Liverpool is ook gewoon een veel mooiere clubquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienen
Kan hem geen ongelijk geven hoor maar dat moet je dan ook gewoon zeggen en er niet over liegenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:59 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Liverpool is ook gewoon een veel mooiere club
KEI-week?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef Fsmxi het volgende:
Boxtel, iedereen weet die shit is deze week in Groningen te vinden man!
HAHAquote:
Ach vond de opmerking van De Boer wel mooi : Je moet trots zijn om voor Ajax te gaan spelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarna kwam dat gezeik dat hij 1,6 zou willen beuren toen zei ik dat het ging afketsen. wel sneu zeggen dat je in Nederland wil blijven omdat je pa is overleden en dan naar Engeland gaan. Zeg dan gewoon dat je tekent waar je het meest kan verdienen
Klopt helemaal, al is Assaidi natuurlijk wel een goeie voetballer. Maar blijf erbij, Ajax heeft sowieso een CB nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nouja laten we even eerlijk zijn een linksbuiten hebben we niet echt nodig.
Precies hij was welkom geweest. Denk niet dat Ajax nog iets gaat kopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Klopt helemaal, al is Assaidi natuurlijk wel een goeie voetballer. Maar blijf erbij, Ajax heeft sowieso een CB nodig
Moisander of Viergever blijven denk ik toch de beste optiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies hij was welkom geweest. Denk niet dat Ajax nog iets gaat kopen.
Ga naar de kermis gekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:43 schreef SoldMayor het volgende:
BRUNO MARTINS INDI DIE IS VET GOED JONGUH DIE MOETEN ZE GEWOON BIJ AJAX KOPEN DIE IS ECHT GOED NIET NORMAAL XDXDxddsxXd!!!!111!1!!!!!
Nope Moisander heeft zelf al aangegeven dat Ajax niet voor hem terug komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Moisander of Viergever blijven denk ik toch de beste optie
laatse seizoen is wel fucked, op het laatst dacht ik echt van "and now they all have superpowers"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:51 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |