bij mij hangt het al over de helft van mijn rug, mag wel weer wat afquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:51 schreef Solique het volgende:
Laat mijn haar juist weer langer groeien
Hoeft niets mis mee te wezenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij hangt het al over de helft van mijn rug, mag wel weer wat af
kaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
WAT IS DEZE!!
Zit ik hier te shinen met m'n opgepoetste kale bats!
Jij kan dat!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:51 schreef Solique het volgende:
Laat mijn haar juist weer langer groeien
Jaaaaaa... straks. Als de glasvezelmonteurs klaar zijn.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:44 schreef Poit het volgende:
WAT IS DEZE!!
Zit ik hier te shinen met m'n opgepoetste kale bats!
Nog welquote:
Dat kan langer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij hangt het al over de helft van mijn rug, mag wel weer wat af
Als ik het kan kan jij het ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ontzettend veel haar, dan kan ik er niets meer mee omdat het te zwaar is!
Krijgt een MI dat Shar omvalt door der haar.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb ontzettend veel haar, dan kan ik er niets meer mee omdat het te zwaar is!
Cousin Itt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik doe iets andere dingen met mijn haar dan jijquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik het kan kan jij het ook.
Als ik net uit bed kom wel jaquote:
Ik vind het een minder geslaagde cover, maar desalniettemin een goede reden om wat meer Vandals te luisterenquote:
Ik werd ook minder enthousiast maar alsnog! Kick nummer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik vind het een minder geslaagde cover, maar desalniettemin een goede reden om wat meer Vandals te luisteren
Ik heb ze een keer gezien live, toen klom een dude in een van de tentpalen, volledig naakt en toen ging hij een solo spelen![]()
![]()
![]()
Die solo in het midden![]()
Vandals
Ziet er wel apart uitquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:45 schreef Poit het volgende:
http://games.fok.nl/review/558001/1/1/50/sound-shapes.htmlToffe game
Het is gewoon een soort van super meat boy achtige game waar geluid een grotere rol speelt.quote:
ok, klinkt interessant. Helaas alleen voor een handheld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort van super meat boy achtige game waar geluid een grotere rol speelt.
Vooral levels ontwerpen is heel vet door de muziek die je ermee maakt.
Nee joh mallerd!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:02 schreef Solique het volgende:
[..]
ok, klinkt interessant. Helaas alleen voor een handheld.
Koop nou die vita, we zijn nu getrouwd dus dan kan ik hem pikkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!!
Is ook voor ps3!!
Heeft cross buy. Als je 1 versie koopt krijg je ze allebei
Heb nog geen Vita maar denk wel dat die er binnenkort komt.
ja, dan ga ik straks nog een vita kopen ook nog.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd!!
Is ook voor ps3!!
Heeft cross buy. Als je 1 versie koopt krijg je ze allebei
Heb nog geen Vita maar denk wel dat die er binnenkort komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |