SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Toch niet met stannieboy hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:13 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga weer 2vs2 spelen, had met een vriend een reeks van 14 x ongeslagen
Jawelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Toch niet met stannieboy he
Marktcrash is dan wel ziek, is nu 10x minder waard ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:14 schreef Fuszy het volgende:
@GJE
Ik had een gerrard uit een pakje destijds (200k), dus ik kon nog even vooruit.
Kijk dat haar op haar armquote:
Niks hoorquote:
Ah godverdomme dat had ik nog niet eens gezien.quote:
Het was geen martkcrash met Gerrard. Zijn weight was verhoogd ofzo, zodat hij veel vaker in packs zat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Marktcrash is dan wel ziek, is nu 10x minder waard ofzo
Ben je nog steeds dankbaar voor je giften
serieusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niks hoor
In fifa 13 ranked 2v2
dat is geen marktcrash, dat is gewoon het principe van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Marktcrash is dan wel ziek, is nu 10x minder waard ofzo
Ben je nog steeds dankbaar voor je giften
DOE NORMAAL MAN OUWE GORE VIESPEUK MET JE JAILBAIT MAN GEK IN JE HOOFD OFZO JEZUS MAN.quote:
Jouw smaakquote:
Ja. Hier zou jij je hond wel vanaf trappen, of niet?quote:
Was wel echt traumatisch moet ik zeggen. Heb nog steeds het gevoel dat alles jeukt en shit..creapy crawlersquote:
Gewoon niet mijn smaakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Hier zou jij je hond wel vanaf trappen, of niet?
Ik zal even een betere zoeken.
Jij hebt liever een dikke negerin met een grot van 2 bij 2 zekerquote:
Heb ik ook altijdquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel echt traumatisch moet ik zeggen. Heb nog steeds het gevoel dat alles jeukt en shit..creapy crawlers
Hallway status mattie!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij hebt liever een dikke negerin met een grot van 2 bij 2 zeker
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan ben je gewoon een homo.
Kinderen.quote:
Gevangenis bait. Het zorgt ervoor dat je de gevangenis ingaat. Minderjarig dus!quote:
verdere infoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:20 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat meisje in je ui bijvoorbeeld.
VDM legt het net prima uitquote:
Chicks met een paraplu vallen onder jailbaitquote:
Jailbait, or Johnny bait, is slang for a minor who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be mistaken for an adult, with the implication that a non-deviant older person might find them sexually attractive.quote:
quote:
Da's beterquote:
mooi.quote:
Bullshit. Meisjes onder de 20. Geen tepel, niks qua naakt. Alsof jij geen meisjes van 16, 17 doet.quote:
dat meisje van net was echt niet 16 ofzo hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jailbait, or Johnny bait, is slang for a minor who is younger than the legal age of consent for sexual activity, but physically mature enough to be mistaken for an adult, with the implication that a non-deviant older person might find them sexually attractive.
As the legal age of consent varies by country and jurisdiction, the age at which a person can be considered "jailbait" varies. For example, in the United Kingdom, the age of consent is 16, and so the term is used to refer to those younger than 16.
Ooh zo, zal eens kijken, wat is de site preciesquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bullshit. Meisjes onder de 20. Geen tepel, niks qua naakt. Alsof jij geen meisjes van 16, 17 doet.
Google jailbait gallery, eerste hit. Zit wel veel echt jonge shit in, gewoon overheen kijken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ooh zo, zal eens kijken, wat is de site precies
'For example'quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat meisje van net was echt niet 16 ofzo hoor
Ik moest lachen verdommequote:
De meeste meisjes die als jailbait worden gezien zijn ook gewoon legaal volgens mij, maar op internet roepen ze het bij alles dat ook maar enigszins dubieus is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dat meisje van net was echt niet 16 ofzo hoor
Het hoofd van een basisschool verlaterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
Het hoofd niet echt, maar die jetsers. Zeau.
[ afbeelding ]
wat noem je, 'echt jong'?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Google jailbait gallery, eerste hit. Zit wel veel echt jonge shit in, gewoon overheen kijken.
Liev, van die meisjes die 'u' tegen je zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het hoofd van een basisschool verlater
In het Chinees?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
Lindgren. Wil je ophouden? Ik moet steeds aan mn moeder uitleggen wie dat zijn.
Valt wel meequote:
Had ik ook altijd toen ik nog bij de C1000 werkte en af en toe wel eens als vulploegleider aan de gang moest en dan die meisjes en jongetjes die in de middag werkten die u zeidenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Liev, van die meisjes die 'u' tegen je zeggen.
Alleen onder 12 toggg!quote:
Hahaha. Wanneer ze dat zeggen zijn ze echt te jong.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Had ik ook altijd toen ik nog bij de C1000 werkte en af en toe wel eens als vulploegleider aan de gang moest en dan die meisjes en jongetjes die in de middag werkten die u zeiden
Ik ben dik en jij bent lelijk, maar ik kan tenminste afvallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
vdm is zo dik, dat ze al denken dat hij oud is
Want alleen oude mensen zijn dik.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
Zeg dat nou niet. Hierdoor voelt hij zich kut en trekt hij een nieuwe zak chips openquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Fuszy het volgende:
gna gna gna. Ik kan een eind aan mezelf maken gna gna gna. Oh wacht dat lost niks opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben dik en jij bent lelijk, maar ik kan tenminste afvallen.
gna gna gna gna
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef marcie216 het volgende:
zitten goede fapfoto's tussen hoor
[ link | afbeelding ]
kom zo tegen mij en stanquote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef marcie216 het volgende:
zitten goede fapfoto's tussen hoor
[ link | afbeelding ]
Als iemand van hier wilt vind ik het goedquote:
Geef hem een pak slaag he GJE, irriteer me al de hele dag aan dat jong. Maak hem kapot!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als iemand van hier wilt vind ik het goed
wel 1 probleem, hij heeft schijt aan sweaten, en sweat als een motherfuckerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als iemand van hier wilt vind ik het goed
15 jongequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
Foto's van 13 jarige gaat mij wat te ver.
vorige keer gaven wij hem battaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef hem een pak slaag he GJE, irriteer me al de hele dag aan dat jong. Maak hem kapot!
Kom ps3, doen we het samenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Geef hem een pak slaag he GJE, irriteer me al de hele dag aan dat jong. Maak hem kapot!
2 maanden terug ofzo jaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
vorige keer gaven wij hem batta
Inderdaad.. Behoorlijk ziek.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef vandermar het volgende:
Foto's van 13 jarige gaat mij wat te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Je bent gewoon corpulent, ik zweet nooit bij het fappen en moet het met 2 handen doen. Bereconditie much!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
Vervelende is met dit warme weer zweet je je echt de tering in als je gaat fappen.
Jij zweet altijd al door al dat vet dat jou warm houd, dus merk je het verschil niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent gewoon corpulent, ik zweet nooit bij het fappen en moet het met 2 handen doen. Bereconditie much!
O omdat je niet snel genoeg klaar komt word je hand moe en dan moet je met je andere hand verder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je bent gewoon corpulent, ik zweet nooit bij het fappen en moet het met 2 handen doen. Bereconditie much!
Met dit weer FIFA doen is ook niet een goed ideequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef Kamikazie het volgende:
Vervelende is met dit warme weer zweet je je echt de tering in als je gaat fappen.
Inkoppertjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zweet altijd al door al dat vet dat jou warm houd, dus merk je het verschil niet.
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zweet altijd al door al dat vet dat jou warm houd, dus merk je het verschil niet.
Asa Akira.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:32 schreef Lindgren. het volgende:
Speciaal voor Rijst.
Een van de weinige Aziaten die ik zou raken. Al gedraagt ze zich hier nogal sletterig.
Olivia Munn is half asianquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
Aziaten hebben bijna nooit tits.
Jij weet het weer te verpesten, het gaat over geile kut hoeren en jij komt met FUTquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:33 schreef stoereboii het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
vandaag gemaakt
Maria Ozawa > Akiraquote:
nice, binnenkort ook ff kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:33 schreef Tim86 het volgende:
The Cabin In The Woods 2011 DVDRip XviD-EXViD
Even onder ons he Kef, is hij echt dik of niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat we nou wel weer genoeg grapjes hebben gemaakt over Steefies gewicht.
Ik moet er alweer bijna van huilen, al die pijn en verdrietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk dat we nou wel weer genoeg grapjes hebben gemaakt over Steefies gewicht.
Dat krijg je als je zo over vrouwen praat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij weet het weer te verpesten, het gaat over geile kut hoeren en jij komt met FUT
Die kop moet je niet naar kijkenquote:
Werkt ook averechtsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Goed zo. Verlies je in ieder geval nog wat vocht.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet er alweer bijna van huilen, al die pijn en verdriet
weet ik veel, lekker boeiend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even onder ons he Kef, is hij echt dik of niet?
Damn rightquote:
Sorry DarkSonicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zo over vrouwen praat.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170996
Assaidi naar Liverpool?!
Ik teken ervoor. Al zou hij van mij ook wel naar ajax mogenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Kamikazie het volgende:
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=170996
Assaidi naar Liverpool?!
Ja, ik googlede al.quote:
Assaidi is een goede voetballer hoor, een gemis voor Ajax.quote:
Antonia van Go Ahead ofzoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef marcie216 het volgende:
Haha, TJa wie zou Ajax nu willen halen dan?
Ik zit er gewoon in.quote:
Een geldzuigende Marokkaan. Hmm. Klinkt ergens vaag bekend.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Assaidi is een goede voetballer hoor, een gemis voor Ajax.
Gewoon naar ajax laten gaan. Lekker 20 aanvallers en 0 verdedigersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Assaidi is een goede voetballer hoor, een gemis voor Ajax.
Oh die ken ik wel, is dat echt beter dan dat jullie in de jeugd hebben lopenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Antonia van Go Ahead ofzo
Het nieuwe beleid#tussenjaar
Ik vind het niet erg dat het niet over FUT gaat. Ik heb toch weinig te melden daaroverquote:
Geen idee, zolang ze maar niet nog een CAM halen (behalve als De Jong wordt verkocht maar niemand wil hem hebben)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef marcie216 het volgende:
Haha, TJa wie zou Ajax nu willen halen dan?
joow ik heb je toegevoegd manquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon naar ajax laten gaan. Lekker 20 aanvallers en 0 verdedigers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |