http://t.co/FBUQGW2Wquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Ook nog aan de slag. Zit op de 1e foto van het bandje te wachten, kan ik mn garderobe voor't weekend samenstellen.
Nee, tis maar gewoon om toegang te verlenen tot het festivalterrein.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef frame-saw het volgende:
Nouja, het zijn geen mode-items.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:42 schreef WeezerButler het volgende:
Ook nog aan de slag. Zit op de 1e foto van het bandje te wachten, kan ik mn garderobe voor't weekend samenstellen.
En is er weer Hefe Weizenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou hoe ziet mijn bandje eruit, dat wil ik weten
MOOI, die betaal jij maar voor mequote:
Meenemen natuurlijk, ik kan niet zonder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
iMac wel mee of niet mee. Het dubio.
ja meteen meenemen hahahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
iMac wel mee of niet mee. Het dubio.
Ik ga even de doos zoeken op zolder.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Jivis het volgende:
[..]
Meenemen natuurlijk, ik kan niet zonder.
Als je net zo een bandje krijgt als "wij de massa" ; druk op de link in mijn vorige post. Als je als fotograaf een *hoest* artiest *hoest* bandje krijgt is die roodquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou hoe ziet mijn bandje eruit, dat wil ik weten
Neuh pers hebben andere bandjes dan artiesten. Backstage nog weer anderequote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:02 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Als je net zo een bandje krijgt als "wij de massa" ; druk op de link in mijn vorige post. Als je als fotograaf een *hoest* artiest *hoest* bandje krijgt is die rood
Cupmaatquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja meteen meenemen hahahaha
mocht iemand mij willen vinden (of juist niet):
donkergrijze lange broek, neonroze/oranje hemdje, zwarte teva's, rode nagellak, haar opgestoken. +zie fobo![]()
en op camping 5(nu wil zeker niemand me meer vinden)
het gewone volk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:41 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik zit al een uurtje of 3 op de camping. Het is nog niet echt druk, tentje of 40. Maar het gewone volk komt nu langzaam binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |