abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115631779
* A@pies
* Brandos
* Kleertjes.com
* Omoda
* Piccolino
* Schuurman
* Shoebana
* Sneakertjes
* Vans
* Zalando
* Ziengs

Voor de ipad is de app 'footmeasure' gratis te downloaden. Hiermee kan je de maat van kindervoetjes bepalen.

Volgens mij was er nog geen nieuw deel geopend, of ik kijk niet goed
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_115631835
DML, ik zag dat je aan het rondneuzen was voor laarsjes voor Puck, ik heb deze nu in mn winkelmandje zitten, ben nog effe aan het verder speuren of het nog goedkoper kan
misschien heb je hier nog wat aan, weet niet hoeveel je eraan uit wilt geven maar deze zijn behoorlijk duur en nu flink in de sale, en dus goedkoper dan die van Shoesme die jij liet zien

Clic laarsjes van 104 nu voor 53 euro (er staan ook nog zwarte op de site)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_115631897
Ik vind laarsjes wel heel stoer, maar loopt dat nou ook lekker als je nog jong bent en veel zittend/staand/rennend/liggend speelt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_115631952
Omdat ze hoog zitten bedoel je? Wolf heeft vorig jaar net zo'n model gehad en daar heel veel plezier van gehad, wou ze zelf ook steeds aantrekken dus ik denk dat het bij hem wel lekker zat en geen belemmering waren bij het spelen e.d
pi_115632055
Ik denk dat ik voor sofie deze winter ook voor laarsjes ga, wel stoere. Ze heeft de stevigheid echt wel nodig. Op dr ballerina's zie je dat ze minder stevigheid om dr enkels heeft.
Wel grappig dat ze op dr teva's wel prima loopt.
*poef* nu is het weg
pi_115632125
Thnx PJ :) Kan ik wat breder zoeken deze winter :P
pi_115632312
Heb bovenstaande laarsjes besteld! Maar dan op een site waar ze 55 euro incl verzenden waren, das nog best een goede koop voor een merkschoen vind ik! *O*
pi_115632705
Zet de site gelijk even in de OP dan Poppjans ;)
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 22:05:24 #9
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_115696762
PJ ik ben ook nog op zoek naar Clic laarsjes, ken je de site hier melden of pmmen?

Vandaag de eerste helft van de wintershoes gekocht voor mijn mop:

In actie, wazige foto
pi_115707317
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 22:05 schreef becky27 het volgende:
PJ ik ben ook nog op zoek naar Clic laarsjes, ken je de site hier melden of pmmen?

Vandaag de eerste helft van de wintershoes gekocht voor mijn mop:
[ afbeelding ]
In actie, wazige foto
[ afbeelding ]
Waah ik vind ze tof Becky, vooral de kleur O+

De Clic laarsjes heb ik gekocht op
www.coccinelle.nl

Donderdagochtend besteld en vrijdagochtend kwamen ze ze al bezorgen! En ze bleken net zo mooi en leuk als op de foto O+ O+
pi_115707813
Bedankt pj maar niet meer in de juiste maat -O-
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_115709038
Becky, erg leuke!
Fake it till you make it...
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:06:24 #13
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_115758422
heyhey ook hier ff: wehkamp heeft enorme sale, ook op kinderschoenen. Ik heb net 2 paar besteld met 70 procent korting (volgens mij zelfs 72 en 78%) Beide paren voor 20 euro per paar. (Red Rags)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_115759238
Bedankt BJ.

Ik heb deze besteld voor Puck

The way you rock'n'roll
pi_115759271
Die zijn leuk dml!
  zondag 19 augustus 2012 @ 21:32:06 #16
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_115759363
quote:
0s.gif Op zondag 19 augustus 2012 21:29 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bedankt BJ.

Ik heb deze besteld voor Puck

[ afbeelding ]
oo die zijn ook leuk zeg!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116005166
Tips graag!!

Wies gaat heel erg hard de laatste weken. Ze kan inmiddels zelf opstaan behoorlijk tijd los staan en loopt al aan 1 hand met ons mee. We bespeuren ook al wat losse stapjes.. Maar ze wil ook buitenspelen en ravotten en alles, net zoals grote zus. Haar gewone slofjes had ze binnen een maand kapot. Dus ik ben op zoek naar wat stevigers maar geen echt zool zeg maar.
Ik heb nu van die Bardossa schoentjes zonder zool maar met 2 rubberen stukjes. Dat is maat 18 en dat is eigenlijk al te krap. Ook vind ik de veters echt irritant...

Oftewel hebben jullie tips? Wat deden jullie in die tussenperiode? En bovenal wel betaalbaar.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:36:11 #18
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116008845
Lientje zit in ongeveer dezelfde periode en ik heb voor haar Jochie schoentjes. Ze heeft ze ook wel buiten aan en ze hebben een heel erg dun zooltje. Ik laat haar ook veel buitenspelen met haar leren klompslofjes of met dikke sokken, Catspads van Falke.

pi_116009264
Maar jochie is niet heel betaalbaar voor buiten kapot scharrelen vind ik ;)

Ik moet de laarsjes van hierboven terug sturen. Puck zijn hoge wreef lijkt er voor te zorgen dat laarzen hier gewoon geen optie zijn -O-
The way you rock'n'roll
pi_116009650
Wat jammer zeg dml! Ze zijn wel heel gaaf!
pi_116009705
DML -O-

Ik zag ook deze voor Wies

pi_116009868
Die bovenste zijn lief Wickie O+
The way you rock'n'roll
  zondag 26 augustus 2012 @ 00:16:54 #23
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116010312
@dml Ik had die Jochie schoentjes voor de helft vd prijs, 25 euro geloof ik.
Dus die mag ze van mij fijn afraggen...voor die prijs.

Voor nog goedkoper zou ik gewoon op MP zoeken, daar heb je soms nieuw voor een habbekrats, Wickie.
pi_116010708
Juud, ik zoek ook op MP, maar in maat 19 is niet veel naar mijn zin.. Ik had de meest geweldige See Kai Run slofjes gevonden (die hebben ook rubbere pads eronder) maar de verkoopster reageert niet. Ik zal ook eens zoeken op Jochie. Waar heb je die van jou gekocht?
  zondag 26 augustus 2012 @ 09:29:53 #25
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116015185
Die van mij heb ik hier om de hoek gekocht in een schoenenwinkel. Die hadden uitverkoop, omdat ze gingen stoppen met kinderschoenen.
Jochie is online lastig te vinden, of je moet van zilver houden. -O-
De echte babyschoenen zoals deze zijn lastig te krijgen, wel nog wat via MP.

Als ik iets tegenkom om het grote internet zal ik je een PM sturen. ;)
pi_116118683
ik heb deze in de uitverkoop in ieder geval maar vast gekocht voor Puck.

The way you rock'n'roll
pi_116268299
Aaaah ik wordt gek. Eva heeft nu alleen sandalen waar ze ook nog een uitgroeit dus ik móét nieuwe schoenen. Nu heb ik bij Ziengs al hele toffe laarzen gekocht

(ze komen op de site niet tot hun recht vind ik, in de winkel waren ze echt supertof!)

En nu zoek ik er iets bij. Iets wat ze mag afraggen zeg maar. Dus liefst lage schoentjes, niet duurder dan ¤40,-.
Bovenstaande laarsjes waren ¤80,- Ik viel van mijn stoel, maar ja ze moet gewoon goede schoenen.
Het enige wat ik wel leuk vind en online heb kunnen vinden zijn deze:

Weet iemand hoe brakkies valt? Zou ik 20 of 21 nodig hebben. Bij ziengs zijn haar voeten opgemeten en kwam ze op 20,5 maar de mt 21 van bovenstaande laarsjes waren te groot (shoesme).
Ik ben al niet zo'n fan van online schoenen kopen, maar als ik vanmiddag niets vind ga ik bovenstaande schoenen maar bestellen....

Iemand nog tips??
pi_116268689
Ze zeggen dat Brakkies groot vallen. Sofie heeft ook brakkies, ze lijken te klein te worden. Ik neig er nu naar om dezelfde nog een keer te kopen. Ze zijn leuk, ze loopt er goed op. Dan wil ik voor de winter laarsjes.
*poef* nu is het weg
pi_116269146
Oké, dus dan zou ik gewoon maat 20 moeten hebben. Dank je KJ.
pi_116281184
Ik heb nu deze laarsjes op het oog voor Sofie

of in deze kleur:

rood vind ik heel leuk, maar wel lastig te combineren. Morgen gaan we eens kijken bij schuurman schoenen. Ik heb nog 2 kortingsbonnen van een tientje per stuk.
ik wil wel echt passen met Sofie. Online zie ik ook veel leuks, maar ik wil echt zien hoe ze er op loopt. Ik kan wel terugsturen. Maar dat vind ik dan weer zoveel gedoe.
*poef* nu is het weg
pi_116283423
Ik ben geslaagd. Laarsjes had ik bij ziengs online besteld. In de winkel mt 21 gepast, maar bleek dat ze 20 moest hebben en die hadden ze niet.
Komen ze vanmiddag binnen, krijg ik ze niet aan. Dus met alles terug naar ziengs en dus alsnog omgeruild voor 21, die passen nu wel goed.

Nog een tweede paar erbij van brakkies. Bruine type moccassin. Heel leuk, zal binnenkort ff foto plaatsen
pi_116299210
Ik zei brakkies, het zijn zoefies.
Deze:
pi_116306753
Leuk Danic!

Vanmiddag even Sofie haar voetjes op laten meten. Niet zo gek dat ze weer meer viel Ze had maat 22, nu maat 24.

het zijn deze geworden:

Ze heeft ook nog deze aangehad, maar die zaten dr niet lekker. Ze liep er heel slecht op. Viel gelijk weer. We wachten nu nog even met laarsjes kopen, en zien over een maand of 2 wel even hoe het gaat.
*poef* nu is het weg
  zondag 2 september 2012 @ 20:13:15 #34
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_116318642
Iemand nog een leuke (betrouwbare) site voor sneakers in kindermaten?
Ik kan nergens iets leuks vinden.
pi_116318744
www.sarenza.nl
met code aut12nl krijg je vandaag ook nog 20% korting.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  zondag 2 september 2012 @ 20:20:42 #36
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_116321772
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 augustus 2012 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
ik heb deze in de uitverkoop in ieder geval maar vast gekocht voor Puck.

[ afbeelding ]
Die vind ik echt heel tof.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_116322978
Zijn jullie al aan schoentjes toe vanyel?
The way you rock'n'roll
pi_116323877
Mwah. Voetjes doen nog steeds erg moeilijk. Dat lijkt met schoenen beter te gaan, maar gezien alle waarschuwingen over nietlopende kinderen in stevige schoenen stoppen, ga ik het toch maar eerst checken bij de fysio.

Niet dat er niet al 8 paar klaarstaan hoor, heus niet O-)
en dan tel ik natuurlijk gekregen slippers en crocs niet mee
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_116325821
quote:
sneakers, zei ze nog.. :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_116337491

Mikael heeft deze!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_116499340
Voor Kyllian ook alvast herfst/winterschoenen gevonden:

http://www.shoerama.nl/ki(...)5/2604--laarzen-GIGA

pi_116500928
Stoer Meimeltje!

Die schoentjes voor Sofie vind ik leuk! O+ Leuker dan de laarsjes eigenlijk.

Deze vind ik leuk voor Niels O+

Maar ik heb Niels klittenbandschoenen beloofd, hij wil nu steeds zijn regenlaarsjes aan, omdat hij die tenminste zelf aan kan trekken. Nu nog leuke vinden (die betaalbaar zijn :X :o )

[ Bericht 14% gewijzigd door Twinkly op 07-09-2012 15:32:22 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_116501355
Ook stoer Twinkly, maar dat zelf aan willen trekken is herkenbaar! Plus dat het hier voor kdv een stuk makkelijker is om niet te hoeven veteren.
Voor Dyon zoek ik ook nog laarsjes, helaas hebben ze die Poppejans voor Wolf heeft gekocht niet meer in maat 26. Hij heeft nu maat 25, maar voor de winter zal het wel 26 worden.
pi_116501648
Niels zit in dezelfde maat :) Ze gaan echt gelijk op he, die jongens van ons!
Laarsjes vind ik ook leuk, die kunnen ze zelf aantrekken met een rits zeker?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_116502783
Wij gaan morgen maar eens kijken of we al wat kunnen vinden voor de meiden...
pi_116510743
Leuk Twinkly! Echte nielsschoenen!
  vrijdag 7 september 2012 @ 20:16:09 #48
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116511422
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:42 schreef Meimeltje het volgende:
Voor Kyllian ook alvast herfst/winterschoenen gevonden:

http://www.shoerama.nl/ki(...)5/2604--laarzen-GIGA

[ afbeelding ]
Ik had deze afgelopen winter voor B. Echt al zijn broeken hadden gaten in de pijpen door de gesp... Ze zijn verder prachtig maar ik koop ze niet meer weer.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116513053
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:16 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Ik had deze afgelopen winter voor B. Echt al zijn broeken hadden gaten in de pijpen door de gesp... Ze zijn verder prachtig maar ik koop ze niet meer weer.
Wat voor broeken waren dat? ;) Hier wel vaker zulke laarsjes gehad, nog nooit last van gehad dus hopelijk met deze laarzen ook niet :D
pi_116513155
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:47 schreef Twinkly het volgende:
Niels zit in dezelfde maat :) Ze gaan echt gelijk op he, die jongens van ons!
Laarsjes vind ik ook leuk, die kunnen ze zelf aantrekken met een rits zeker?
Ik denk wel ndat Dyon zelf laarsjes met een rits kan aantrekken. Vorig jaar nog niet zo goed, maar moet nu wel lukken.
Ze gaan idee aardig gelijk op! :) Ze schelen ook maar een paar weken toch? N is van november?
pi_116513959
Net de schoenen van Kyllian eens uitgezocht. Hij had nog een paar regenlaarzen die 2-3 maten te klein zijn. Ben dus even gaan zoeken naar laarzen.

Deze zou hij volgens mij erg leuk gaan vinden, alleen 25,- voor een paar laarzen vind ik eigenlijk iets te:

Ook zijn waterschoenen zijn 2-3 maten te klein. Hij moet ze zelf aan kunnen trekken met zwemles en dat gaat niet meer lukken.
Mocht iemand (betaalbare) waterschoenen in maat 32 (dan past hij ze hopelijk tot hij zijn A en B heeft) zien....
pi_116514959
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:56 schreef Meimeltje het volgende:
Net de schoenen van Kyllian eens uitgezocht. Hij had nog een paar regenlaarzen die 2-3 maten te klein zijn. Ben dus even gaan zoeken naar laarzen.

Deze zou hij volgens mij erg leuk gaan vinden, alleen 25,- voor een paar laarzen vind ik eigenlijk iets te:
[ afbeelding ]

Ook zijn waterschoenen zijn 2-3 maten te klein. Hij moet ze zelf aan kunnen trekken met zwemles en dat gaat niet meer lukken.
Mocht iemand (betaalbare) waterschoenen in maat 32 (dan past hij ze hopelijk tot hij zijn A en B heeft) zien....
http://www.scapino.nl/pro(...)ppers/waterschoenen/
Lotte!
Noah!
pi_116515225
Thnx, maar sorry ik had er even bij moeten zeggen dat het zo'n soort model moet zijn (snel en makkelijk aan en uit te trekken tijdens zwemles) :)
En ja,deze zijn er ook nog in maat 32, maar 10,- verzendkosten....

pi_116515467
Meimel... ik heb zulke schoenen bij de topshelf gehaald (Zit in the Wall)
Moet er zelf ook weer eens heen voor een nieuw paar... (al staat het niet snel op de planning anders kon ik voor je kijken)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_116515538
Waarom schoenen tijdens zwemles?
pi_116515599
Vanyel ik vind ze ideaal voor de wandeling van kleedkamer naar zwembad... geen horizontale peuter
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 7 september 2012 @ 21:18:36 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_116515614
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:43 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Wat voor broeken waren dat? ;) Hier wel vaker zulke laarsjes gehad, nog nooit last van gehad dus hopelijk met deze laarzen ook niet :D
Jeans. Hij speelt nl altijd zittend op de grond.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_116515686
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:17 schreef Vanyel het volgende:
Waarom schoenen tijdens zwemles?
Uhm omdat het op een gegeven moment tijdens zwemles moet ;) (ze moeten ook met schoenen en kleding aan kunnen zwemmen).
pi_116515843
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Jeans. Hij speelt nl altijd zittend op de grond.
Ah nou ben benieuwd, maar Kyllian is op zich niet zo'n grondspeler, het is een gezelschapsspelletjeskind en geen kind wat met auto's e.d. speelt ;)

Thnx Lamb!! Moet ik daar maar eens naartoe, dit weekend gaat alleen niet lukken, misschien volgend weekend. Zal eens opzoeken of ze ook 's avonds geopend zijn.
Edit: do en vrij tot 21 uur geopend, misschien donderdagavond maar even langs! Thnx! Hadden ze er veel liggen? Het is natuurlijk alweer bijna herfst, dan zie je ze bijna nergens meer.
pi_116515914
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:18 schreef Lamb29 het volgende:
Vanyel ik vind ze ideaal voor de wandeling van kleedkamer naar zwembad... geen horizontale peuter
Klinkt logisch.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 21:19 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Uhm omdat het op een gegeven moment tijdens zwemles moet ;) (ze moeten ook met schoenen en kleding aan kunnen zwemmen).
Aha. Ik denk dan aan echte schoenen, maar dat is dus niet meer.
pi_116532507
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:45 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik denk wel ndat Dyon zelf laarsjes met een rits kan aantrekken. Vorig jaar nog niet zo goed, maar moet nu wel lukken.
Ze gaan idee aardig gelijk op! :) Ze schelen ook maar een paar weken toch? N is van november?
22 oktober :) Hij zat altijd met lengte en gewicht net wat onder de middelste lijn van de (WHO) curve.
pi_116532620
Die waterschoenen hebben ze ook nog wel eens bij de H&M voor weinig :)
pi_116534458
Meimeltje, ANWB heeft ze! Onlangs daar in de aanbieding voor 2,50 gehaald :)
pi_116535745
Wij hebben ook weer 2 paar gekocht. Kan ie de winter weer door :)

En

Hopen dat zn voeten niet opeens gaan groeien :P
pi_116536065
Voor peuter geslaagd:

was ook het enige paar wat goed zat, dus veel keus hadden we niet...

Voor kleuter wilde het helemaal niet lukken. Andere keer maar andere winkel, want de pas-zin was ook op...
pi_116537973
Jammer dat die Clic laarsjes er niet meer in de juiste maat voor Dyon waren,Meimeltje! En Dyon heeft Wolf nu ingehaald (ze gingen altijd gelijk op) Wolf zit nog in 24, die heeft steeds precies een seizoenlang 1 maat, erg handig :D Heb die laarsjes dus staan in een 25
Ik vind de laarsjes voor Kyllian ook leuk, alleen jammer dat de zool licht is van kleur

Leuk die veterschoenen die je op t oog hebt voor Niels Twinkly, anders maak je toch een deal wb de klittebandschoenen, koop je de veterschoenen en mag Niels er zelf nog een goedkoop/simpel paar klittebandschoenen bij uitkiezen

Ik vind de schoentjes voor Puck en de bovenste voor Floris erg O+ O+

Schattige laarsjes Nijna, daar zou ik zelf ook nog wel mee durven rondlopen :D ^O^
pi_116538963
Dank je poppejans
pi_116546804
Die eerste vind ik leuk Sonnetje! Groen is niet zo mijn kleur ;) Hij kan iig weer even vooruit! :)
Dolcis had natuurlijk deze week 2e paar kinderschoenen 50% :D

PJ, een half jaar in dezelfde maat schoenen is best lang voor deze leeftijd! Wie weet krijgt Wolf straks weer ineens een spurtje :P Hier nu dus nog maat 25, maar denk over 2 maanden 26.
Ow en een witte zool zou ik voor Dyon ook niet doen. Vorig jaar wilde ik dat voor Kyllian ook niet, maar het is niet zo'n blubber en plassenstamp jongetje gelukkig.
pi_116546828
Dubbel..
pi_116548302
Ja die bovenste vond ik ook erg leuk :D Hadden de mannen samen uitgezocht ;) (ik moest de baby nog even voeden in de auto). Ik kan de mannen wel voor.schoenen sturen. Ze hadden eerst een ander paar ipv die onderste (waren ook O+) alleen een paar maten te groot :') en konden zijn maat niet vinden. En R vond deze leuker, dus kwam goed uit ;)
Bovenste hebben trouwens een rits aan de zijkant *D
Veters durf k niet aan nog, hij wil niet altijd stilzitten en dan veters strikken ga ik niet aan beginnen :P

Meimel, das de reden dat ik voor schoenen wilde kijken :D scheelt toch weer iets
pi_116548531
Die onderste zijn leuk zeg, Sonnetje O+ Zijn die van Shoesme?
pi_116548540
Grappig son, sofie krijgt juist schoenen met veters omdat ze die dicht laat. Klittenband moet open van haar. Haar teva's trekt ze ook altijd los en soms ook uit.
*poef* nu is het weg
pi_116548670
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:36 schreef Twinkly het volgende:
Die onderste zijn leuk zeg, Sonnetje O+ Zijn die van Shoesme?
Nee zijn hush puppies

Kj, hij kan ze zelf open maken, maar trekt ze niet uit. Bij zn eerste schoentjes heeft ie dat 1x gedaan (kon ik de ah door :'))
pi_116649910
Nieuwe schoenen!

En rechter paar op groot verzoek van de dame zelf :') :')
Maar ze kunnen beide weer er tegen aan met dit herfstige weer *O*
pi_116656753
Leuk geslaagd Pvoesss!
pi_116980961
Net drie paar schoenen besteld. Was niet de bedoeling, maar erg leuke prijsjes (nog geen 20,- per paar) dus alvast 2 maten besteld :)

http://www.store2be.nl
De site zag er via google betrouwbaar uit, misschien toevallig hier iemand die het kent?

Voor de winter:

Deze een maat groter voor waarschijnlijk richting het voorjaar:
pi_116981297
Ik heb deze besteld voor oudste. Ben benieuwd of ze goed zijn.

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116981415
Stoer Snoopy, hier moeten we oudste nog steeds leren veteren...
pi_116981445
Deze heeft een rits aan de binnenkant :+
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_116982039
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 15:02 schreef snoopy het volgende:
Deze heeft een rits aan de binnenkant :+
Ow kijk, dat is handig :D
pi_117036901
Vriendin scoorde deze in de 2e hands winkel :D zolen zijn echt nog als nieuw, je zíet niet eens dat erop gelopen is O+ 10ntje :D

O+

En ze is er blij mee :D

pi_117036970
Oh wat staan ze leuk! O+

Maar jouw hoge wreef dame komt dus wel in laarsjes? Mijn jommetje niet :N
The way you rock'n'roll
pi_117037087
In deze wel, bij toeval. De andere laarsjes die ze heeft hebben naast een rits, ook veters. Waardoor hij helemaal op de voet afgesteld kan worden. Nou is dit ook maat 22 en ze heeft nu een goede maat 21, dus hoe ze straks zitten, geen idee....
pi_117038217
Gerbera, ik dacht even dat ik de keuken van mn schoonouders zag op je plaatje ;).
Ontopic: leuke laarsjes!
pi_117311508
Wij zijn ook weer geslaagd voor laarsjes voor Mika, door z'n hoge wreef en brede voeten past hij bijna geen laarsjes.
  donderdag 27 september 2012 @ 17:28:56 #86
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_117319067
Ze zijn stoer VT! :)

Ik wil graag deze, maar ik vind EUR 50,- zo duur voor een kindje wat nog moet gaan lopen...

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:56:49 #87
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_117391197
Lientje heeft haar eerste grote meiden schoentjes! *O* *O*
Ze zijn van Bo-Bell, geen afbeelding online te vinden dus maar even zo.

pi_117391843
Leuk juud!
pi_117400991
Ik ben toch ook al op zoek naar laarsjes voor L. Iemand recent toevallig wat L'erigs tegengekomen?
pi_117401350
Iemand nog een goede sloffen tip?
Liefst niet spiegelglad, maar wel een zachte of flexibele zool.
Die spaanse sloffen vind ik een beetje saai, maar echt anders leuks kan ik tot nog toe ook niet zo vinden.
pi_117401476
De grote dame heeft nieuw schoeisel in maat 25 (ze gaat nog eens mijn maatje 42 evenaren denk ik :X )
Van het merk Hip

En deze voor het betere ragwerk
Elefanten
pi_117401600
Leuk Juud!

Welke maat Nijna? Ik vond die baby dutch sloffen altijd erg fijn, maar vanaf een bepaalde maat zijn die erg moeilijk om te vinden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_117404626
Tinu, maat 26 en maat 28, dus baby dutch is denk ik niet meer van toepassing ;).

Bobux heeft ze trouwens nog wel in die grote maten, maar die zijn ook wel weer aardig prijzig en ik weet niet of ik dat ervoor over heb (36 euro...).

[ Bericht 15% gewijzigd door Nijna op 29-09-2012 21:49:43 ]
pi_117406416
Op deze site hebben ze ook grotere maten, ik denk iets goedkoper dan bobux. Volgens mij kon je ook korting krijgen als je meer dan 1 paar sloffen besteld: http://www.nolenpuschen.eu/. Maar voor precieze info, zou je ze even moeten mailen. Ik heb nooit bij ze besteld maar een vriendin wel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 3 oktober 2012 @ 08:11:04 #95
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_117535813
Hebben jullie dat ook, dat er in schoenen maat 22-23 zo weinig keuze is?
We zijn voor de jongste geweest bij Scapino, Schoenenreus, Van Haren, Dolcis... en niets 'normaals'.
Pas vanaf maat 24 neemt de keuze wat toe.

We hebben nu maar deze gekocht bij Zalando, hopen dat ze goed passen:
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_117535904
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 20:32 schreef -Spring het volgende:
Ik ben toch ook al op zoek naar laarsjes voor L. Iemand recent toevallig wat L'erigs tegengekomen?
http://www.reno.de/kinder(...)lbraun/27711-41.html

Deze misschien? Volgens mij verzenden ze ook naar NL
Lotte!
Noah!
pi_117536086
O wacht, die hebben ze niet in de juiste maat. Ook stom,w ant daar had ik op geselecteerd.
pi_117559263
Heeft er iemand een idee hoe Dr Visser schoentjes (van Scapino) vallen?
Anne heeft vrij smalle voeten en de Elefanten van van Haren zijn veel te breed.

Ze heeft mooie Shoesme laarzen, maar ik wil er graag een wat goedkoper paar bij die ze bijv. naar het KDV kan dragen.
pi_117560655
Fannetje, ik weet niet hoe dr. Visser schoenen vallen, maar je uitspraak over Elefanten verbaast me. Hannah heeft nu diverse paren Elefanten gehad en die zitten bij haar juist goed omdat ze zo smal zijn :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')