tja, feestweekend in het dorpquote:
intro is ook voor de nieuwe studentenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:45 schreef maen het volgende:
omdat ik midden in de hertentamens zit, en maandag dus eentje heb. En dan is het ook nog eens introductie, mis ik alle feestjes
de oude studenten moeten de zalen & kroegen opvullen en het feestje maken, die sjaars kunnen dat nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
intro is ook voor de nieuwe studenten
daar heb je geen intro voor nodigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef maen het volgende:
[..]
de oude studenten moeten de zalen & kroegen opvullen en het feestje maken, die sjaars kunnen dat nog niet
Ik heb gister en eergister weekend gehadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:40 schreef maen het volgende:
nee, ik doe niet aan weekend deze week
Laat mij met dit weer maar de hele dag werkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef Joysa het volgende:
Ik ga liever leren dan met 35graden 2 volle dagen werken
mwah, op de uni staat de airco zo hard aan dat inmiddels half Wageningen er ziek van geworden is..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:46 schreef Joysa het volgende:
Ik ga liever leren dan met 35graden 2 volle dagen werken
sow, jij bent ook vroeg wakker. (of nog steeds?)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hoor, wel een beetje druk, maar gelukkig komt er een mooi weekend aan! En met jou?
Al wakker. Hier gaat de wekker doordeweeks rond 6.00 uur want ik moet om 7.30 de deur uit zijn. Ik werk meer dan fulltime, dus dat is het drukke waar ik het over had. Moeilijk te combineren met een sociaal levenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sow, jij bent ook vroeg wakker. (of nog steeds?)
hier ongeveer hetzelfde. maandag maar vrij gepakt
goeiemorgen danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Al wakker. Hier gaat de wekker doordeweeks rond 6.00 uur want ik moet om 7.30 de deur uit zijn. Ik werk meer dan fulltime, dus dat is het drukke waar ik het over had. Moeilijk te combineren met een sociaal leven.
Dat doe ik ook nog steeds, maar minder want het is zomervakantie. Vandaar de meer dan fulltime. Ik ben daar ongeveer nog 5 uur per week mee bezig. Daarnaast werk ik nog fulltime als administratiemiep bij een arbodienst, even flink verdienen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goeiemorgen dan
hier hetzelfde hoor.
nog steeds bij dat bureau wat je me eens vertelde?
nou nou, goed bezig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Dat doe ik ook nog steeds, maar minder want het is zomervakantie. Vandaar de meer dan fulltime. Ik ben daar ongeveer nog 5 uur per week mee bezig. Daarnaast werk ik nog fulltime als administratiemiep bij een arbodienst, even flink verdienen!
Jij ook goeiemorgen!
Ik moet geld terugbetalen, nog voor mijn rijbewijs, dat is wel een beetje minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nou nou, goed bezig.
ach ja, geld hebben is altijd lekker
das dan weer jammerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik moet geld terugbetalen, nog voor mijn rijbewijs, dat is wel een beetje minder.
Ga je nog op vakantie of ben je al geweest?
ach ja, gelukkig vanaf vanavond feestweekendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:13 schreef Mss het volgende:
Ik ook niet. Heb eind juni en begin juli wel vrij gehad maar ben niet weg geweest. En over twee weken begint college weer, dus ik ga ook niet meer. Ik ben natuurlijk in januari nog geweest.
ook leuk, maar ik ga toch liever naar de bierfeestenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:41 schreef Mss het volgende:
Ja, ik ga naar Limburg van het weekend. Lekker in de tuin zitten.
Waar zijn die?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook leuk, maar ik ga toch liever naar de bierfeesten
het zijn de gulpener bierfeesten, dus gok eensquote:
In Wijlrequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn de gulpener bierfeesten, dus gok eens
nee, wielder by night was vorige weekquote:
Schubbekutteveen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klinkt altijd zo smerigquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:23 schreef Mss het volgende:
[..]
Schubbekutteveen?
Maar klinkt tof, veel plezier!
Drink er 1 voor mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je mag ook komen meedrinkenquote:
slee vastzetten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:00 schreef Argo het volgende:
Iemand in de omgeving Limburg, die mij kan helpen met een autoradio te installeren?
Denk het wel het is een oudere auto en er zit nu een oude radio met slee in. Ik ga eerst een nieuwe radio kopen. Als die niet in de huidige slee past moet die eruit. Dan zal ik hem ook open maken en kijken hoe het zit. Misschien moet ik wel een ISO convert kabeltje erin stoppen. Maar ik heb er geen verstand van. Binnenkort kan ik meer info geven maar als je er verstand van hebt ook al een klein beetje en je wilt helpen komen we er wel uit denk ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slee vastzetten.
stekkertjes insteken
radio vasklikken
klaar
zoiets?
Bij mij is dat:quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
slee vastzetten.
stekkertjes insteken
radio vasklikken
klaar
zoiets?
Jazeker! Gisteren ook al geweestquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:28 schreef Tism het volgende:
Gaat er nog iemand naar Sjwaampop met deze hitte???..
Welke auto heb jij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:24 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Bij mij is dat:
Middenconsole demonteren
Dashboardkastje demonteren
Speciale verloopstekker bestellen op eBay
Inbouwconsole bestellen op eBay
Verlengkabel voor ISO-stekkers kopen
Een hand naar de klote helpen om de verloopstekker op de versterker aangesloten te krijgen
Erachter komen dat je radio het niet doet
Alles nameten
Hele kabelschema uitzoeken
Kabels aanpassen
Nameten
Radio aansluiten
Radio uitvoerig testen
Dashboardkastje weer vastzetten
Middenconsole weer demonteren
Daarom ligt mijn nieuwe autoradio hier nog steeds niks te doen...
Een Lexus IS200, daar zit standaard een radio ingebouwd, dat maakt het wat lastiger een aftermarket radio in te bouwen...quote:
Ge-weldig idee die sproeiers...heerlijk...heb zitten genieten van die druppels en vooral ook van die dames die er met een nat shirt onderuit weg liepen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
er staan sproeiers klaar om je af te koelen![]()
Daar kreeg je het zeker meteen weer zo warm van, dat je weer terug onder de sproeier moest?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:15 schreef Tism het volgende:
[..]
Ge-weldig idee die sproeiers...heerlijk...heb zitten genieten van die druppels en vooral ook van die dames die er met een nat shirt onderuit weg liepen..
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef Joysa het volgende:
Morgen weer school...
Na weet ik hoeveel jaar
ga je iets nieuws beginnen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:17 schreef Joysa het volgende:
Morgen weer school...
Na weet ik hoeveel jaar
Doktersassistente en daarna ambulanceverpleegkundigequote:
owh nicequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doktersassistente en daarna ambulanceverpleegkundige
Thanks!quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef maen het volgende:
[..]
owh nicedat is inderdaad een lange leerweg
maar succes!
Wat super ontzettend tof chickquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
Doktersassistente en daarna ambulanceverpleegkundige
..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kreeg je het zeker meteen weer zo warm van, dat je weer terug onder de sproeier moest?
..quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:56 schreef Metalfreak het volgende:
Gisteren nog een pilsje gedronken met Tism
Thaaaanksquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Wat super ontzettend tof chick. Veel succes!
Incl. Domme spelletjesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:58 schreef Joysa het volgende:
Ik heb vandaag & morgen introductie dag.. Wedden dat het een tocht door de oh zo geweldige binnenstad van Venlo is
Kledingketting, bierestafette, enz, etcquote:
Het is mbo hequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Kledingketting, bierestafette, enz, etc
Hah nerdquote:
in deutschland?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:13 schreef huize het volgende:
[..]
Hah nerd
ik begin in november haha
Dat deden wij destijds ook, maakte het veel gezelliger, alleen de organisatie was het er niet zo mee eensquote:
soms wel, soms niet.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
soms wel, soms niet.
ben jij nieuw hier?
sorryquote:
Ik denk dat jij na mij hier gekomen bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
ik vergeet ook wel eens wat
zou best goed kunnen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:14 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik denk dat jij na mij hier gekomen bent.
ah, vandaar mijn verwarringquote:
The fuck. Fijn is dat zeg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Tism het volgende:
Aangereden door tegenligger op mijn weghelft..Auto kepoet!..
Oeh, en nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Tism het volgende:
Aangereden door tegenligger op mijn weghelft..Auto kepoet!..
Tja, kan gebeuren, gelukkig alleen maar blikschade..quote:
quote:
Ja en jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:17 schreef gianni61 het volgende:
en zou de intro Joysa overleefd hebben?
Maar die ander is het toch schuld? Dan mag hij toch betalen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:27 schreef Tism het volgende:
[..]
Tja, kan gebeuren, gelukkig alleen maar blikschade..Dat dan weer wel..
![]()
Het gezeik wat je erbij krijgt met de verzekeraars, dat is pas kut..![]()
Ben casco beperkt verzekerd, weet nog niet echt hoe dit verder gaat verlopen mbt het vergoeden van mijn schade...morgen maar eens wat telefoontjes plegen..
mooiquote:
dat heb ik hier al eens gezegdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi
welke school ga je doen eigenlijk?
Mooi zoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sorry
ik vergeet ook wel eens wat
2 pagina's geledenquote:
daar kan ik niks aan doenquote:
Ja, betalen zullen zij...ik wil mijn auto heel terug!..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar die ander is het toch schuld? Dan mag hij toch betalen?
Dat is toch ook de editie voor bejaarden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef Tism het volgende:
Zit ik hier op Pinkpop Classic zo eens de damesch te checken, zie alleen maar ongeloofelijke lichamen met vreselijke rotkoppen..
nee, maar wel door bejaarden.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is toch ook de editie voor bejaarden.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef Tism het volgende:
Zit ik hier op Pinkpop Classic zo eens de damesch te checken, zie alleen maar ongeloofelijke lichamen met vreselijke rotkoppen..
bush staat er ook. das uit de tijd dat ik jong wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja, muziek uit de tijd dat bejaarden nog jong waren. Door bejaarden, voor bejaarden.
Denk maar even terug aan Solarquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef Tism het volgende:
PLORK.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:17 schreef Tism het volgende:
Not even!..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:14 schreef Gezicht het volgende:
[..]
PLORK.
Op Sziget was het in dat geval beter vertoeven.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 05:02 schreef Tism het volgende:
[..]
Not even!..Dikke reten, vatsig en lilijk, kort pittige kapsels..
quote:
5 weken geen files gehad daar, zijn de vakanties afgelopen, begint het gezeik weer..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:09 schreef Nixx- het volgende:
Dat is wel erg.
Ik had maandag daar 15 minuten vertraging.
Wat moet jij 's morgens ook tussen Tilburg en Eindhoven?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Tism het volgende:
Boh gek, stond ik tussen Tilburg en Eindhoven in de file vanochtend verdomme, weet nog steeds niet waarom daar een file stond..![]()
Via FOK! ben ik het niet te weten gekomen, dacht dat ze hier zo goed met Google waren, blijkbaar was het daar te vroeg voor ofzo en waren de wakkere FOK!kertjes nog niet wakker..![]()
DRIE KWARTIER OUWEHOER!!!..![]()
..
Ik sta daar zo vaak in spookfiles niet normaal. Waarschijnlijk omdat ergens enkele klapjosti's niet kunnen voorsorteren of niet vooruit denken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Tism het volgende:
Boh gek, stond ik tussen Tilburg en Eindhoven in de file vanochtend verdomme, weet nog steeds niet waarom daar een file stond..![]()
Via FOK! ben ik het niet te weten gekomen, dacht dat ze hier zo goed met Google waren, blijkbaar was het daar te vroeg voor ofzo en waren de wakkere FOK!kertjes nog niet wakker..![]()
..
Je sliep nog ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb t luchtalarm niet eens gehoord.
Typ eens wat harder, ik hoor je niet zo goed.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:04 schreef .ZilveR. het volgende:
Haha nee ik was in de stadik ben wss doof ofzo
Tilburgers in leven houden, en ik moet daar langs om weer "snel" (quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat moet jij 's morgens ook tussen Tilburg en Eindhoven?
Da's toch geen Limburg!
Ik toevallig ook vanmorgen. Heenweg 55 minuten van Roermond tot Tilburg, terugweg 75 minuten van Tilburg naar Eindhoven...quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:58 schreef Tism het volgende:
..
Welkom thuisquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef maen het volgende:
Morgen voor 5 dagen naar Limburg!![]()
lang geleden
Das het betere werk!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:03 schreef maen het volgende:
Morgen voor 5 dagen naar Limburg!![]()
lang geleden
jep. Na alle herkansingen even lekker niets, en me laten verwennen thuis enzoquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Das het betere werk!
Nog een paar daagjes vakantie ofzo?
Das ook belangrijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:15 schreef maen het volgende:
[..]
jep. Na alle herkansingen even lekker niets, en me laten verwennen thuis enzo
precies. En dan maandag weer fris beginnen..quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Das ook belangrijk. Even bijtanken van alle stress en drukte
.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:21 schreef maen het volgende:
[..]
precies. En dan maandag weer fris beginnen..
Dan is hardcore thema, niet mijn dingquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef nattermann het volgende:
Morgenavond voor het eerst sinds een jaar of 3 weer naar de Mondial
Nou ja zeg tijdens carnaval is het daar wel leuk hoor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:32 schreef nattermann het volgende:
Ja klopt, ook alweer een hele tijd geleden. Ben er sindsdien een keer geweest, met carnaval. Nog geen uur binnengeweest toen
Maar morgen is hardstylespacefeestje
Hardstyle. Anders.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:42 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Dan is hardcore thema, niet mijn ding.
hmm, ik denk niet dat ik ga vanavondquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:26 schreef nattermann het volgende:
Morgenavond voor het eerst sinds een jaar of 3 weer naar de Mondial
gravity zero is niet meer he? dat was wel een goede skate/boardshopquote:Op vrijdag 31 augustus 2012 01:47 schreef Coca_Cola het volgende:
Als het aan mij lag, dan kwam er eens een goede skateshop in Maastricht.
Waar ze dan onder andere Janoski's en normale Jordans verkopen en niet die afgrijselijke modellen van de Footlocker e.d.
Tevens leuke kleding en zo.
Want goede skateshops liggen niet echt in Limburg.
Waarom ligt hier niet iets als de Ben-G of Tom's Skateshop?
Het was alleen veel te kort...quote:Op maandag 3 september 2012 11:16 schreef gianni61 het volgende:
mogguh
iedereen een goed weekend gehad?
Das niet te kortquote:Op maandag 3 september 2012 11:21 schreef maen het volgende:
[..]
ik had weekend vanaf dinsdagmiddag...
haha nee inderdaadquote:Op maandag 3 september 2012 11:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Das niet te kort.
Hier begon het zaterdagmiddag pas. En is het weer een paar uur voorbij.
Dat dus. Vandaag valt nog wel mee. Even wat dingetjes utizoeken enzo, en straks de opening natuurlijk.quote:Op maandag 3 september 2012 11:25 schreef maen het volgende:
[..]
haha nee inderdaad
en nu weer hard aan de studie. Alweer een uur klaar voor vandaag...
morgen vrij.. en donderdag vrij, en vrijdag vrij. Leuk, zo'n eerste weekquote:Op maandag 3 september 2012 11:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dus. Vandaag valt nog wel mee. Even wat dingetjes utizoeken enzo, en straks de opening natuurlijk.
Morgen weer volop aan de bak.
Begint al goedquote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef maen het volgende:
[..]
morgen vrij.. en donderdag vrij, en vrijdag vrij. Leuk, zo'n eerste week
zo'n week wil ik ook welquote:Op maandag 3 september 2012 11:33 schreef maen het volgende:
[..]
morgen vrij.. en donderdag vrij, en vrijdag vrij. Leuk, zo'n eerste week
nieuw studentenkot?quote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef maen het volgende:
Gelukkig kan ik de tijd goed gebruiken om te gaan verhuizen
Dat kost ook wel wat tijd jaquote:Op maandag 3 september 2012 11:41 schreef maen het volgende:
Gelukkig kan ik de tijd goed gebruiken om te gaan verhuizen
quote:
Tof!quote:Op maandag 3 september 2012 11:45 schreef maen het volgende:
[..]
wel samen met een vriendin, voor de gezelligheid
ik wil binnenkort een nieuwe kopen, maar ik betwijfel of je mijn oude wilt hebbenquote:Op maandag 3 september 2012 11:48 schreef maen het volgende:
dus mocht er nog iemand een wasmachine over hebben....
hm jammerquote:Op maandag 3 september 2012 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil binnenkort een nieuwe kopen, maar ik betwijfel of je mijn oude wilt hebben
het mag wel hoorquote:
oh, is er iets mis dan?quote:Op maandag 3 september 2012 11:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het mag wel hoor
hij maakt alleen nogal veel herrie
hij heeft eens een duikvlucht van de trap af gemaakt waardoor de bovenplaat niet meer helemaal vast zit. die klappert dus watquote:
kun je die niet vastzetten dan?quote:Op maandag 3 september 2012 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft eens een duikvlucht van de trap af gemaakt waardoor de bovenplaat niet meer helemaal vast zit. die klappert dus wat
plastic lipjes zijn afgebroken dus dat gaat lastig.quote:
Hm. Toch bedanktquote:Op maandag 3 september 2012 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
plastic lipjes zijn afgebroken dus dat gaat lastig.
maar over het algemeen heb ik zo mn twijfels bij het apparaat dus ik wil gewoon een nieuwe
2de hands zijn er op zich wel genoeg te vinden op marktplaats. voor rond de 100 euro heb je meestal wel wat.quote:Op maandag 3 september 2012 12:05 schreef maen het volgende:
[..]
Hm. Toch bedankt
We willen nu vooral even niet teveel uitgeven tegelijk, dus we kijken of we een 2e hands of gratis kunnen vinden. Maar dat blijkt toch wel een beetje lastig..
Ja maarja dan weet je ook niet echt wat je koopt...quote:Op maandag 3 september 2012 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
2de hands zijn er op zich wel genoeg te vinden op marktplaats. voor rond de 100 euro heb je meestal wel wat.
of ouders/familie moet toevallig net wat nieuws gaan kopen..
tja, dat is met alles dat 2de hands is..quote:Op maandag 3 september 2012 12:10 schreef maen het volgende:
[..]
Ja maarja dan weet je ook niet echt wat je koopt...
ja dat is wel waar. We zoeken nog even verderquote:Op maandag 3 september 2012 12:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, dat is met alles dat 2de hands is..
mijn wasmachine zou het misschien ook nog jaren kunnen uithouden, kan ook volgende week sterven. das ook een gok
Is het in f*cking Zöstere te doen jaquote:Op woensdag 5 september 2012 16:01 schreef gianni61 het volgende:
waarom zitten er meer limburgers in dit topic Susteren dan hier?
Ik wou net zeggequote:
Je moet ook bij het eerste bier blijven...quote:Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef Gezicht het volgende:
Alfa, Bavaria, Heineken, Desperados en Cola Vieux door elkaar drinken is niet aan te raden.
Dat klinkt als een avondje Dikke Stein/Trefpunt die eindigt bij Dance Classicsquote:Op zaterdag 8 september 2012 13:20 schreef Gezicht het volgende:
Alfa, Bavaria, Heineken, Desperados en Cola Vieux door elkaar drinken is niet aan te raden.
Jep.quote:Op zaterdag 8 september 2012 17:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat klinkt als een avondje Dikke Stein/Trefpunt die eindigt bij Dance Classics
Watjequote:Op zaterdag 8 september 2012 21:59 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Jep.
En eindigde met het roepen van Huub._!
daar zit ook wel weer wat in.quote:Op woensdag 12 september 2012 07:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Daar moet je de wielrenners niet de schuld van geven, maar de gemeenten die de vergunning afgeven voor dat soort evenementen.
Ik heb er helemaal geen last van.quote:Op woensdag 12 september 2012 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar zit ook wel weer wat in.
gemeenten die denken dat de burger blij is met een week lang omleidingen en afgesloten straten.
gelukkig heb ik alleen de woensdag er echt last van
alles goed? alweer druk aan de studie?quote:
Ja, ben weer aan het studeren. Het is nu relatief rustig, want mijn rooster is een beetje onhandig verdeeld. Ben ook half op zoek nog naar een bijbaan, maar dat is lastig.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alles goed? alweer druk aan de studie?
wats met jouw ondertitel?
vrij druk op het moment, maar wel ontzettend zin in weekend.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ben weer aan het studeren. Het is nu relatief rustig, want mijn rooster is een beetje onhandig verdeeld. Ben ook half op zoek nog naar een bijbaan, maar dat is lastig.
Aids. Ja dat is SHJN humor![]()
Hoe is het met jou?
Het hele weekend bier drinken en porno kijken?quote:Op woensdag 12 september 2012 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij druk op het moment, maar wel ontzettend zin in weekend.
hebben met 6 vrienden "mannenweekend" in belgie
neuh porno kijken hoeft niet.quote:Op woensdag 12 september 2012 09:35 schreef Mss het volgende:
[..]
Het hele weekend bier drinken en porno kijken?
Hoe herken je een fanboy?quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef nattermann het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik de aankondiging van de iPhone 5 vanavond spannender dan de verkiezingen
Een potentiële fanboyquote:Op woensdag 12 september 2012 14:04 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe herken je een fanboy?
quote:Op woensdag 12 september 2012 13:59 schreef nattermann het volgende:
Als ik heel eerlijk ben vind ik de aankondiging van de iPhone 5 vanavond spannender dan de verkiezingen
quote:Op woensdag 12 september 2012 14:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juj, een aankondiging van een telefoon die aan alle kanten al door de concurrentie is ingehaald.
Klinkt gezellig!quote:Op woensdag 12 september 2012 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh porno kijken hoeft niet.
bier drinken wel.
daarbij wat pokeren, lekker eten, misschien nog een abdij/brouwerij bezoeken, beetje zwemmen.
bijnaquote:
geen porno gezien, wel veel bier. Ohw, en toevallig wel een bikini showquote:
Zaten er nog vrouwen ín die bikini of ben je gewoon een lingeriewinkel binnen gelopen?quote:Op maandag 17 september 2012 16:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen porno gezien, wel veel bier. Ohw, en toevallig wel een bikini show
haha, dr zaten wel vrouwen in jaquote:Op maandag 17 september 2012 16:19 schreef Mss het volgende:
[..]
Zaten er nog vrouwen ín die bikini of ben je gewoon een lingeriewinkel binnen gelopen?
Beterquote:Op maandag 17 september 2012 16:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
haha, dr zaten wel vrouwen in ja
Je gaat toch wel naar de teampresentatie he jong?quote:Op vrijdag 21 september 2012 13:34 schreef nattermann het volgende:
Weekend alweer over de helft hier. Zondag weer beginnen met de ochtenddienst.
Er staat toch ochtenddienst jungquote:Op vrijdag 21 september 2012 13:38 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je gaat toch wel naar de teampresentatie he jong?
Inderdaad, vooral gistermorgen was het een drama. Zelfs binnen op kantoor met filtering door het aircosysteem rook je het enorm... Had ook een beetje het gevoel dat ik wat lichter in mijn hoofd werd door die geur. Kregen wel een mediabericht doorgestuurd dat er geen gezondheidsklachten op lange termijn werden verwacht.quote:Op zaterdag 22 september 2012 08:30 schreef Partingglass het volgende:
damn zeg wat een stank gisteren overal met die brand. Vond het nog erger stinken dan de donderdag.
Op het werk in sevenum de raam maar weer dicht gemaakt, na mijn werk geklust in Tienray bij mijn ex ook daar die stonk en bij mezelf in baarlo stonk het ook al zo.
Ik had vrij dankzij ditquote:Op zaterdag 22 september 2012 08:30 schreef Partingglass het volgende:
damn zeg wat een stank gisteren overal met die brand. Vond het nog erger stinken dan de donderdag.
Op het werk in sevenum de raam maar weer dicht gemaakt, na mijn werk geklust in Tienray bij mijn ex ook daar die stonk en bij mezelf in baarlo stonk het ook al zo.
what happened?quote:
Collin in de fik.. zwarte rook overal, Joysa kon niet op werk komen.. werkplek ontruimd.. Joysa vrijquote:
had dat gezegt, had je mee kunnen vervenquote:Op zaterdag 22 september 2012 14:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Collin in de fik.. zwarte rook overal, Joysa kon niet op werk komen.. werkplek ontruimd.. Joysa vrij
Ja daaagquote:Op zaterdag 22 september 2012 16:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
had dat gezegt, had je mee kunnen verven
morele steun dan?quote:
dat is mooi meegenomen dan.quote:
Ik kon overuren schrijven dankzij ditquote:
Doenquote:Op zaterdag 22 september 2012 10:24 schreef gianni61 het volgende:
moet ook maar eens ijshockey gaan kijken, tis zo dichtbij en ben nog nooit geweest
laat maar eens wat weten wanneer er iets leuks te zien isquote:
Is op dit moment nog niet veel zinnigs over te zeggen, competitie moet nog beginnen en veel nieuwe teams/spelers, dus ff peilen wat de leuke wedstrijden gaan worden dit seizoen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat maar eens wat weten wanneer er iets leuks te zien is
tevens:
Bijnaquote:
Ik had in het weekend iets met een boel pils (en weizen), dus ja, geen tijd voor hierquote:
Sowieso Eaters - Trappers he jong.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:13 schreef nattermann het volgende:
[..]
Is op dit moment nog niet veel zinnigs over te zeggen, competitie moet nog beginnen en veel nieuwe teams/spelers, dus ff peilen wat de leuke wedstrijden gaan worden dit seizoen.
Maenquote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Tism het volgende:
Karakter van Hertog Jan is dat lekker, los van het feit dat 't een bier is?..
Ik vind 'm aardig, maar niet heel bijzonder.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:03 schreef Tism het volgende:
Karakter van Hertog Jan is dat lekker, los van het feit dat 't een bier is?..
Straks ff proeven als het koud is..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind 'm aardig, maar niet heel bijzonder.
Ik neem liever een oerblond of een weizen.
niks moetquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef Tism het volgende:
Moet dat nog in een speciaal type glas geschonken worden?..
Niks moet, maar ze serveren het zelf in zo'n glas:quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef Tism het volgende:
Moet dat nog in een speciaal type glas geschonken worden?..
Ah! Zo'n glas heb ik!..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks moet, maar ze serveren het zelf in zo'n glas:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |