hmmmquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed voor je huid en haar..
dus gewoon over je heen laten spuiten
quote:
ik heb niet veel ervaring maar dat kan ik beamen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben er ook geen fan van hoor
vrouwen smaken lekkerder.. meestal
bloten billen, bank, ranja, tv morgen nog werken en dan weekend..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:02 schreef Cryothic het volgende:
Cola, nintendo ds, bank... Morgen nog 8 uurtjes werken, en dan vakantie.
mijn hoofd, rood en rondquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
roze, pittig en lekker?
ik heb een goeie fantasiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet leuk en nee geen pics for you
Daar zal je het ook echt mee moeten doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb een goeie fantasie
geeft nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zal je het ook echt mee moeten doen
deels wel ja. Maar hier nog geen blote billen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bloten billen, bank, ranja, tv morgen nog werken en dan weekend..
jij hebt het beter voor elkaar
hier heeft ook niemand wat aan de blote billen.. ik begin gewoon steeds meer nudist te wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:20 schreef Cryothic het volgende:
[..]
deels wel ja. Maar hier nog geen blote billen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |