quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Oja en diegene wat de pabo nu af heeft moest eens twee eieren meenemen naar stage voor een of ander experiment, en toen moest ze die twee eieren betalen aan haar ouders
My god... wat een kneuzen die oudersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
Oja en diegene wat de pabo nu af heeft moest eens twee eieren meenemen naar stage voor een of ander experiment, en toen moest ze die twee eieren betalen aan haar ouders
Is wel makkelijker vol te houden dan een kutbaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik krijg nu een leuke baan, leuk geld voor die baan gaat het helaas niet echt worden, maar wie weet, ooit
DAN KUN JE TOCH NOG WEL HENDIG SJIEK GOED KUNNEN FOKKEN JONGUH!!!!quote:
Whut? Dat is echt emoslinger-waardig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:42 schreef megamandy het volgende:
CV-vulling.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAN KUN JE TOCH NOG WEL HENDIG SJIEK GOED KUNNEN FOKKEN JONGUH!!!!
JE SNAPT MIJ NIETquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
DAN KUN JE TOCH NOG WEL HENDIG SJIEK GOED KUNNEN FOKKEN JONGUH!!!!
Iets waarvan ik een huis kan regelen en niet ieder dubbeltje voor om hoef te draaien volstaat.quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
My god... wat een kneuzen die ouders
Ja nu heb ik jullie wel even laten schrikken hequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Whut? Dat is echt emoslinger-waardig.
absoluut waarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is wel makkelijk vol te houden dan een kutbaan.
nee, blijkbaarquote:
Er zijn serieus mensen die op hun cv hebben gezet dat ze een mod op fok! zijn (geweest).quote:
Srsly?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die op hun cv hebben gezet dat ze een mod op fok! zijn (geweest).Weet niet meer hoe ze erachter zijn gekomen maar dat heeft ooit eens in een topic gestaan met die cv erbij
Dafuqquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ooit een man in behandeling gehad (type lieve man opgegroeid in gezin met retarded ouders zonder geld). Zijn ouders zeiden toen ik 14 was "wij gaan verhuizen en jij kan niet mee, want we hebben dan geen plaats voor jou"
En toen stond hij dus 's middags ineens op straat.
Echt té weird was dat.... die gast heeft dus gewoon een jaar of 3 op straat geleefd en toen zelf alles opgebouwd. En een probleemkind was het niet, was echt de liefste man ooit, maar zijn ouders gingen gewoon naar een kleiner huis verhuizen dus hadden geen plek meer. Meest logische was dus natuurlijk dat hij dan maar weg moest
lijkt me echt heel erg in je voordeel werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die op hun cv hebben gezet dat ze een mod op fok! zijn (geweest).Weet niet meer hoe ze erachter zijn gekomen maar dat heeft ooit eens in een topic gestaan met die cv erbij
FOK! forum mod op CV plaatsen. heb deze met google gevonden weet even niet op het ook het juiste topic isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Srsly?
M'n vrijwilligerswerk zou ik er nog wel opzetten, maar fokmod?
Dan ben ik de lul.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
lijkt me echt heel erg in je voordeel werken![]()
Ik zeg weleens dat ik hou van internetten en vage internethumor. Maar een omschrijving zo vaag als dat vind ik we voldoende
Straks gaan ze je posts zitten door lezen![]()
![]()
ik maakte een typo, was dus toen hij 14 was he, niet toen ik 14 wasquote:
Oh ja, daar heb ik ook voor geleend.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga denk ik max bijlenen zodat ik m'n rijbewijs kan gaan halen. Solliciteer me suf en niks
Dan maar zo
Ja, dat snapte ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik maakte een typo, was dus toen hij 14 was he, niet toen ik 14 was
Maar was voor mij echt wel een "uhmmm wacht even, begrijp ik dit nou echt goed??? *mond valt open* momentje "
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb ooit een man in behandeling gehad (type lieve man opgegroeid in gezin met retarded ouders zonder geld). Zijn ouders zeiden toen ik 14 was "wij gaan verhuizen en jij kan niet mee, want we hebben dan geen plaats voor jou"
En toen stond hij dus 's middags ineens op straat.
Echt té weird was dat.... die gast heeft dus gewoon een jaar of 3 op straat geleefd en toen zelf alles opgebouwd. En een probleemkind was het niet, was echt de liefste man ooit, maar zijn ouders gingen gewoon naar een kleiner huis verhuizen dus hadden geen plek meer. Meest logische was dus natuurlijk dat hij dan maar weg moest
whehehehehehequote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
FOK! forum mod op CV plaatsen. heb deze met google gevonden weet even niet op het ook het juiste topic is
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef megamandy het volgende:
[..]
FOK! forum mod op CV plaatsen. heb deze met google gevonden weet even niet op het ook het juiste topic is
met geleend geld?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
En spaarrekening spekken verder is ook goed
Dat scheelt, ik woon in Utrecht en half in Amersfoort. Daar heb je echt geen auto nodig! Alles kan met de fiets of het ov.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga denk ik max bijlenen zodat ik m'n rijbewijs kan gaan halen. Solliciteer me suf en niks
Dan maar zo
M'n laptop hangt op half 7 en ik heb geen geld. Gok dat dat ding geen jaar meer meegaat en ik heb m wel nodigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met geleend geld?
Rente van je IB-groep is hoger over het algemeen dan spaarrente hoor
Ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja nu heb ik jullie wel even laten schrikken he![]()
Volgens mij juist lagerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
met geleend geld?
Rente van je IB-groep is hoger over het algemeen dan spaarrente hoor
Dat scheelt enorm, ik merk hier al hoe beperkt alles is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik woon in Utrecht en half in Amersfoort. Daar heb je echt geen auto nodig! Alles kan met de fiets of het ov.
Ik heb het ook niet nodig maar het is wel fucking handig. En meer opties voor bijbaantjes ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik woon in Utrecht en half in Amersfoort. Daar heb je echt geen auto nodig! Alles kan met de fiets of het ov.
Dat weet je pas als je klaar bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij juist lagerdaarom moest mijn familie wat ik hierboven zei ook maximaal lenen
Wat een spannende verrassingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat weet je pas als je klaar bent.
stoppen met nagellakjes kopen danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
M'n laptop hangt op half 7 en ik heb geen geld. Gok dat dat ding geen jaar meer meegaat en ik heb m wel nodig![]()
Dan liever zo dan geen laptop straks. Kan moeilijk 40 uir gaan werken naast m'n studie. Ik wil wel werken en ik heb vandaag weer op verschillende dingen gereageerd maar steeds niks. Zit zelfs aan de Mac te denken![]()
Nouja, voor mij is het dus ook niet echt handig, Het voegt gewoon heel erg weinig toe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet nodig maar het is wel fucking handig. En meer opties voor bijbaantjes ook.
Scheelt heeeel veel idd. Gratis ov.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat scheelt enorm, ik merk hier al hoe beperkt alles is.
Daarom vroem.
Rente wordt vastgesteld wanneer je klaar bent. Ik weet dus aan het eind van het jaar welke rente ik heb.quote:
laatste keer dat ik er naar keek was bij mijn spaarrente lager geworden en IB-groep was daardoor ietsjes duurder dan ING-rente.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij juist lagerdaarom moest mijn familie wat ik hierboven zei ook maximaal lenen
Ik kan wel snachts gaan werken of heel vroeg maar dat moet dan waar ik woon want anders kan ik er niet komen/kom ik niet thuis. En waar ik woon wordt zoiets niet aangeboden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
stoppen met nagellakjes kopen dan
Of nagellakjes verkopen
Of lenen, of kutbaantjes op kuttijden aannemen
MAC is in Boxtel? Da';s toch lachen joh. Hersenloos een beetje kartonnen burgers flippen en aanklooien met je collega'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan wel snachts gaan werken of heel vroeg maar dat moet dan waar ik woon want anders kan ik er niet komen/kom ik niet thuis. En waar ik woon wordt zoiets niet aangeboden.
Ik heb een externe spaarrekening geopend, daar is de kans op een hogere rente dan IB iets groter. ING-rente stelt idd geen zak voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er naar keek was bij mijn spaarrente lager geworden en IB-groep was daardoor ietsjes duurder dan ING-rente.
Maar ik ben nu gewoon te lui en ik haat die dingen uitzoeken, dus ik weet niet hoe het nu zit![]()
Ik laat gewoon automatisch afschrijven en vind het dan wel best
Nee dat zou ik in Breda doen en dan bijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
MAC is in Boxtel? Da';s toch lachen joh. Hersenloos een beetje kartonnen burgers flippen en aanklooien met je collega's
Solliciteren dan! Da's leuk joh!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat zou ik in Breda doen en dan bijslapen als ik laat moet werken.
Gewoon doen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dat zou ik in Breda doen en dan bijslapen als ik laat moet werken.
ja precies, maar ik ben dus te lui om dat verder uit te zoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een externe spaarrekening geopend, daar is de kans op een hogere rente dan IB iets groter. ING-rente stelt idd geen zak voor.
Ik heb ook een auto omdat ik stage moest lopen en mijn ma vond het niets als ik met de fiets over dat terrein moest gaan in de nachtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had een stageplaats op 2,5 uur heen en 2,5 uur terug met OV (deels lopen, want kut bereikbaar met OV). Toen had ik net mijn rijbewijs, dus heb ik een crappy auto gekocht met mijn vriend samen, was ik er in 3 kwartier
Auto
Ik ben er vrij recent ingedoken. Moeders bood aan om iedere maand x te storten naar een spaarrekening om te helpen met m'n schuld.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja precies, maar ik ben dus te lui om dat verder uit te zoeken
kan me voorstellen, al die whacko'squote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik heb ook een auto omdat ik stage moest lopen en mijn ma vond het niets als ik met de fiets over dat terrein moest gaan in de nacht
Tof, da's liefquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er vrij recent ingedoken. Moeders bood aan om iedere maand x te storten naar een spaarrekening om te helpen met m'n schuld.
das dan wel weer een beetje eenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb een auto omdat m'n ouders vonden dat ik moest blijven rijden en er geen andere auto's staan waar ik in mag rijden.
Lease, onverzekerd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
das dan wel weer een beetje eenreden, die laatste reden
vaak heb je toch 0 uren contracten daaro? Dat geldt dus ook voor jouquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar dan denk ik. Stel dat t uitgaat ofzo. Je kan niet opeens kappen met werken, zit ik daar weer mee
Ja en eerst had ik dus de 2e auto van thuis. En toen moest mijn pa opeens heel vaak naar vergaderingen, en dat moest dan met de fiets. Alleen kreeg hij dan steeds opmerkingen of hij zich wel goed voelde als hij daar aan kwam, en toen kreeg ik een eigen autoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kan me voorstellen, al die whacko's
Ah, ok, dan is het wel logisch. Ik dacht vette dure bak waar jij niet in mag rijden omdat pa/ma je niet vertrouwtquote:
Oh neuh. Het is niet eens een gave leasebak, maar een Skoda. Maar niet van m'n vader en m'n moeder heeft geen rijbewijs.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, ok, dan is het wel logisch. Ik dacht vette dure bak waar jij niet in mag rijden omdat pa/ma je niet vertrouwt
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en eerst had ik dus de 2e auto van thuis. En toen moest mijn pa opeens heel vaak naar vergaderingen, en dat moest dan met de fiets. Alleen kreeg hij dan steeds opmerkingen of hij zich wel goed voelde als hij daar aan kwam, en toen kreeg ik een eigen auto
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja en eerst had ik dus de 2e auto van thuis. En toen moest mijn pa opeens heel vaak naar vergaderingen, en dat moest dan met de fiets. Alleen kreeg hij dan steeds opmerkingen of hij zich wel goed voelde als hij daar aan kwam, en toen kreeg ik een eigen auto
Ja, dat platte van hier is makkelijker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
Ja hier in Limburg heb je bergen enzo die je op moet fietsenEn voor een man van rond de 50 zonder conditie is dat best zwaar
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe, klinkt als mijn vader toen mijn moeder zijn auto moest gebruiken voor werk en hij toen met de Citta naar zijn werk moest een paar weken![]()
Voor het idee, mijn vader had een behoorlijk bestuursfunctie, dus ging met lange jas (model potloodventer) en attachekoffertje op die knalroze Cita/Citta (wat is het???) van mijn zus naar zijn werk![]()
Is in die paar weken ook 4 x aangehouden omdat het er zo verdacht uit zag![]()
![]()
![]()
ik moest voor een opleiding naar Hoensbroek, (zat ik een week lang in een hotel in fucking Heerlenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:07 schreef megamandy het volgende:
Ja hier in Limburg heb je bergen enzo die je op moet fietsenEn voor een man van rond de 50 zonder conditie is dat best zwaar
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehehe, klinkt als mijn vader toen mijn moeder zijn auto moest gebruiken voor werk en hij toen met de Citta naar zijn werk moest een paar weken![]()
Voor het idee, mijn vader had een behoorlijk bestuursfunctie, dus ging met lange jas (model potloodventer) en attachekoffertje op die knalroze Cita/Citta (wat is het???) van mijn zus naar zijn werk![]()
![]()
![]()
Hahaha.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:09 schreef BBQ-kip het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik moest voor een opleiding naar Hoensbroek, (zat ik een week lang in een hotel in fucking Heerlen, maar dat terzijde ). Gaf de routeplanner aan "loop de heuvel/berg op en bereik uw bestemming"o.i.d.
Dus ik met mijn koffer/tas lopen, had ik even geen rekening gehouden met die echte bergen daaro, fucking verrot was ik toen ik boven was
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Das dus diezelfde vader die per ongeluk onze slobsokken aan trok als zijnde gewone sokken en dan op zijn werk gaan zeuren dat zijn sokken niet lekker zitten omdat de "hiel" zo lubbert![]()
En we hebben hem rond zijn 50e een paar sokken in primaire kleuren gegeven waarop stond "papa is de beste" o.i.d. en die trok hij dan gewoon aan naar een vergadering met B&W enzo![]()
![]()
lekkere weer? Het is benauwd en bloedheet joh!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarrem, mijn laptop gaat uit. Ik moet nog inpakken voor het festival.
Denk niet dat ik morgen nog online kom. Dus tot zondag ergens ofzo, geniet van het lekkere weer!
Prachtigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Das dus diezelfde vader die per ongeluk onze slobsokken aan trok als zijnde gewone sokken en dan op zijn werk gaan zeuren dat zijn sokken niet lekker zitten omdat de "hiel" zo lubbert![]()
En we hebben hem rond zijn 50e een paar sokken in primaire kleuren gegeven waarop stond "papa is de beste" o.i.d. en die trok hij dan gewoon aan naar een vergadering met B&W enzo![]()
![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
Maarrem, mijn laptop gaat uit. Ik moet nog inpakken voor het festival.
Denk niet dat ik morgen nog online kom. Dus tot zondag ergens ofzo, geniet van het lekkere weer!
Ja daarom doe ik het ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef BBQ-kip het volgende:
Het is nu ook echt niet verantwoord om te gaan hardlopen MM. Beter even wachten. En een goede route uitstippelen inderdaad
vind ik wel mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
PrachtigMijn pa wil dan juist niet te net uitzien als hij naar vergaderingen gaat omdat het ook heel vaak vanuit de vakbond is. Hij heeft ook verschillende jassen en de nette jas draagt hij dus bijna nooit naar vergaderingen
Ja is ook zo. Vooral omdat de meeste werknemers die hij vertegenwoordig mbo zijn en geen kantoorbaan dus dan klopt een pak ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind ik wel mooi
Gaat om de inhoud, niet om het jasje
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vandaag een broekpismoment trouwens
Ik zat met collega's even buiten mijn brood naar binnen te dauwen. Om ons heen zaten een zooi andere zorgmedewerkers. Komt er een of andere onbekende gare scootmobielmeneer aanrijden. Gaat enthousiast zitten toeteren en zwaaien naar mij. Dus ik zit echt te bedenken of ik hem kende, maar dat was echt niet zo. En terwijl hij dat dus deed, rijdt hij echt BIJNA tegen een dichte slagboom aan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij kon nog net met een hele bizarre manoeuvre en wat stuurwerk een noodstop maken.
Maar echt, iedereen keek zo![]()
![]()
en ging toen keihard lachen, wat een dwaas!
En ik ken hem dus helemaal niet.... volgens mij kwam hij er ook achter, want hij karde keihard door. Rijdt hij vervolgens bijna onder een auto en door de schrik daarvan bijna tegen de tweede slagboom aan![]()
Echt: my god!![]()
slaap lekker!quote:
standaard grapje bij onsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:26 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook bijna twee keer tegen een slagboom
ik ben een met de fiets wel keihard tegen een slagboom aangeknaldtegen mijn hoofd. Misschien ben ik daarom niet altijd 100%
![]()
Zo leer je het bestequote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
standaard grapje bij ons
Meeste behandelaars zijn zelf zo klunzig als het maar kan, dus ervaringsdeskundige in ene hoop hersenletseldingen
Het is de zorgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:29 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik hoop wel dat ik op mijn nieuwe werkplek net zulke idiote collega's ga krijgen als hier.
Vanmiddag waren we naar iemand op zoek, dus uiteindelijk belandden we na werktijd in het digitale smoelenboek. En toen hebben we ons toch rot gelachen om de kapsels en kleding (en hoofden) van mensen
Zeker de totaal niet geupdate versies, die foto's van 20 jaar oud enzo
Oeh toffe extra inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
Beetje vergelijkbaar, beetje anders
(zie PM)
ja dat kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oeh toffe extra inderdaad![]()
Maar je komt dan nog steeds in contact met allemaal verschillende mensen die daar werken dus dat komt wel goed
Ach je hoeft je nu toch niet meer zoveel te verantwoorden op het werkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Dat is zo, maar is verder maar afwachten natuurlijk
Nu eerst maar eens slapen, die 3,5 uur slaap weer van vannacht gaan aantikken![]()
Tot laters!
Good busy!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik werd wakker door de wekker van bb, was meteen klaarwakker en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt door met een omweg van 17 kilometer naar mijn werk te fietsen
Zo, goed bezig!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
ik werd wakker door de wekker van bb, was meteen klaarwakker en heb van de gelegenheid gebruik gemaakt door met een omweg van 17 kilometer naar mijn werk te fietsen
Nice goed bezigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik had een all-time low op de weegschaal (of ja, een loooong time lowquote:
Dat is wel een heule goeie motivatie natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik had een all-time low op de weegschaal (of ja, een loooong time low) dus ik wil ff doorpakken nu, nog maar 7 kilo te gaan tot de 75 en dan mag ik gaan jurken passen van mezelf
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik had een all-time low op de weegschaal (of ja, een loooong time low) dus ik wil ff doorpakken nu, nog maar 7 kilo te gaan tot de 75 en dan mag ik gaan jurken passen van mezelf
En hoeveel ben je in totaal nu afgevallen??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn die rockabillies toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En hoeveel ben je in totaal nu afgevallen??![]()
Wat goed dat je de flow weer te pakken hebt
KLEREN KOPEN IN ESSEN IK GA MEE DIT DAT OVERAL ALLES !
En het is hier rete druk; overdag geen tijd om te fokken WAT IS DEZEEn morgen bruiloft van mijn neef in dezelde zaal als waar ik ben getrouwd
Ben zo benieuwd
had je hem 450 euro gegeven?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:45 schreef Mss het volgende:
Mijn collega zei net 'dat was echt fantastisch'.
Niet eensquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
had je hem 450 euro gegeven?
Kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat zijn die rockabillies toch?
Ik zit nu op -17,5, het gaat niet zo hard meer he
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Mag ik priem dr aids dan als zij hem niet wilt?
Thanks!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Tjah maar das normaal; ik vind het nog steeds een hele prestatie![]()
Jij mag dat zekerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Mag ik priem dr aids dan als zij hem niet wilt?
Dit:quote:
quote:
ja, maar jij bent drachtig, dat telt niet!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:28 schreef Incantrix het volgende:
Oh tering Priem, wat ben je toch een lekker wijfIk maak meteen maar weer rechtsomkeert met mijn beached whale-look
![]()
Ik las dit en dacht echt ff...wtf wat een rare dag om te trouwen zo midden in de weekquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En het is hier rete druk; overdag geen tijd om te fokken WAT IS DEZEEn morgen bruiloft van mijn neef in dezelde zaal als waar ik ben getrouwd
Ben zo benieuwd
Jurken passenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:21 schreef megamandy het volgende:
Ik heb ook weer een avontuur meegemaakt vandaag
Liep naar beneden in mijn topje om de katten eten te geven, zie ik een briefje van de post liggen (wat er gister volgens mij echt nog niet lag en kan mij niet voorstellen dat rond 8u in de ochtend de post al is geweest). Dus ik weer snel naar boven rennen om een broek aan te trekken en jaaaaaaaaaaaaa.
TD
[ afbeelding ]
Het briefje mag ook wel eenkrijgen. En een foto met flits want dan kun je alle glitters zien
Alleen is die China Glaze dus helemaal niet grijs, maar paars want dat is Jungle Queen
Lamme spieren boksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ja hoi, en auw![]()
fisio heeft me goed geknepen.
Mijn spieren in mijn buik en heupen zijn niet actief/sterk genoeg en daarom moet mijn rug alles overnemen en dat kan pijn veroorzaken bij langdurig lopen ed..zelfs mijn spieren zijn lamme flikkers
![]()
dus, oefeningen en dinsdag terugkomen
en ze zei nog: 'je bent niet heel lenig he?'
'nee idd
'
Buikspieroefeningenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ja hoi, en auw![]()
Mijn spieren in mijn buik en heupen zijn niet actief/sterk genoeg en daarom moet mijn rug alles overnemen en dat kan pijn veroorzaken bij langdurig lopen ed..zelfs mijn spieren zijn lamme flikkers
![]()
'nee idd
'
Ja dat briefje vond ik ook een prachtexemplaar om te vereeuwigenquote:
Ohai.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:39 schreef Loqi het volgende:
Ja hoi, en auw![]()
![]()
'nee idd
'
Ja, is trouwens niet de eerste keer dat mijn fietsmand als postvak wordt gebruikt hierquote:
Essen. Ik kom ook. KTHXBAI.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd
Dat is vrij normaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:07 schreef Loqi het volgende:
[..]
JA DAT!!!![]()
![]()
God, nu heb ik meer pijn daar waar ik mee begon ja!en hoofdpijn weer
Ook zonder dracht heb ik kwabselsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar jij bent drachtig, dat telt niet!
ja maar Essen isquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb jullie wel ge-enabled met Essen of niet?
Heb je d'r ook eentje aangetrokken??quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:04 schreef milka82 het volgende:
Essengisteren geweest (want vakantie vieren op een tokkiecamping in Baarlo). Centro viel me tegen trouwens,heb de Dirndls wel gezien Lin! Niets voor mezelf gekocht,aangezien ik toch binnen nu en 7 maanden ga walvissen,wel twee spijkerbroeken voor midi bij de Primark.
Ohai trouwens!
Ging jij nog eerder dan ik ja?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:01 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb jullie wel ge-enabled met Essen of niet?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
Loqi, dat trainen moet je zeker doen, anders krijg je hetzelfde als ik had and it's no fun at all
ik ging al maandenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ging jij nog eerder dan ik ja?
Ik had het helemaal zelf bedacht![]()
Ik ben begin juni voor het eerst geweest volgens de foto's.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ging jij nog eerder dan ik ja?
Ik had het helemaal zelf bedacht![]()
Ik uhm... laterquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:14 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben begin juni voor het eerst geweest volgens de foto's.
tuurlijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waarom ging jij stiekem?? Dat heb je ons nooit verteld![]()
![]()
![]()
Ah, vandaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:16 schreef Loqi het volgende:
maar ik ben er pas sinds kort achter dat er ook een Primark is, daar ben ik nog niet geweest
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, vandaarIk heb die kiko trouwens heul gemist in Essen geloof ik... ??
Dat is een echtequote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:57 schreef Loqi het volgende:
[..]
hier ook, voor de buren(niet dat ik iets verwacht
maar t valt toch altijd tegen dan
)
oh...mijn... god....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Dit was mijn pakketje![]()
[ afbeelding ]
En het past om mijn tetten! Kan zelfs ademen zonder dat ik de stof voel spannenalleen de rest zit dus wel een beetje losser om mijn lijf maar dat valt niet heel erg op vind ik. Is meer omdat ik het zelf voel. Maar ik ben zo blij dat het past
Dankje Kip
Die kwam opeens met de link voor die jurkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Mandy, pr`achtig!
En waarom bedank je Kip?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef megamandy het volgende:
Dit was mijn pakketje![]()
[ afbeelding ]
En het past om mijn tetten! Kan zelfs ademen zonder dat ik de stof voel spannenalleen de rest zit dus wel een beetje losser om mijn lijf maar dat valt niet heel erg op vind ik. Is meer omdat ik het zelf voel. Maar ik ben zo blij dat het past
Dankje Kip
Jaaa die vond ik ook zo leukquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:32 schreef Stormqueen het volgende:
en ik deze
https://topvintage.nl/nl/(...)mint-with-black-trim
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Loqi het volgende:
Fuuu, ik keek naar de sieraden daar![]()
maar snel weggeklikt
Mooi hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:36 schreef Loqi het volgende:
Fuuu, ik keek naar de sieraden daar![]()
maar snel weggeklikt
echt te veel moois gewoonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mooi heGelukkig heb ik een hele kleine ringmaat en armbanden koop ik gewoon niet meer omdat ik ze altijd na 15 minuten alweer afdoe
Goeden afleidingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:39 schreef Loqi het volgende:
[..]
echt te veel moois gewoon![]()
ik ben maar een lakhanger gaan maken nu om mijn hebberigheid te temmen
er zijn ook jurkjes met mouwtjes en anders kun je er prima een bolerootje op dragenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind ze ook heel mooi. Maar met die lelijke bovenarmen van mij is dat wel wat zonde helaas
En met een simpel kort vestje erover? Dat je armen bedekt worden en de rok en alles blijf je dan toch nog zienquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind ze ook heel mooi. Maar met die lelijke bovenarmen van mij is dat wel wat zonde helaas
Yepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
tot hoe ver gaat dat, Bubs? Tot je elleboog?
nee, dat begrijp ik best, wordt toch nooit meer helemaal strak allemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:03 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep. Heb voor een trouwerij volgende week een jurk met een bolerootje idd. Kijk voor thuis enzo vind ik het wel gaan, maar voor wat netter voel ik me niet zo op het gemak
Nee dit helemaal niet meerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, dat begrijp ik best, wordt toch nooit meer helemaal strak allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dit helemaal niet meer.
Tjeezus, da's dus echt de grote downside aan afvallen... of heel dik te zijn geweest, hoe je het ook bekijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Klopt idd. Maar ik heb er over het algemeen niet zo'n moeite mee, alleen die armenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tjeezus, da's dus echt de grote downside aan afvallen... of heel dik te zijn geweest, hoe je het ook bekijkt![]()
naja, ik geloof niet dat het bij jou in zo'n gradatie is als bij Bubseltje, die heeft gewoon huid voor tweequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:13 schreef milka82 het volgende:
Ik heb ook uitgezakte alles maar wat ik hier op de camping zie lopen is goed voor mijn: 'had two kids,still look fine' modus,phehehe
zeker als het warm is en je gewoon een hemdje aan wil ofzo...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar ik heb er over het algemeen niet zo'n moeite mee, alleen die armen
beste argument everquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai![]()
Ik heb magic nagellak van Essence die van kleur verandert als je er met iets anders overheen gaat. Omdat het kan
Dat geloof ik absoluut!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, ik geloof niet dat het bij jou in zo'n gradatie is als bij Bubseltje, die heeft gewoon huid voor twee
Checkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hangtetten en buikstriae heb ik ook en ik heb nog geeneens keinder
Ik werd geroepen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef Stormqueen het volgende:
Naast kneuzen zijn we ook nog eens allemaal mismaakt
Gratiesh aidsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
voor een goede kans op AIDS moet je zonder condoom batsen met een local in Zimbabwe of Botswana. 30% kans!
[ afbeelding ]
Zebra's Unitedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb mooien striemen op mijn buik, kont bovenbenen, en bij m'n kuitenen ook bij den lovehandles
Ik heb ook een hele bingokaart vol aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
telt aids ook als mismaking?
Space of aidsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
voor een goede kans op AIDS moet je zonder condoom batsen met een local in Zimbabwe of Botswana. 30% kans!
[ afbeelding ]
Daar heb je dan ook bh's voorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:10 schreef Stormqueen het volgende:
en dan te bedenken dat ik al serieuze emotionele issues heb met mijn uitgezakte tetten
Met als wachtwoord "aids neem je niet, dat krijg je"?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb vooral veel geestelijke mismakingen
Kut, nu kan ik facebook niet meer openenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn mooie spin staat op favebook
Bij mij zijn ze soms nog blauwig of paarsig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
bij mij vallen de striemen niet super op trouwens, dat is t enige voordeel van wit zijn
"I'm not sure, I'm HIV-positive".quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met als wachtwoord "aids neem je niet, dat krijg je"?
Die worden vanzelf wit toch?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze soms nog blauwig of paarsig.
Ja maar daar heb ik nu niks aanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Die worden vanzelf wit toch?
neh maar dan zie je ze wel minder ergquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik nu niks aan
Je had natuurlijk nooit moeten beginnen met eten!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
had op de middelbare school striemen gekregen omdat ik eerst nooit at en toen opeens wel, kwam redelijk snel aan toen ... meh!
ja kutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je had natuurlijk nooit moeten beginnen met eten!
Anders had je gewicht nu misschien wel in de min gezeten!quote:
IK EET VANAF NU NOOIT MEER!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Anders had je gewicht nu misschien wel in de min gezeten!![]()
En geen striemen natuurlijk
Ik snap dat 'eerst nooit at' niet helemaalquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:49 schreef Sharana_LV het volgende:
had op de middelbare school striemen gekregen omdat ik eerst nooit at en toen opeens wel, kwam redelijk snel aan toen ... meh!
Goeden oplossing!quote:
Nee ik at in de ochtend 1 broodje, soms 2 en dan een klein beetje avond eten wat echt weinig voorstelde.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik snap dat 'eerst nooit at' niet helemaal
Vanwege het ziek zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef Puckzzz het volgende:
En kut...ik wordt morgen al om 7.15 opgehaald om naar kantoor te gaan. Het is een klein kwartiertje rijden vanaf hier
En net gebeld met het ziekenhuis of ik misschien al een schoen aan mocht ofzo maar ik moet nog steeds die stomme dikke klompschoen dragen tot 4 september. (thuis draag ik die al niet meer, heb ik maar niet gezegd)
Ik heb het gevoel dat iedereen in mijn omgeving (lees: mijn werk) me maar een aansteller vindt ofzo. Maar ik mág het gewoon niet....dat staat los van of ik het zou kúnnenDaar zit een hak onder, dat mocht je heul niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Puckz, hoe is het aanstellen als het moet van de dokter?
Niet alsof je zulke ruime keus hebt.
Had ooievaar niet ook zoiets aan met de meet?
Vond je haar een aansteller?![]()
(het is altijd zoveel makkelijker gezegd voor een ander dan voor jezelf)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ah zo...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik at in de ochtend 1 broodje, soms 2 en dan een klein beetje avond eten wat echt weinig voorstelde.
In de brugklas dacht iedereen dat ik anorexia had en ben ik geforceerd meer gaan eten, nam vaak vier broodjes mee naar school en nam wat meer avondeten om maar aan te komen zodat mensen zouden stoppen met zeiken, dus toen kwam ik aan en kreeg ik striemen op kont/bovenbenen
Toch lijkt wat meer eten me niet zo'n heul gek idee met zo'n eetpatroonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee ik at in de ochtend 1 broodje, soms 2 en dan een klein beetje avond eten wat echt weinig voorstelde.
In de brugklas dacht iedereen dat ik anorexia had en ben ik geforceerd meer gaan eten, nam vaak vier broodjes mee naar school en nam wat meer avondeten om maar aan te komen zodat mensen zouden stoppen met zeiken, dus toen kwam ik aan en kreeg ik striemen op kont/bovenbenen
Jaah ik had ook zon kek geil schoentje en je vond mij ook geen aansteller Puckz! en ik vind jou ook geen aansteller, het moet nu gewoon even !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zit een hak onder, dat mocht je heul niet meer!
Dat klopt maar wij zijn iets liever voor elkaar denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daar zit een hak onder, dat mocht je heul niet meer!
"hey, ik ben er toch? Dan ga je toch niet over mijn mooien klomp zitten zeiken? Ik zeik toch ook niet over jouw lelijke hoofd?"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat klopt maar wij zijn iets liever voor elkaar denk ik
Ik werk met allemaal lompe boeren die niet zo goed in staat zijn zich in te leven in een ander. Het is allemaal business, en bovenal erg vervelend en onhandig dat ik er niet ben
Of het altijd werkende als ze iets zeggen: antwoorden met hoorde ik daar nou net een lama schijtenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"hey, ik ben er toch? Dan ga je toch niet over mijn mooien klomp zitten zeiken? Ik zeik toch ook niet over jouw lelijke hoofd?"
Opgelost
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"hey, ik ben er toch? Dan ga je toch niet over mijn mooien klomp zitten zeiken? Ik zeik toch ook niet over jouw lelijke hoofd?"
Opgelost
Goeden tipsquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Of het altijd werkende als ze iets zeggen: antwoorden met hoorde ik daar nou net een lama schijten
zeker tot 4 september, dan foto's maken en kijken of alles goed is genezen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Hoe lang gaat het nog duren trouwens Puckzz?
Pffft, hoop het wel voor je, 'moet' je andere voet ook nog?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
zeker tot 4 september, dan foto's maken en kijken of alles goed is genezen...
Succes!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:47 schreef Mss het volgende:
Zo, 8.5 uur gewerkt. Nu onderweg naar een tweede plek om daar nog 2 uur te gaan werken...
Dankje, ik ben er wel een beetje klaar mee voor vandaag. Vooral omdat iedereen lekker buiten zit.quote:
Ik zit binnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Dankje, ik ben er wel een beetje klaar mee voor vandaag. Vooral omdat iedereen lekker buiten zit.
quote:
Niet te lang, straks smelt je.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Gister was t freaking mooi weer, 7 uur achter elkaar zitten gamen
Ik beloof dit weekend naar buiten te gaan
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik ga nog kijken ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, I'm on that weird part of the internet again.
Dit filmpje is veul te lang, maar ik moest wel lolleren
http://2girlsteachsex.com/aff/vid.html
goeden tellsell-reclame
Joh, ze zeggen nog net niet dat je spontaan rijk wordt omdat iedereen je wil betalen voor seksquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
en ik ga nog kijken ook
uitmaken omdat hij je soms geen orgasme kan gevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Joh, ze zeggen nog net niet dat je spontaan rijk wordt omdat iedereen je wil betalen voor seks
Veel te warm in de zonquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |