Het NOS journaal. Ja, sorry ik vergeet af en toe het niveau hier op Fok!quote:
Ze heeft sowieso haar uiterlijk niet mee (vooral die irritante bek van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef ukga het volgende:
Lelijkere negerin konden ze niet vinden zeker?
Nee, daar kan ik niet tegen op. Verder dan een uit twee zinnen bestaande rijmpje kom ik nietquote:
In sommige landen, zoals in Italië, kijken ze alleen maar daar naar. Als je lekker bent, is het geen probleem dat je doof/stom bentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef Confetti het volgende:
Ik vind dat ze ook naar het uiterlijk moeten kijken bij het aannemen van presentatoren.
Dat is hier duidelijk niet gebeurd.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
In sommige landen, zoals in Italië, kijken ze alleen maar daar naar. Als je lekker bent, is het geen probleem dat je doof/stom bent
Je moet echt onder die steen vandaan komen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef Michielos het volgende:
wtf die Aicha. Ik moet echt vaker het nieuws volgen zie ik![]()
![]()
Ik durf te wedden dat een groot deel van de FOK!'ers niet weet wie deze vrouw is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
De NOS heeft een lange lijn van lelijke allochtone nieuwslezeressen in stand te houden.
[ afbeelding ]
Van Noraly Beyer kan ik het nog hebben. Ze is al een wat oudere vrouw, weet zich in het algemeen wel degelijk te kleden en heeft een lange staat van verdienste achter de rug.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
De NOS heeft een lange lijn van lelijke allochtone nieuwslezeressen in stand te houden.
[ afbeelding ]
Dat is mijn vriendinquote:
Je sexuele voorkeur voor apen weten we nu langzamerhand welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef haan33 het volgende:
Toch kunnen wij concluderen dat menig FOK!er haar snoeihard zou palen
Aicha geniet toch iets meer mijn voorkeur, ze heeft namelijk echt iets stouts in haar oogjesquote:
Jij bent het perfecte voorbeeld wat je krijgt als een vrouw door een baviaan wordt verkracht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Je sexuele voorkeur voor apen weten we nu langzamerhand wel
Daar hoef je je toch niet voor te schamen, dat is misschien nog wel het minste waar je je zorgen om moet makenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef haan33 het volgende:
[..]
Jij bent het perfecte voorbeeld wat je krijgt als een vrouw door een baviaan wordt verkracht.
En nu weg
Zei ik niet dat je weg moest gaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Daar hoef je je toch niet voor te schamen, dat is misschien nog wel het minste waar je je zorgen om moet maken
Dit is mijn topic, pannekoek!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef haan33 het volgende:
[..]
Zei ik niet dat je weg moest gaan?
Oje, we hebben hier te maken met een kwajongenquote:
Astrid Kersseboom, Sacha de Boer, Aischa, Dionne Stax... zouden ze er hier ook naar kijken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
In sommige landen, zoals in Italië, kijken ze alleen maar daar naar. Als je lekker bent, is het geen probleem dat je doof/stom bent
Ik vind Eva Jinek niet zo en zeker niet van het kaliber Aicha.quote:
Maar die dragen tenminste geen poepkleur bruine poncho's om het nieuws te presenterenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:07 schreef alors het volgende:
Aicha
Verder kan ik me er niet zo aan storen, de kerels bij de NOS zijn op Rik vd Westelaken natuurlijk al helemaal niet om aan te glurenBehalve Mustafa Marghadi (ja de broer van) maar die is teveel op de radio en dat zie je niet
Stakker het is de.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Het Nederlandse Omroep Stichting?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Het NOS journaal. Ja, sorry ik vergeet af en toe het niveau hier op Fok!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef chroestjov het volgende:
Wrm niet gewoon altijd Sacha de Boer Aicha Marghadi
Wel als je het vanuit een mans perspectief beredeneertquote:
Gaat het om het nieuws of om een lekker wijf? Voor dat laatste zijn er plenty andere zenders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:59 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Wel als je het vanuit een mans perspectief beredeneert
Beide, ik wil namelijk dat een lekker wijf het nieuws presenteertquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Gaat het om het nieuws of om een lekker wijf? Voor dat laatste zijn er plenty andere zenders.
Nu ook op 3.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef ukga het volgende:
Deze is boem lekker (at5 of rtv noordholland geloof ik)
[ afbeelding ]
Da's gewoon een dom wicht en geen NOS waardig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef ukga het volgende:
Deze is boem lekker (at5 of rtv noordholland geloof ik)
[ afbeelding ]
Ze is niet bepaald dom, en zit ook niet bij de NOS.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Da's gewoon een dom wicht en geen NOS waardig.
Dat bedoel ik. Een huppelkut die het niet bij het NOS haalt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald dom, en zit ook niet bij de NOS.
Dat is waar, ik vind haar sowieso niet mama's mooiste, maar vandaag zag ze er wel heel belabberd uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij, hoewel vrouw nummer Marghadi uiteraard knapper is, lijkt het constrast ook vrij groot door het moment van het bevriezen van het beeld. Vrouw Weimans staat duidelijker slechter op de foto dan Marghadi waardoor ze veel en veel knapper lijkt en Weimans veel lelijker. Maar goed, Marghadi is wel knapper ja. Alhoewel je je kunt afvragen of dat wel relevant is voor iets als het journaal.
Jammerlijk genoegquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een huppelkut die het niet bij het NOS haalt.
Dus dat!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:07 schreef Pino112 het volgende:
Ze heeft een enorme zeurstem (ga er maar eens op letten) en dat fietsenrek tussen haar tanden kan echt niet
En die lippen.
nosquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Een huppelkut die het niet bij het NOS haalt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Merel all the way
Ik ken haar nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:32 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Slechte kwaliteit, maar inderdaad, wat een vrouw die merel
Nee Rob Trip en Jeroen Tjepkema zijn hunksquote:Op donderdag 5 september 2013 11:46 schreef Pino112 het volgende:
Jaar later dus kickwaardig. Ze doet nu niet alleen de ochtend maar ook al de avondjournaals.
Ongelooflijk. Voor verdere klacht zie #66.
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:25 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Rob Trip en Jeroen Tjepkema zijn hunks
eten met je oudersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef Zolder het volgende:
Hahaha toevallig heb ik er vanavond tijdens het avondeten tegen mijn ouders over zitten klagen, terechte klacht.
Jij hebt Mustapha.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en jullie hebben Dionne dus niet zeuren.
Informatie overbrengen, maar dan wel op een goede manier. Niet dat zeurderige zoals wat Simone doet.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:41 schreef Pharkus het volgende:
Ja want het journaal is er voornamelijk om het mannelijk lid te plezieren
MIJN belastingcenten!quote:Op donderdag 5 september 2013 12:41 schreef Pharkus het volgende:
Ja want het journaal is er voornamelijk om het mannelijk lid te plezieren
godzodetering!quote:
Allochtoon EN vrouw EN lelijk: een killercombi volgens onze politiek-correcte bestuurders.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
's Ochtends op RTL 4 is het wel doable zag ik recentelijk. Zal zo even de pics proberen te zoeken.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:19 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
godzodetering!
Verder, wij zijn toch één van de weinige landen die géén lekker wijf het weer laten presenteren?
gatverdammequote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dionne Stax!!
[ afbeelding ] Blijft een lekkah boefje.
übermenschenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:03 schreef kibhaon het volgende:
[..]
gatverdammearischer heb je ze niet ;r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |