Kijk als er van de 4 verdedigers 3 Feyenoorders zijn, en je in 45 minuten tijd 3 doelpunten tegenkrijgt, en een handvol kansen weggeeft, dan kun je dat onmogelijk in zijn geheel aan het middenveld wijten. Ja het middenveld faalde, maar als je zegt dat de Feyenoorders goed hebben gespeeld, of geen aandeel hadden in het collectief falen....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:44 schreef Luni het volgende:
[..]
Er waar lag dat volgens de analisten, die ik een stuk hoger als jou inschat, aan,niet aan de verdediging
Als je dat doet, heeft de club het weer gedaan. Volgens mij zijn er geen goede opties op dit moment met oranje. Wel laten spelen en falen en je wordt door iedereen uitgelachen omdat oranje er niet van bakt. Niet laten spelen en de club "saboteert" oranje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:23 schreef Scrummie het volgende:
Dat Oranje is zo'n bizarre puinhoop op dit moment, eigenlijk zou je als Feyenoord zijnde je spelers thuis moeten houden zolang er een paar inzitten die de boel bewust naaien. (Kuyt, Heitinga, Huntelaar, Affelay). Verder kan het me aan me reet roesten wat er daar gebeurt, vorige bondscoach was tof, voor Bert heb ik respect, nu kan ik weer ouderwets haten op dat carnavals gebeuren.
Kan ook helemaal niet, verder is het ook in het belang van de club omdat internationals gewoon meer waard zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:30 schreef RvLaak het volgende:
geen nieuwe TT?
[..]
Als je dat doet, heeft de club het weer gedaan. Volgens mij zijn er geen goede opties op dit moment met oranje. Wel laten spelen en falen en je wordt door iedereen uitgelachen omdat oranje er niet van bakt. Niet laten spelen en de club "saboteert" oranje.
Je zou wel een blessure kunnen fakenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ook helemaal niet, verder is het ook in het belang van de club omdat internationals gewoon meer waard zijn
De speler zelf kan wel weigeren, de club kan weinig doen, maar waarom zouden ze, is toch een erkenning van je kwaliteit als je geselecteerd wordtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je zou wel een blessure kunnen fakenMaar dat kun je natuurlijk ook maar een x aantal wedstrijden doen.
Als je niet wil dat Feyenoorders in oranje spelen moet je maar hopen dat de spelers een probleem krijgen met Van Gaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
De speler zelf kan wel weigeren, de club kan weinig doen, maar waarom zouden ze, is toch een erkenning van je kwaliteit als je geselecteerd wordt
Verdwaald?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:09 schreef Luni het volgende:
Lowlands 2012 waarschijnlijk warmste ooit
AMSTERDAM - Het festival Lowlands gaat zich opmaken voor waarschijnlijk de warmste editie ooit. Bezoekers kunnen niet rekenen op een verkoelende regenbui.
Foto: ANP Vrijdag begint Lowlands in Biddinghuizen. Net op die dag komt warme lucht, oorspronkelijk afkomstig uit Spanje en Zuid-Frankrijk, het land binnenstromen, zo meldt Weerplaza. Met een wind uit zuid tot zuidoost wordt drie dagen lang hete en vrij droge lucht naar het festivalterrein geblazen. Kans op regen is er amper.
In eerste instantie zijn er enkele wolkenvelden, maar in de loop van de vrijdag gaat de zon steeds uitbundiger schijnen. In de zon wordt het aan het einde van de middag al 27 graden. De wind is zwak tot matig, windkracht 2 tot 4, vertelt Michiel Severin van Weerplaza.
Nog warmer
"In het weekend wordt het nog warmer. Zaterdag zijn er flinke perioden met zon en staat er nauwelijks wind", zegt Severin. "Na een prima nachtje met minima van 18 graden wordt het ’s middags 30 of 31 graden. Tropische omstandigheden dus. De warmte blijft ook in de avonduren nog lang hangen."
In de nacht naar zondag daalt de temperatuur amper onder de 20 graden. Halverwege zondagochtend is het al 25 graden en in de middag wordt het 32 of 33 graden. Ook deze dag verloopt met veel zonneschijn en nauwelijks een wolkje aan de hemel. Heel misschien, die kans is op dit moment slechts 20 procent, komt er in de avond een enkele bui. Er is geen enkele aanwijzing op noodweer.
Zaterdag en zondag worden daarmee waarschijnlijk de warmste Lowlandsdagen ooit. Tot nu toe was de warmste editie die in 2001, met dagen van 30 en 31 graden.
Zonnesteek
"Zware buien zullen Lowlands dus geen parten spelen. De hitte en de volop schijnende zon gaan echter wel voor problemen zorgen", aldus Severin. "Uitdroging, zonnesteek, verbranden; de zon kan ervoor zorgen dat het mooie weer voor enkelen toch naar uitpakt. Wees dus verstandig en smeer met goede zonnebrand, drink veel vocht en hooguit matig alcohol. Hoofdbedekking is ook aan te raden."
De zonkracht, oftewel UV index, ligt deze dagen rond de 6. De huid kan daardoor tussen 11.00 en 15.00 binnen ongeveer 30 minuten verbranden.
Flesjesbeleid
Het verwachte tropische weer dwingt Van Eerdenburg tot het afschaffen van het voorheen strenge 'flesjesbeleid'. ''Zelf meegebrachte waterflesjes zijn eigenlijk een ramp. Mensen struikelen erover en verzwikken hun enkel, gooien ermee of trappen de dopjes in het gras. Maar ja, bij heet weer is het verstandiger om bezoekers een eigen flesje mee te laten nemen dat ze bij de kraan kunnen vullen", legt hij uit.
En er zijn meer hittemaatregelen: ''In de dichte theatertenten kan het wel 40 graden worden, dus hebben we airconditioning." Bij de dranghekken staan bewakers met emmers water en natte sponzen. Voorlichting blijft echter het belangrijkste: ''Bezoekers vertellen dat ze van alleen maar biertjes drinken toch uitdrogen, bijvoorbeeld."
quote:Nigel de Jong was daar woensdag een goed voorbeeld van. In gesprek met BNR Nieuwsradio kon hij zijn slechte humeur niet verbergen. "Of we een streep onder het EK hebben gezet? Ja", was hij duidelijk en kortaf tegelijk. De suggestie dat de vuile was vroeg of laat toch wel buiten gehangen wordt, wuifde hij weg.
"Volgens mij ben je een beetje doof. Ik zeg net dat we een streep eronder hebben gezet", bitste hij. "Dan hoef je daar niet over door te vragen." Iedere international reageerde de afgelopen dagen op zijn eigen manier. Duidelijk is echter dat het EK nog een open wond is in de selectie van het Nederlands elftal.
"Als je verliest is er altijd kritiek", zei De Jong. "Als je wint zijn er positieve reacties. Dat hoort bij de sport. We proberen het met z'n allen zo goed mogelijk te doen. Dit soort wedstrijden (tegen België, red.) kunnen er tussen zitten. Je moet positief blijven en als groep moeten we de draad weer oppakken."
Nou lekker boeiend wat die neus te vertellen heeft, laten we het weer over Lowlands hebben!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:22 schreef Caland het volgende:
Wie geeft er een fuck?
Of ben je ook al verdwaald...
Bless.quote:'Leerdam liep rond met 7, hij wist ook niet waarom hij dat nummer kreeg'
Ruben Schaken is begonnen aan zijn derde seizoen als Feyenoorder. De vleugelaanvaller werd in de zomer van 2010 overgenomen van VVV-Venlo, maar kon zich tijdens zijn debuutjaar niet bewijzen. Mario Been gunde Schaken niet erg veel kansen in de basis en wanneer hij wel speelde, kon hij de wedstrijd vaak niet afmaken. Sinds de komst van Ronald Koeman gaat het stukken beter met de Amsterdammer, die dat zelf ook zo ervaart.
De dertigjarige Schaken miste vorig seizoen maar twee wedstrijden en scoorde in totaal zesmaal. Terugkijkend op zijn eerste jaar in Rotterdam-Zuid zegt Schaken in NUsport dat hij verbaasd was dat hij na afloop van dat seizoen zag dat hij rugnummer 27 had gekregen. Dat was net na zijn vakantie. “Kelvin Leerdam liep rond met rugnummer 7, hij wist zelf ook niet waarom hij dat nummer had gekregen.”
“Niemand zei er iets over, ook trainer Mario Been niet. Dan weet je precies waar je staat. Misschien was het terecht. Maar ik had graag even gehoord: Vriend, je hebt het vorig seizoen niet goed gedaan, dus je krijgt een ander nummer. Dat me niets werd verteld heeft me geraakt, maar ook geprikkeld”, haalt Schaken aan. Uiteindelijk kwam onder Koeman de sportieve revanche. “Ik heb altijd gezegd 'Ook met rugnummer 27 kun je in de basis staan'. Dat bewijs ik nu al een jaar lang.”
Mij viel het tegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef satecl het volgende:
Yooo!! Ik had gister een feest, dus heb eigenlijk alles gemist. van Persie voor 25 miljoen naar Man.Utd... Hoeveel krijgt Feyenoord? En hoe deden de Feyenoorders het gister tegen de Belgen.. Drama zeker? (zie uitslag)
*te lui om alles terug te lezen
BMI begon sterk, maar later deelden hij en De Vrij in de malaise.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:38 schreef satecl het volgende:
Yooo!! Ik had gister een feest, dus heb eigenlijk alles gemist. van Persie voor 25 miljoen naar Man.Utd... Hoeveel krijgt Feyenoord? En hoe deden de Feyenoorders het gister tegen de Belgen.. Drama zeker? (zie uitslag)
*te lui om alles terug te lezen
Viel erg tegen inderdaad.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
BMI begon sterk, maar later deelden hij en De Vrij in de malaise.
Mathijsen zat op zijn gebruikelijke NL-elftal niveau...
Denk het niet, hij had echt een kolderiek slechte pass op een gegeven moment...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:58 schreef satecl het volgende:
Hmmm jammer. Zal mij benieuwen of Indi de voorkeur krijgt boven Willems... Wat denken jullie?
Die was echt erg inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Denk het niet, hij had echt een kolderiek slechte pass op een gegeven moment...
Zal ook afhangen van de tegenstander denk ik. Willems heeft, vind ik, veel meer die rush naar voren dan BMI, echter BMI is weer sterker in de lucht/bal/verdedigend. Die bal van gisteren was wel kut ja en volgens mij ook niet verkeerd geraakt maar zag hij die belg daar niet. Willems heeft genoeg dramaballen gegeven afgelopen ek dus so be it.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staan wel 2 passes tegenover waar goals uit kwamen...............quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |