quote:
staat niet op imdb...quote:
Dat is goed.quote:
1quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:30 schreef picodealion het volgende:
Hoeveel punten krijgen we daarvoor?
quote:His broad spectrum of character voices, noises, and other vocal effects that have appeared over the last 40 years in motion pictures, have vaulted him to number one on the "All Time Top 100 Stars at the Box office" list. The revenue of films he has participated in have generated over 12 billion dollars worldwide. His work in over 90 films has put him ahead of Eddie Murphy, Harrison Ford, Tom Hanks and Samuel L. Jackson.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:40 schreef dyonvbaal het volgende:
Is het die vent uit the police academy?
Denk aan films met een apart dier en grote kans dat hij de stem ervoor heeft gedaan.quote:
Robotsquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:32 schreef Sands het volgende:
[..]
Denk aan films met een apart dier en grote kans dat hij de stem ervoor heeft gedaan.
Oh en robots
Grotere robotsquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Star Wars: the Phantom Menace ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Iron giant? Maar dat was toch Vin Diesel?
3/10quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:18 schreef wyccie het volgende:
Transformers 2?
Madagascar?niet helemaal
Robots hebben jullie nog niet helemaal gehad en de dieren ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
De dieren en robots hebben we nu gehad. Nog meer hints?
Meer over dezelfdequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:48 schreef wyccie het volgende:
Nóg grotere robots?
Ik heb geen idee. En niemand weet wie die kerel is.
6/10quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:50 schreef wyccie het volgende:
How the Grinch stole Christmas? Dat is vast niet de goede titel.
Snowwhite?andere titel
9/10quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
is deze vraag nou nog steeds bezig...
mirror mirror?
the smurfs?
dr doolitle?
babe?
babe 2?
transformers 3?
Verlos ons dan!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
is deze vraag nou nog steeds bezig...
Er is nog steeds 1 film met robots om te noemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen, maar het kan even duren met dit random films noemen
quote:
Dat zie ik toch niet om half één 's nachts met half opgedroogde lenzen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:23 schreef Sands het volgende:
Dat had ik al van jouw antwoord gemaakt
Jaquote:
quote:His lead characters, whether good or bad, always have a code of conduct which includes a strict vow never to harm or kill innocent people. In many of his films, these lead characters often fight against villains with no such code who freely kill innocent people without remorse.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 01:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Er is maar 1 gun fetisjist onder de regisseurs en dat is John Woo
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 03:46 schreef dekatophetspek het volgende:
Brotherhood of war ? (Koreaanse titel is me even ontschoten)
Tevens heeft het bijna dezelfde titel als een Stallone film.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 11:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Een van de plaatjes laat de titel zelfs zien
quote:
Kijk goed naar het laatste plaatje en denk aan die trailer van een nog niet uitgebrachte Walter Hill film met Stallone.quote:
Bullet in the Head?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:15 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kijk goed naar het laatste plaatje en denk aan die trailer van een nog niet uitgebrachte Walter Hill film met Stallone.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |