SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de foto lijken ze nu wel heel veel te groot trouwens, maar dat zijn ze volgens mij niet. Hij schiet wat naar achteren, het voetbed klopt dan ook niet met de bolling van zijn voet. Maar als ik het hielbandje strakker doe, vind ik die wel érg strak zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoopstersquote:Op donderdag 4 juni 2015 16:12 schreef Burdie het volgende:
Ja, hier zei de verkoopster ook dat ze perfect zaten.
Ook maat 21, GotC. Kuiken draagt normaal maat 22, maar niet lang meer, vrees ik.
Bij twijfel terugbrengen en iets anders zoeken. Het moet wel gewoon goed passen natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:37 schreef Burdie het volgende:
Zucht, nu had hij aan een kant een teen eruit en aan de andere kant alle tenen eruit.
Ik twijfel of ik ze terug zal brengen. Het hielbandje zit zo strak dat hij er striemen van heeft en toch vliegen ze uit.
Burdie, ik zat er nog aan te denken, maar kan het niet ook nog een beetje onwennigheid zijn? Dit is zijn eerste paar en hij loopt nog niet zo lang toch? Het zijn natuurlijk heel andere dingen dan schoentjes of slofjes, dat is sowieso gek en interessant.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:37 schreef Burdie het volgende:
Zucht, nu had hij aan een kant een teen eruit en aan de andere kant alle tenen eruit.
Ik twijfel of ik ze terug zal brengen. Het hielbandje zit zo strak dat hij er striemen van heeft en toch vliegen ze uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |