Snap ook wel dat je niet te snel wil gaan, niet te snel teveel hoop wil hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb genoeg vertrouwen gehad in het verleden hoor. Maar nu neem ik het vooral per dag. Want het kan zo over zijn. Ik ben gewoon realistisch. Ik ben maar moeilijk om mee om te gaan.
Nou precies hoeft ook weer niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
Net alsof ik jou dat precies ga vertellen
en terecht ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef Tegan het volgende:
Maar ex had me keihard uitgelachen met die opmerking.
Ik was heul snel met een nieuwequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
wil ik posten, topic dicht.
[..]
en terecht ook.
zo dan maar.
hola.
Geen idee of ik het interessant ga vinden, maar ga je gangquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan je wel iets anders vertellen...
Cue_ wil daar kennelijk niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Zonder koetsiekoetsie in de titel..
Doet me denken aan de gouden koetsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
Cue_ wil daar kennelijk niet mee geassocieerd worden
Ja dat was ook meer dan ik had durven denken, heel tof dusquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij gaat er in ieder geval goed mee omDat is al mooi.
Bovendien hebben we pas twee dates gehad, dus waar hebben we het overquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:32 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ook wel dat je niet te snel wil gaan, niet te snel teveel hoop wil hebben.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
wil ik posten, topic dicht.
[..]
en terecht ook.
zo dan maar.
hola.
Is ook zo. Niet over nadenken en gewoon lekker lol hebben met elkaar en genieten van elkaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
Bovendien hebben we pas twee dates gehad, dus waar hebben we het over.
hoef je mij niet te meppen jongedame.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef Tegan het volgende:
. Als hij dat op de juiste manier had gedaan dan had ik dat ook wel kunnen waarderen, want ik weet ook wel dat het belachelijk is, maar toch moet ik het dan zeggen
.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef STING het volgende:
[..]
Is ook zo. Niet over nadenken en gewoon lekker lol hebben met elkaar en genieten van elkaar
Nouja, het was al wel duidelijk een geintje. Als het serieus was zou ik het van hem ook belachelijk vindenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
hoef je mij niet te meppen jongedame.
ik zou zoiets voor me gehouden hebben in zo'n vroeg stadium. als een meisje zoiets tegen mij had gezegd op de 2e date zou ik dat best wel een afknapper vinden eigenlijk. maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Zo erg is dat toch niet?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef dawg het volgende:
[..]
hoef je mij niet te meppen jongedame.
ik zou zoiets voor me gehouden hebben in zo'n vroeg stadium. als een meisje zoiets tegen mij had gezegd op de 2e date zou ik dat best wel een afknapper vinden eigenlijk. maar gelukkig is niet iedereen hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |