Nachtmerries?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb weer gedroomd over beach.
Nee, maar was wel raarquote:
SV bierzuiperquote:
hebben mensen zoals jij geen last vanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat mensen zoals jij de goudprijs hoog houden
ben je er weer?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hebben mensen zoals jij geen last van
Wat doe jij 's zomers met vakantie? Ga je dan op kamp?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hebben mensen zoals jij geen last van
Addicted.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een kratje gehaald
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een kratje gehaald
Ik hoop dan wel dat hij een zitplaats in de trein heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat doe jij 's zomers met vakantie? Ga je dan op kamp?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat hij een zitplaats in de trein heeft.
het moderne achterhuis???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
maar gaygayim?????????? jij zit zeker achter 7 proxies omdat ze je anders vinden?
Net zoals de tunnelnetwerken van Bin ladenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
maar gaygayim?????????? jij zit zeker achter 7 proxies omdat ze je anders vinden?
Bad boy Beachquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik, ik verberg dat dan ook niet.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef Plastic_zak het volgende:
lb koop een bb bold dan kunnen we pingen
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef Plastic_zak het volgende:
lb koop een bb bold dan kunnen we pingen
Wij zijn geen loverboys.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Koop het maar voor me dan, beach en pz
Je mag wel cadeau's geven hoor.quote:
Ik geef liever mezelf cadeaus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je mag wel cadeau's geven hoor.
Beach komt bij een winkel, het is een cadeau, kassameisje vraagt, oehh voor wie is het..quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beach komt bij een winkel, het is een cadeau, kassameisje vraagt, oehh voor wie is het..
Beach zegt, voor mijzelf haha
Ik laat wel heel vaak dingen inpakken ook al is het voor mezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beach komt bij een winkel, het is een cadeau, kassameisje vraagt, oehh voor wie is het..
Beach zegt, voor mijzelf haha
Inpakken is ook zo hard werk, poeh poehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak dingen inpakken ook al is het voor mezelfom ze expres extra werk te laten doen
Wat een baasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak dingen inpakken ook al is het voor mezelfom ze expres extra werk te laten doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |