abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_117560741
Wellicht heeft Hannah dan de Elefanten met een smalle pasvorm.

In maat 23 hebben ze ze alleen met een normale pasvorm en die zitten echt voor geen meter.
pi_117560927
Zou kunnen hoor :Y De verkopers bij Van Haren wisten me ook niet te vertellen hoe het zat met de breedtematen van Elefanten. Er staat namelijk I, II of III in maar ook een cijfer.

De lage Adidas sneakertjes met klittenband die ze had waren trouwens ook mooi smal.
pi_117561121
Ik moet maar gewoon eens de stad in met haar geloof ik ;)
pi_117934896
De dames hebben nieuwe laarzen:


Yellow Cabs voor Amber


HIP voor Tess
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117937200
94,95 :@

Die van Amber waren nog duurder maae ie krijgt ze deels voor haar verjaadag van mijn ouders...
's Winers krijgen ze bij mij duurdere schoenn, in dezomer lopen ze op andalen/bircks/oid
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117937310
Maar ik wil ze wel.

Ff bedenken hoe ik dat in de week ga leggen.
pi_117937343
Ze zijn echt zo gaaf.. en met hakje. Tess wilde meteen geen andere laarzen meer passen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_117937447
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:24 schreef -Spring het volgende:
Maar ik wil ze wel.

Ff bedenken hoe ik dat in de week ga leggen.
Ik heb nog rode hip-laarsjes liggen volgens mij :-p...
pi_117937547
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 20:29 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik heb nog rode hip-laarsjes liggen volgens mij :-p...
Whaah! Welke maat?
pi_117937564
Ik maak even een fotootje en plaats dat wel even bij fb ;-)
Zoek ik ook meteen de maat op.
pi_117937698
nee
pi_117937734
Mooie laarzen voor de dames Vicky!

Maat 27 heeft L zeker nog niet! ;)

http://www.soledikidswear(...)ars__Grey__:389.html
pi_117940980
Neu, maar bedankt voor het meezoeken!

N vindt het te veel geld. Dat betaalt ie ook voor schoenen voor zichzelf. Had ze op Zalando gevonden voor ¤74,95, maar ook dat vond ie te duur, dus het zijn deze geworden:

http://www.omoda.nl/blauwe-omoda-laarzen-20004/A18807

Ik wil ze ook! Gelukkig word ik de komende drie maanden achtervolgd door banners van (kinder)laarzen. :')

[ Bericht 10% gewijzigd door -Spring op 13-10-2012 22:38:32 ]
pi_117947968
Die zijn ook leuk Spring!

Over 2 maandjes is het vast weer uitverkoop ;)
pi_117977347
@ meimeltje, brutale vraag van een meelezer maar zag dat je begin september schoentjes had besteld bij een site ik was benieuwd of alles goed gegaan was, want wilde er ook wat bestellen.

Alvast grote dank!!
pi_117978078
quote:
0s.gif Op zondag 14 oktober 2012 21:55 schreef MCL0709 het volgende:
@ meimeltje, brutale vraag van een meelezer maar zag dat je begin september schoentjes had besteld bij een site ik was benieuwd of alles goed gegaan was, want wilde er ook wat bestellen.

Alvast grote dank!!
Bedoel je bij deze site?
http://www.store2be.nl/

De 3 paar schoenen die ik daar besteld had waren er heel snel en helemaal prima! :)
Heb daarna nog een paar keer heen en weer gemaild met de eigenaar van die site, een hele aardig man (heeft die site erbij naast zijn reguliere baan). De schoenen liggen in een opslag waar hij regelmatig komt. Ik wilde nog een paar schoenen voor mezelf, maar wilde ze eerst passen. Waren we bezig met een afspraak plannen, waren ze ineens niet meer in mn maat (ik had ze nog niet gereserveerd) :P

Maar hier dus goede ervaringen!
pi_118019884
Hartstikke bedankt! Ik ga een bestelling plaatsen.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 17:43:26 #122
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_118178893
Die Hip's zijn leuk.. wij zijn er ook voor gegaan. Wel ander modelletje.
Deze zijn namelijk verstelbaar en dat is hier wel nodig.

pi_123540838
Bij Limango net schoenen gekocht voor de meiden. Ze hebben nu Gabor en Romagnoli. Even de moeite om te kijken.
Enorme foto's, sorry

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook deze Teva sandalen voor 15,-- (bij asadventure)
Met een meidenkwartet
pi_123544417
Leuk catmar.

Ik ben voor de bijl gegaan, mijn kind heeft van die schoenen met lampjes...



Wat vallen die dingen groot zeg, ze kon 2 maten kleiner aan dan ze heeft... Ik heb het 2 jaar lang tegen gehouden, want eigenlijk zitten ze gewoon niet zo stevig als ik zou willen, ze heeft maar smalle pootjes. Dus er komen ook nog wel echte zomerschoenen bij. Maar ze is helemaal dolgelukkig met haar lampjes schoenen... voor deze keer dan maar... ;)
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 2 maart 2013 @ 20:10:27 #125
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_123547047
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 18:52 schreef Nijna het volgende:
Leuk catmar.

Ik ben voor de bijl gegaan, mijn kind heeft van die schoenen met lampjes...

[ afbeelding ]

Wat vallen die dingen groot zeg, ze kon 2 maten kleiner aan dan ze heeft... Ik heb het 2 jaar lang tegen gehouden, want eigenlijk zitten ze gewoon niet zo stevig als ik zou willen, ze heeft maar smalle pootjes. Dus er komen ook nog wel echte zomerschoenen bij. Maar ze is helemaal dolgelukkig met haar lampjes schoenen... voor deze keer dan maar... ;)
Evie had ze ook, met klittenband vorig jaar, en veel plezier van gehad.... :)
misschien koop ik ze dit jaar wel weer voor Jut en Jul...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_123547656
Hihi Nijna, ik ben vorig jaar ook maar voor de bijl gegaan. Je kind gelukkig zien is natuurlijk wel super :D

Ik heb hier ook een aantal schoenen gekocht.

Birkenstocks voor jongste (in een klein maatje vind ik ze nog wel gaan, ik werd overgehaald door de afprijzing ;)).


Vans


Laarzen van clic, alvast voor de volgende herfst/winter (ja ik durf de gok wel aan ;)).




Voor oudste ook twee paar sneakers gekocht.
pi_123548381
BJ, ik denk dat klittebandschoenen helemaal niet blijven hangen aan die smalle pootjes. Ik snap de aantrekkingskracht van die schoenen wel hoor. Maar ze loopt er behoorlijk lomp op. Dus er komt ook echt nog iets bij waar ze gewoon soepel op loopt, voor nu kan ze haar winterschoenen nog aan om af te wisselen.

Meimel, ik vind vooral de onderste erg gaaf! Maar in de opruiming shoppen met resultaat voelt altijd wel lekker he :D.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123548769
Klittenbandschoenen kun je toch ook verstellen? Hier blijven ze altijd goed zitten.

Ja de sale is veel te leuk :D Die adidasjes waren maar iets van 16,-. Ook makkelijk om aan te trekken, want de veters zijn van elastiek ;)
Vooral Dyon heeft echt zat schoenen t/m maat 27 en toch moet ik me steeds weer inhouden :P
pi_123552281
Nijna, heeft ze er een zooltje bij in? Dat hielp bij meike wel om de schoen wat meer te vullen ivm smalle voet.
Ik snap dat je meis ze geweldig vindt!

Meimel, die vans! Mooi!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 3 maart 2013 @ 01:00:02 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_123559226
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:49 schreef Meimeltje het volgende:
Klittenbandschoenen kun je toch ook verstellen? Hier blijven ze altijd goed zitten.

hier dus ook ;)
Evie heeft al Vans gehad en Twinkle toes met klittenband en dat ging prima, terwijl die ook smalle voetjes heeft.
Groot voordeel is wel het zelf aan en uit kunnen trekken :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_123563607
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 01:00 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

hier dus ook ;)
Evie heeft al Vans gehad en Twinkle toes met klittenband en dat ging prima, terwijl die ook smalle voetjes heeft.
Groot voordeel is wel het zelf aan en uit kunnen trekken :D
Ja om het zelf uit en aan kunnen trekken koop ik dus meestal geen veterschoenen voor Dyon. Makkelijker voor kdv :)

Wat vallen Vans trouwens groot! Hij heeft nu maat 26 van de babycollectie, nog een beetje aan de grote kant. Maat 27 van de kindercollectie was ineens veel groter en vooral veel breder.
  zondag 3 maart 2013 @ 09:54:33 #132
17600 Spewey
*Gurgle*
pi_123564366
Oeh leuke stash Meimel!

Zoë heeft zelf sneakers uitgezocht <3
pi_123567840
Ze heeft een goede smaak Spewey, niet eens met lichtjes? :P Die rits is handig!

[ Bericht 0% gewijzigd door Meimeltje op 03-03-2013 16:43:10 ]
pi_123571830
Karin, ja met zooltjes erin! En wat vallen die dingen groot zeg, ze heeft 2 mt kleiner dan ze in gewone schoenen zou hebben...

Spewey, leuk zeg!!!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_123577159
Leuk Spewey!

Wij moeten ook weer op schoenenjacht..
Mevrouw had begin winter maat 23/24...
Gisteren gemeten.... 25/26!!

Helaas hadden ze nu in die winkel alleen echt zomers (met zo'n bandje over de wreef wat bij O. vorig jaar meteen kapotte voetjes gaf) of echt nog winterlaarsjes/schoenen...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_123580108
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 20:23 schreef Meimeltje het volgende:
Hihi Nijna, ik ben vorig jaar ook maar voor de bijl gegaan. Je kind gelukkig zien is natuurlijk wel super :D

Ik heb hier ook een aantal schoenen gekocht.

Birkenstocks voor jongste (in een klein maatje vind ik ze nog wel gaan, ik werd overgehaald door de afprijzing ;)).
[ afbeelding ]

Vans
[ afbeelding ]

Laarzen van clic, alvast voor de volgende herfst/winter (ja ik durf de gok wel aan ;)).
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor oudste ook twee paar sneakers gekocht.
die onderste heb ik voor lex maar die zijn nu al te klein ;(

en cliclaarsjes had ik altij voor elin, ik wil ze nu ook voor lex :)
pi_123581172
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2013 17:35 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

die onderste heb ik voor lex maar die zijn nu al te klein ;(

en cliclaarsjes had ik altij voor elin, ik wil ze nu ook voor lex :)
Welke maat heeft Lex nu?
Ik heb die Adidasjes in maat 27, dus hopelijk groeien zn voeten wel snel. Hij heeft nu 26.
pi_123582500
lex heeft 23. schoenen zijn ook 23 en vallen groot, maar wel smal.. en lex heeft bolproppootjes
pi_123584590
Hier juist wel fijn dat ze smal vallen ;) Ik had beter een 26 kunnen kopen, alhoewel hij ze vast wel in juni/ juli gaat passen.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:03:41 #140
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_123821591
*Kick*

Niet 100% wetende of dit nou het juiste topic is voor deze vraag, maar ik stel em toch maar ;).

Draakje heeft sinds een maandje het lopen uitgevonden, ware het niet dat ze vreselijk op d'r tenen loopt.
Inmiddels is ze bij de kinderfysiotherapeut onder behandeling en deze heeft aangeraden om op zoek te gaan naar schoentjes met een vrij stugge zool. zodat zij als het ware gedwongen word om haar voet volledig af te wikkelen.

Nou hebben wij één probleem: Draakje zit pas in maat 19/20 en ik kan echt amper schoenen vinden met een stugge zool in deze maat.

Iemand hier toevallig tips?
pi_123821614
H&M?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_123821664
volgens mij zijn er ook wel sportschoenen in die maat. Iig adidas en nike.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_123821691
Ik heb adidas in maat 21 maar de zool is wel erg soepel (mijn kind loopt nog niet)
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:14:29 #144
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_123821807
H&M heeft ze niet, die zijn niet stug genoeg.

Dan ga ik eens kijken naar sportschoentjes! Thanx!
pi_123821845
Ik heb hier nikes met stevige zool liggen. Die kreeg ik bij de geboorte van Elise maar heeft ze nooit aan gehad, zal ik de maat voor je checken? Dan mag je ze hebben tegen verzendkosten.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:23:10 #146
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_123821972
Ow lief! Als jij zou willen kijken, graag!

(goede reden om weer es te meeten trouwens ;))
  zaterdag 9 maart 2013 @ 11:45:21 #147
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123822432
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:03 schreef NotTheSame het volgende:
*Kick*

Niet 100% wetende of dit nou het juiste topic is voor deze vraag, maar ik stel em toch maar ;).

Draakje heeft sinds een maandje het lopen uitgevonden, ware het niet dat ze vreselijk op d'r tenen loopt.
Inmiddels is ze bij de kinderfysiotherapeut onder behandeling en deze heeft aangeraden om op zoek te gaan naar schoentjes met een vrij stugge zool. zodat zij als het ware gedwongen word om haar voet volledig af te wikkelen.

Nou hebben wij één probleem: Draakje zit pas in maat 19/20 en ik kan echt amper schoenen vinden met een stugge zool in deze maat.

Iemand hier toevallig tips?
Ik heb wel schoenen met een wat stevigere zool in die maat, maar die zijn halfhoog en wel jongensachtig?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 12:12:36 #148
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_123823096
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 11:45 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ik heb wel schoenen met een wat stevigere zool in die maat, maar die zijn halfhoog en wel jongensachtig?
Dankjewel voor het aanbod! Maar ik heb net die van Sannne geaccepteert en we gaan het daar eens op proberen.

Jongensachtig en half hoog is overigens wel leuk. Draakje is niet zo'n meisje-meisje dus roze, strikjes, bloemetjes e.d. is niks voor haar ;).
  zaterdag 9 maart 2013 @ 12:41:43 #149
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_123823883
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:12 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

Dankjewel voor het aanbod! Maar ik heb net die van Sannne geaccepteert en we gaan het daar eens op proberen.

Jongensachtig en half hoog is overigens wel leuk. Draakje is niet zo'n meisje-meisje dus roze, strikjes, bloemetjes e.d. is niks voor haar ;).
Prima!
Harry heeft er nog op gelopen. O+
Ik weet niet of Huubke nog gaat lopen voordat hij in die maat zit ;)
pi_123826907
NTS, hopelijk kun je wat met die van Sannne. Mocht je nog een winkel in willen zou je eens bij van Haren kunnen kijken. Die verkopen elefanten. Heerlijke schoentjes vind ik zelf. Hoewel het aanbod niet altijd mijn smaak is...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')