Misschien even een klacht indienen bij klacht.nl Mensen op klacht.nl #6quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:22 schreef shiznuts het volgende:
Kutje pik.Ik ga ze ff mailen bij RS: 'jongens, dat kan natuurlijk niet hè. Maar ok, doe een split shipping en stuur me GVD nou eens die cases, dan hebben we het er niet meer over en wacht ik wel op m'n (tweede) Pi'.
Laatst kon je gewoon bij Farnell bestellen en had je 'em binnen een week in huis ofzo.RS is echt slecht.
Met "could" en "up to" bedoelen de meeste bedrijven; Fuck you, we doen er lekker 2 keer zo lang over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:30 schreef shiznuts het volgende:
Haha, lol. Sommige klachten daar ook.
Nou ja, er staat natuurlijk 'could' en 'up to', dus ik hoop gewoon dat genoeg mensen nu cancellen en ik gewoon bij de 40.000 stuks zit die in september de deur uit kunnen.
Misschien heb je geluk en heb je geen delayquote:Op woensdag 29 augustus 2012 00:12 schreef Iemand91 het volgende:
Ik heb nog geen mailtje van RS ontvangen...
Maar als je als "consumer" bestelt krijg je geen mogelijkheid accessoires te selecteren?quote:We’re taking orders for Raspberry Pi @element14 and @cpc_tweet, model B and accessories available. Delivery up to 3 weeks...
De geleverde spanning is niet altijd even stabiel, plus 1x je auto af laten slaan en de RPi rebootquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 21:24 schreef afraid_tech het volgende:
heb er ook maar eentje besteld, wel bij rs omdat farnell niet aan paypal doet, maar goed heb geen haast ga het wel zien, toch nog geen idee wat er mee te doen.
denk misschien een auto entertainment iets ofzo mocht dat willen natuurlijk (zie niet in waarom niet, maaar goed )
UPS er tussen hangenquote:Op zaterdag 1 september 2012 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
De geleverde spanning is niet altijd even stabiel, plus 1x je auto af laten slaan en de RPi reboot
Hoop eigenlijk een beetje dat mijn USB die in mijn dashboardkastje zit genoeg spanning levert (radio).quote:Op zaterdag 1 september 2012 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
De geleverde spanning is niet altijd even stabiel, plus 1x je auto af laten slaan en de RPi reboot
Ik wacht nog geduldig op RS Compenentsquote:Op dinsdag 4 september 2012 14:24 schreef thecuriousone het volgende:
M'n 2e bestelling bij RS Components ook maar gecancelled.
Bij Farnell heb je de Pi met wat geluk op een week binnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |