abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juni 2013 @ 13:58:51 #91
102912 crv
Screwed up
pi_127661858
Terwijl ik zaterdag met mijn bosmaaier bezig was in ieder geval het gras rond het huis klein te krijgen stond ineens een van de boeren in het dorp voor mijn neus met zijn maaiert. ^O^ Ik was al 4 uur bezig voor een dike 100m2 en hij heeft zo'n 1500 gedaan in een kwartiertje _O-

Helaas de bulten konden nog niet maar hopenlijk worden die binnenkort vlak gemaakt.

Maaikosten 40 Euro _O_ ^O^

There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_127661916
Heb je gelijk een 10- ritten kaart afgesproken w/
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:10:36 #93
102912 crv
Screwed up
pi_127698307
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 14:00 schreef AnneX het volgende:
Heb je gelijk een 10- ritten kaart afgesproken w/
:Y
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:11:47 #94
102912 crv
Screwed up
pi_127698350
overigens heeft die aktie met die bosmaairer me een overbelast hand opgeleverd. Gelukkig had ik in deie hand al een tijdje pijn (beknelde zenuw) dus moet nu rust houden
pi_127699676
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 13:58 schreef crv het volgende:
Terwijl ik zaterdag met mijn bosmaaier bezig was in ieder geval het gras rond het huis klein te krijgen stond ineens een van de boeren in het dorp voor mijn neus met zijn maaiert. ^O^ Ik was al 4 uur bezig voor een dike 100m2 en hij heeft zo'n 1500 gedaan in een kwartiertje _O-

Helaas de bulten konden nog niet maar hopenlijk worden die binnenkort vlak gemaakt.

Maaikosten 40 Euro _O_ ^O^

[ afbeelding ]
Jij hebt toch echt zo'n fantastisch uitzicht hè CRV ^O^
  woensdag 12 juni 2013 @ 11:51:32 #96
102912 crv
Screwed up
pi_127699953
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:44 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Jij hebt toch echt zo'n fantastisch uitzicht hè CRV ^O^
:@ vindt ik ook. Echt elke dag als ik wegrij dan heb ik vanuit de auto uitzicht over het rijndal met Basel en ook als ik 's avonds met woef in de omgeving wandel. en thuis natuurlijk heerlijke rust. voel me wat dat betreft erg bevoorrecht. nu nog de tuin aangelegd krijgen :+
pi_127700117
quote:
2s.gif Op woensdag 12 juni 2013 11:51 schreef crv het volgende:

[..]

:@ vindt ik ook. Echt elke dag als ik wegrij dan heb ik vanuit de auto uitzicht over het rijndal met Basel en ook als ik 's avonds met woef in de omgeving wandel. en thuis natuurlijk heerlijke rust. voel me wat dat betreft erg bevoorrecht. nu nog de tuin aangelegd krijgen :+
Ik ken de streek daar wel, prachtige omgeving, ik kan me voorstellen dat je je bevoorrecht voelt om daar te wonen.
Ik heb zo'n gevoel ook als ik vanaf de zuidkant onze heuvel op rijd, net een ansichtkaart, ik moet mezelf dan steeds even in m'n arm knijpen dat ik daar echt woon. O+
pi_127782384
En dan te bedenken dat wij hier in Nederland ons allerlei zaken laten welgevallen door de overheid inzake ruimte en het gebruik daarvan. Daarmee bedoel ik dus regeltjes, regeltjes en nog eens regeltjes. :{

Maar ik ken het ruimte gevoel wel als in weer terug ben in mijn chalet in Mont-sur-Rolle zoals ik dat hier eerder benoemde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')