Alleen jij verdient het tochquote:
Ik voel me verslaafdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En vertel me, wat ging er door je lichaam?
Voel je je nu anders
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen jij verdient het toch
Oeiquote:
Wat nuquote:
Ohquote:
Daar gaat mn levenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet het, het lukt niet meer
ohquote:
Mijn nieuwe vriendenquote:
Had ik wel van je verwachtquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had ik wel van je verwacht
Zo zie je eruit, denk ikquote:
Weet ook niet, Gquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik dat moet opvatten.
Ik kan mn tong ook uitstekenquote:
gemeenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 23:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan mn tong ook uitsteken
Sorry, kusquote:
quote:
Nachtmerries?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:25 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb weer gedroomd over beach.
Nee, maar was wel raarquote:
SV bierzuiperquote:
hebben mensen zoals jij geen last vanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat mensen zoals jij de goudprijs hoog houden
ben je er weer?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hebben mensen zoals jij geen last van
Wat doe jij 's zomers met vakantie? Ga je dan op kamp?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
hebben mensen zoals jij geen last van
Addicted.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een kratje gehaald
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een kratje gehaald
Ik hoop dan wel dat hij een zitplaats in de trein heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat doe jij 's zomers met vakantie? Ga je dan op kamp?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik hoop dan wel dat hij een zitplaats in de trein heeft.
het moderne achterhuis???quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
maar gaygayim?????????? jij zit zeker achter 7 proxies omdat ze je anders vinden?
Net zoals de tunnelnetwerken van Bin ladenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:56 schreef Plastic_zak het volgende:
maar gaygayim?????????? jij zit zeker achter 7 proxies omdat ze je anders vinden?
Bad boy Beachquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik, ik verberg dat dan ook niet.
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef Plastic_zak het volgende:
lb koop een bb bold dan kunnen we pingen
Nee.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:00 schreef Plastic_zak het volgende:
lb koop een bb bold dan kunnen we pingen
Wij zijn geen loverboys.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:03 schreef LittleBrownie het volgende:
Koop het maar voor me dan, beach en pz
Je mag wel cadeau's geven hoor.quote:
Ik geef liever mezelf cadeaus.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je mag wel cadeau's geven hoor.
Beach komt bij een winkel, het is een cadeau, kassameisje vraagt, oehh voor wie is het..quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beach komt bij een winkel, het is een cadeau, kassameisje vraagt, oehh voor wie is het..
Beach zegt, voor mijzelf haha
Ik laat wel heel vaak dingen inpakken ook al is het voor mezelfquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Beach komt bij een winkel, het is een cadeau, kassameisje vraagt, oehh voor wie is het..
Beach zegt, voor mijzelf haha
Inpakken is ook zo hard werk, poeh poehquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak dingen inpakken ook al is het voor mezelfom ze expres extra werk te laten doen
Wat een baasquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik laat wel heel vaak dingen inpakken ook al is het voor mezelfom ze expres extra werk te laten doen
Ik triangelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wou dat ik gitaar kon spelen.
lol, hoe kom je op zo'n naamquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef Bendoe het volgende:
De muziekleraar van mijn zusje heet Trommel
Ik heet Trommel en ik kan trommelenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef Bendoe het volgende:
De muziekleraar van mijn zusje heet Trommel
Ze verplaats mn dingen 2 cm verder ofzoquote:
ik haat jou heel de dag doorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:23 schreef Dientje12 het volgende:
Ik haat eten als je net wakker bent
Oh, ik ga dan wel weg hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik haat jou heel de dag door
Nee niet gaan!quote:
Geen idee?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Plastic_zak het volgende:
lb wat is de minimale afstand die wij moeten hebben?
Had je hem maar moeten noemen bij je 30k posts topicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:29 schreef Dientje12 het volgende:
gister kreeg ik haat, dm's en pm's van nectar
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Had je hem maar moeten noemen bij je 30k posts topichij was daar boos over
quote:
Door de weeks niet in het weekend gewoon vrij.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
cool dus vanaf dan geen nachtbagger meer voor jou?
quote:
Broodje bal gehaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja das waar, ligt eraan wat je maakt
quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar is helemaal niks mis mee.
Omdat bier lekker smaakt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Dan had ik nu alcoholvrijbier moeten drinken.
quote:Hoe herken je probleemgebruik?
Gewenning en verslaving aan alcohol ontstaan geleidelijk. Het begint met af en toe te veel drinken tot regelmatig doorzakken. Dat maakt het herkennen van probleemgebruik moeilijk. Er is sprake van misbruik als iemand ongeacht de omstandigheden voortdurend alcohol gebruikt, terwijl dat gebruik problemen veroorzaakt of verergert. Als iemand zichzelf herhaaldelijk in gevaar brengt (autorijden onder invloed bijvoorbeeld), is er ook sprake van misbruik.
Belangrijke aanwijzingen voor probleemgebruik zijn:
• Alcohol nodig hebben om te kunnen ontspannen, om in een andere
stemming te komen, om een bepaalde angst te overwinnen of
zenuwen tot bedaren te brengen.
• Niet genoeg hebben aan 1 of 2 glazen, maar dagelijks meer drinken
en vaak situaties opzoeken waar alcohol gedronken wordt.
• Wel willen stoppen of proberen om overdag niet te drinken, maar
daar niet in slagen.
• Snel en gulzig drinken, stiekem drinken, vaak naar drank ruiken
en kauwgum eten om de dranklucht te verbergen.
• Zonder alcohol ontwenningsverschijnselen krijgen als trillende
handen, transpireren en slecht slapen.
• Vaak ruzie maken over drank met de partner of gezinsleden.
• Fouten maken op het werk of regelmatig verzuimen.
• Vaker onder invloed deelnemen aan het verkeer.
Alcohol nodig hebben om te kunnen ontspannenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:49 schreef Plastic_zak het volgende:
• Alcohol nodig hebben om te kunnen ontspannen, om in een andere
stemming te komen, om een bepaalde angst te overwinnen of
zenuwen tot bedaren te brengen.
• Niet genoeg hebben aan 1 of 2 glazen, maar dagelijks meer drinken
en vaak situaties opzoeken waar alcohol gedronken wordt.
• Wel willen stoppen of proberen om overdag niet te drinken, maar
daar niet in slagen.
• Snel en gulzig drinken, stiekem drinken, vaak naar drank ruiken
en kauwgum eten om de dranklucht te verbergen.
• Zonder alcohol ontwenningsverschijnselen krijgen als trillende
handen, transpireren en slecht slapen.
• Vaak ruzie maken over drank met de partner of gezinsleden.
• Fouten maken op het werk of regelmatig verzuimen.
• Vaker onder invloed deelnemen aan het verkeer.
Neen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Alcohol nodig hebben om te kunnen ontspannen
Je vergat deze
Elke dag jaquote:
Ik ook eigenlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik ook net lol, naja 10 min geleden
Haha, van die momenten dat je samen hetzelfde dacht, van die momenten dat je dezelfde beweging deed..quote:
Heb ik zo vaak hequote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:28 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, van die momenten dat je samen hetzelfde dacht, van die momenten dat je dezelfde beweging deed..
Of dat je tegenover iemand staat en je wilt erlangs en je gaat allebei dezelfde kant op![]()
Ik ben geen echte FOK!kerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Echte FOK!kers niet, want die hebben geen contact met anderen
Wat doe je dan hier als ik vragen magquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen echte FOK!ker
Nep FOK!ker zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier als ik vragen mag
Ik weet g Van dik naar magerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:34 schreef Dientje12 het volgende:
Van mager naar dik
Dit topic, die veranderingen
Lasagne is altijd lekker.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijn moeder is nu zelfgemaakte lasagne aan het maken
als er binnen 3 of 5 min niet gepost wordt is het niet gelijk een topic kill. kIjk als het ene half uur later is, is het een ander verhaal.quote:
he ja je hebt andere avatar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
als er binnen 3 of 5 min niet gepost wordt is het niet gelijk een topic kill. kIjk als het ene half uur later is, is het een ander verhaal.
Ja een keer wat andersquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik herkende FL niet eens, ik kijk altijd naar avatars in mijn ooghoek..
Ik ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:13 schreef Geo4kant het volgende:
Ik herkende FL niet eens, ik kijk altijd naar avatars in mijn ooghoek..
Bier is opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doe een beetje rustig aan met het bier.
Ik heb je foto's gezien en je bent niet dikquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu spijt van de snacks, ik voel me dik
Weet ik, maar ik eet niet teveel..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:21 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb je foto's gezien en je bent niet dik
En je weegt maar 60 kilo?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:20 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb nu spijt van de snacks, ik voel me dik
Beter ga je sprintenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:22 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga maar joggen in mijn schema plannen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
P_z check dit onze naam is gewoon een plaats in Noorwegen http://maps.google.nl/map(...)HYDA&ved=0CBUQ8gEwAA
Ja, ik heb het record al verbroken van 200m, maar hoe kom je in de media...quote:
Doe het op een groot sporttoernooi in plaats van op het grasveld in de buurt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het record al verbroken van 200m, maar hoe kom je in de media...
Andere mensen hebben altijd het geluk..
o, ja niet aan gedacht..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Doe het op een groot sporttoernooi in plaats van op het grasveld in de buurt.
Geeft niks g.quote:
Ik doe elke dag 3 push ups, en sit ups tot ik moet kotsenquote:
Ware vriendquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Geeft niks g.
Ik word wel je trainer, net zoiets als bij de Rocky films.
Bij mij ook, maar ik train hard en probeer veel te vretenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee, is me lichaamsbouw, bij mij zie je bijna me ribben
Ik hoop hetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ware vriend
Krijgen we dan ook zo'n Coach en leerling band?
Gaat bij mij er toch weer af met werken, wat ik op een normale dag eet, zijn 3 cadetjes, avond eten wat drinken en paar koekjes..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:30 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar ik train hard en probeer veel te vreten
was gewoon een voorbeeld dat je ook breed kan wordenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik had er geen behoefte aan..
hoezo gebeurt dat niet vaak hommoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:40 schreef Beach het volgende:
Gebeurt niet vaak, maar ik ben het eens met Nectar.
19:45quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
gaat nb nou om 22;00 of 23;00 open?
22:00.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
gaat nb nou om 22;00 of 23;00 open?
Waarom meteen weer schelden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
hoezo gebeurt dat niet vaak hommo
Ja dus?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:46 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij zegt dat het niet vaak gebeurt
bedanktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef Ro-ald het volgende:
Nachtbagger openingstijden![]()
OPENINGSTIJDEN:
Doordeweeks van 23:00 tot 07:00 uur.
Weekenden vanaf vrijdag t/m maandagmorgen 07:00
Oh nee echt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bedankt
vorige keer deed nanking het zomaar open
dat noemt men een mythisch verschijnsel die ten gronde ging van de 27ste geasfalteerde gepassioneerdheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
bedankt
vorige keer deed nanking het zomaar open
Ze verpesten echt alles.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is de schuld van de zionisten.
Daar komt de frustratiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
zionisten zijn een stel hoerenzonen
Ik wil best in een serieuze discussie met je in een ander topic?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
volgens mij ben jij zo'n smerige zionist als je dit moet vragen
ga naar dat palestina israel topicquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik wil best in een serieuze discussie met je in een ander topic?
Nou, geef je kritiek met argumenten daar?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
ga naar dat palestina israel topic
WP ligt nu onder een behaarde Italiaanse kerel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
wp is er gelukkig niet dus van lapo-hunts hebben we geen last
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |