hier hebben we wel ff regen gehad. en goed ook. maar duurde maar ffquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Hier is het zwaar tegengevallen, ik wil koelheid
ik ken datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij de SC die je gestolen kan worden zitten een aantal mensen die me ook gestolen kunnen worden, maar ook een aantal die ik erg graag mag, anders was ik er ook al lang weggeweest
Het was een klein beetje pisregen, niet genoeg om te koelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Blagen of bloedzuigers komen eerder.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Lutte het volgende:
Maar Vaduz, wil je ze kidz gaan noemen of toch eerder draakjes?
hier ook, beetje wind en een paar druppeltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een klein beetje pisregen, niet genoeg om te koelen
Ik woon inmiddels tussen mijn water met ijsblokjes en m'n ventilator in
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blagen of bloedzuigers komen eerder.
Nou ja met Chinezen kun je alle kanten op. Kroepoekjes was nog nooit zo treffend!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Blagen of bloedzuigers komen eerder.
Whahahhaa verhaal wordt steeds beter ouwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?
die zag ik op fb he?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik heb wel een 400 pound monkey op
hier is het behoorlijk tekeer gegaan, maar geen enkele verkoelingquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:29 schreef Kally het volgende:
Uhhhh?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:31 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij hebt dus sinds kort ook een vriend?
Is waar. Over goede spleten gesproken zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja met Chinezen kun je alle kanten op. Kroepoekjes was nog nooit zo treffend!
hehe grapje. ik dacht voorheen altijd dat hij homo was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Whahahhaa verhaal wordt steeds beter ouwe.
ik heb een zwager van 40 die nog steeds in de kast zitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe grapje. ik dacht voorheen altijd dat hij homo was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |