VLC maakt geen gebruik van de ingebouwde GPU van de raspberry. Hier heb je dus volgens mij niet veel aan.quote:Op maandag 15 oktober 2012 14:30 schreef b4kl4p het volgende:
Is het eigenlijk niet mogelijk om via een dreambox systeem je digitale tv naar je slaapkamer te streamen via de raspberry?
Case #2 net binnengekregen. Met DHL is ie van Birmingham -> East Midlands -> Brussel -> AMS Schiphol -> huis.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:48 schreef Iemand91 het volgende:
Ik wil m'n Pi'tje van RS. Is 4 oktober verzonden en zou nou toch wel eens een keer bezorgd mogen worden...
Net al voor een appel en een ei kabeltejs van Action gehaald...
EDIT: als je het over de duivel hebt...
[ afbeelding ]
Ter vergelijking: 'interesse getoond' op 15 april, besteld op 22 juni met reference nummer: 997** en voor het bestellen had ik het registratienummer 2499**. 4 oktober bericht dat ie verstuurd was en net 5 minuten geleden bezorgd.
111 dagen / 16 weken sinds bestelling...
EDIT #2: hebben die snuggerds maar 1 i.p.v. 2 cases verstuurd. Kan ik dáár weer achteraan...
Ach, jouw pakketje was klein dus die paste wel in de auto. Anders hadden ze een auto alleen voor jouw pakketje moeten laten rijden, dat was pas duur geweest!quote:Op woensdag 17 oktober 2012 18:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Case #2 net binnengekregen. Met DHL is ie van Birmingham -> East Midlands -> Brussel -> AMS Schiphol -> huis.
Dure shipping voor een case van iets van ¤6![]()
Niet dat ik 'm echt nodig heb; de Pi achter op de woonkamer-tv doe ik liever geen case om.
Ondanks dat je dat soort vreselijke programma's wil gaan kijken kan ik melden dat het prima werkt.quote:Op woensdag 17 oktober 2012 22:06 schreef tomic het volgende:
Kan iemand mij vertellen (misschien middels een vid?) hoe de XOT-UZG plugin werkt op de Rpi? Mijn vriendin wil graag Kinderen geen bezwaar kijken op de TV bijvoorbeeld, maar kan nergens vinden hoe soepel dat nu draait.
ohja: ik vind Kinderen geen bezwaar zelf ook wel leuk...
Ja.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:35 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe zet je je PI aan? Als ik m'n mobiele oplader aansluit en deze dan in het stopcontact doe brand er een rood lampje, maar de HDMI op de tv geeft dan niks aan. Nog geen kaartje erin overigens, is dat noodzakelijk?
Oké bedankt, even afwachten, krijg dat kaartje morgen binnenquote:
Zonder kaartje met een OS doet hij niks.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:35 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een domme vraag, maar hoe zet je je PI aan? Als ik m'n mobiele oplader aansluit en deze dan in het stopcontact doe brand er een rood lampje, maar de HDMI op de tv geeft dan niks aan. Nog geen kaartje erin overigens, is dat noodzakelijk?
Weet niet of de PI dat wel kan preformance wisequote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké bedankt, even afwachten, krijg dat kaartje morgen binnen![]()
Heb ik nog een vraagje, misschien dat iemand hier het antwoord heeft.
Het menu van de films is dit filmpje:. Hoe krijg je dat? hij heeft van elke film een soort poster en als hij daarop gaat word de achtergrond ook een poster van die film.
Oké goed punt. Heb er verder weinig kaas van gegeten, dus wil 'm inderdaad niet meteen verknooienquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
ZO
[..]
Weet niet of de PI dat wel kan preformance wise
Kapot gaat hij er niet van. Je kan het altijd proberen (gewoon te downloaden vanuit een menu).quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké goed punt. Heb er verder weinig kaas van gegeten, dus wil 'm inderdaad niet meteen verknooien
Als ik de titel van het filmpje zo zie gebruikt hij de IMDb Cover Plugin voor XBMC 10.1..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Oké bedankt, even afwachten, krijg dat kaartje morgen binnen![]()
Heb ik nog een vraagje, misschien dat iemand hier het antwoord heeft.
Het menu van de films is dit filmpje:. Hoe krijg je dat? hij heeft van elke film een soort poster en als hij daarop gaat word de achtergrond ook een poster van die film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |