Wat is dat nou voor onzin?quote:
Oohquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef norich het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin?Je weet niet eens wat er inzat. Bovendien heb ik bij de lunch al een warme maaltijd gehad
Niks mis mee, bolle!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
OohJa maaltijdsalade ok. Maar wat blaadjes sla, komkommer, meloen en wortel is geen voer vind ik.
Nja het was sla, wortel, tomaat, perzik, appel, geitenkaas en een dressing. Vind ik goed genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
OohJa maaltijdsalade ok. Maar wat blaadjes sla, komkommer, meloen en wortel is geen voer vind ik.
Uh-huh. Uh-huh.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:00 schreef norich het volgende:
[..]
Nja het was sla, wortel, tomaat, perzik, appel, geitenkaas en een dressing. Vind ik goed genoeg
Ik ben nou in Maastricht dus dat wordt lastigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uh-huh. Uh-huh.
Kom, we gaan bier drinken bij Paddy's. Goed plan, wat jij?
quote:
Ja, jij ook?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:58 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Haaaai.
Ben je ook zo lekker klam?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben nou in Maastricht dus dat wordt lastig
Nu je het daar over hebt... Hoe zit het met de bbq bij D? Als dat door gaat moeten we gangs wat verzinnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb weer een prima bbq georganiseerd.Uitbuiken...
Hier ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat wordt vanavond weer zonder boxer slapen.Mmmm...
Goed te pas daar?
Daar kan ik wel eens over nadenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu je het daar over hebt... Hoe zit het met de bbq bij D? Als dat door gaat moeten we gangs wat verzinnen.
We zouden bij David bbq'en.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Daar kan ik wel eens over nadenken.Probleem is dat het wel een minimeet moet zijn. Ik weet niet of m'n dakconstructie 10 man trekt.
Ik heb geen tuin en zo.
Nice.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook waarschijnlijk
Chillstand aan! En daar?
omnomnomquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook waarschijnlijk
Chillstand aan! En daar?
Die blauwe.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Oh, ik dacht de D van Dragan.Wie is David?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
David, ken je me nog?
Ben op 't moment nogal ziek, heb er de kop totaaal niet naar staan nu.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nu je het daar over hebt... Hoe zit het met de bbq bij D? Als dat door gaat moeten we gangs wat verzinnen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ben op 't moment nogal ziek, heb er de kop totaaal niet naar staan nu.
Zonder mij...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:59 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik heb weer een prima bbq georganiseerd.Uitbuiken...
De pepersteak was ook erg goed te doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:58 schreef 100% Tukker het volgende:
Was lekker hoor, zo'n varkenshaasje van de bbq.
Het was heerlijk in Antwerpen. En als je door de smeer en pauper geen kijkt, mooie stadquote:
Dat bedoelde ik niet echt, maar goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het was heerlijk in Antwerpen. En als je door de smeer en pauper geen kijkt, mooie stad.
Het centraal station en de dierentuin zijn echt geweldig.
Wat bedoel je dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet echt, maar goed.
Maar, Antwerpen is verder inderdaad wel oké.
Ik zit op een stoel. In m'n kantoor. Op het werk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:56 schreef Redbaron het volgende:
Voor de afwisseling weer eens in Belgique
Ik zit in een Italiaanse rammelbak.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel. In m'n kantoor. Op het werk.
Met goede leu gaat het altijd goed hè.quote:
ik moet maandag ook weer aan de bakquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Met goede leu gaat het altijd goed hè.Beetje jammer dat ik op het werk zit, maar goed. Je kan niet alles hebben.
Ik op een stoel. In de cabine. In de vrachtwaggel nabij gent.. in Belgiquequote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zit op een stoel. In m'n kantoor. Op het werk.
Geniet nog een beetje van het mooie weer nu het nog kan. Dus hop, weg van die zolderkamer en naar buiten!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik moet maandag ook weer aan de bak
Fiat?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit in een Italiaanse rammelbak.
Dat zijn heul geen rammelbakkenquote:
Welles. En dat weet jij maar al te goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:27 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat zijn heul geen rammelbakken
Hihi. Nergens last van. Heb godsamme wel in 3 dagen 2 boetes gepakt. 32 en 44 euro. 2 x Zwolle.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Welles. En dat weet jij maar al te goed.
weinig kills onie?quote:
dat krijg je met die rammelbakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hihi. Nergens last van. Heb godsamme wel in 3 dagen 2 boetes gepakt. 32 en 44 euro. 2 x Zwolle.
In beslag nemen die handel!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat krijg je met die rammelbakken
Van D wel, ik doe het fantastisch als "ondersteunende"quote:
Veel te snel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat krijg je met die rammelbakken
Ik moet die bak van mij nodig eens herinstalleren ivm Hamachi-ellende. Ik wil ook rellen!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van D wel, ik doe het fantastisch als "ondersteunende"
anpoten dan, lammequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik moet die bak van mij nodig eens herinstalleren ivm Hamachi-ellende. Ik wil ook rellen!
Klinkt als een Chileense black metal band.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag, toen we auto weer ophaalden van het parkeerdek, precies dezelfde Ibiza SC als ik heb maar dan een Bocanegra-editie; potverdomme wat een verschijning![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
helaas, het is Spaans voor zoiets als "zwarte snuit"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klinkt als een Chileense black metal band.
Volgens mij draai je de rollen nu omquote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van D wel, ik doe het fantastisch als "ondersteunende"
De achterkant hebben ze best verkrachtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
ik zag, toen we auto weer ophaalden van het parkeerdek, precies dezelfde Ibiza SC als ik heb maar dan een Bocanegra-editie; potverdomme wat een verschijning![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Altijd zoquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:19 schreef ReMcOrE het volgende:
m'n lijstje voor accessoires die ik wel zou willen voor de Ibiza groeit al aardig![]()
normale achterkant ziet er zo uit;quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
De achterkant hebben ze best verkracht. De voorkant is nice.
daar zit ik nog niet op, misschien maar goed ookquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Altijd zoVooral als je ook op type-gerelateerde foras komt.
Heul nie, ik assisteer met intel ;iquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij draai je de rollen nu om
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heul nie, ik assisteer met intel ;i
Jij vangt de klappen op, want jij kan dat omdat je dik bent.
Upgrade voor audio? Heb je niet je spul verkocht? Of wil je iets meer "paassends"? En geen armsteun? Bahquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normale achterkant ziet er zo uit;
[ afbeelding ]
[..]
daar zit ik nog niet op, misschien maar goed ook
zit te kijken naar middenarmsteun, instaplijsten, upgrade voor audio, Bocanegra kit (als die bestaat), xenon etc.etc.etc.
nee, heb nu geen middenarmsteunquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:34 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Upgrade voor audio? Heb je niet je spul verkocht? Of wil je iets meer "paassends"? En geen armsteun? Bah
Ja ik zit ook nog steeds met passend bose setje in m'n hoofd. Moeilijk te vinden en sommigen zeggen dat het het niet waard is. Moet eens het verschil horen denk ik. Sowieso een x de lege gaten afdichten met dynamat.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, heb nu geen middenarmsteunen mijn spul heb ik inderdaad verkocht (al heb ik de speakers nog wel), maar zoek inderdaad iets passends waar ik geen hoedenplank of kist voor hoef te maken
middenarmsteun en instaplijsten zijn wel beetje aan de prijs (vind ik), moet er niet aan denken wat die Bocanegra-kit zou moeten kostenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog steeds met passend bose setje in m'n hoofd. Moeilijk te vinden en sommigen zeggen dat het het niet waard is. Moet eens het verschil horen denk ik. Sowieso een x de lege gaten afdichten met dynamat.
Ebay.de moet dat spul nog wel regelmatig opstaan..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
middenarmsteun en instaplijsten zijn wel beetje aan de prijs (vind ik), moet er niet aan denken wat die Bocanegra-kit zou moeten kosten
Bose zou ik niet doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog steeds met passend bose setje in m'n hoofd. Moeilijk te vinden en sommigen zeggen dat het het niet waard is. Moet eens het verschil horen denk ik. Sowieso een x de lege gaten afdichten met dynamat.
Belachelijk. Wellicht staan er al wat op de sloperij? Ander aftermarket zoeken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:48 schreef ReMcOrE het volgende:
uit originele accessoirebrochure:
instaplijsten RVS = ¤ 217
armsteun = ¤ 204
side skirts = ¤ 603![]()
Ja, die vind ik ook niet mooiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
normale achterkant ziet er zo uit;
[ afbeelding ]
[..]
daar zit ik nog niet op, misschien maar goed ook
zit te kijken naar middenarmsteun, instaplijsten, upgrade voor audio, Bocanegra kit (als die bestaat), xenon etc.etc.etc.
is wel aardig nieuw model, maar wellicht keertje moeite van bezoeken waardquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:51 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Belachelijk. Wellicht staan er al wat op de sloperij? Ander aftermarket zoeken.
dan moet je inderdaad maar gewoon alleen naar de voorkant kijkenquote:
Gewoon lekker aanmelden op Ibiza forumquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is wel aardig nieuw model, maar wellicht keertje moeite van bezoeken waard
en geen idee waar ik aftermarket spullen kan krijgen voor m'n wagen
[..]
dan moet je inderdaad maar gewoon alleen naar de voorkant kijken
quote:
maar even zoeken naar leuk forumpjequote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gewoon lekker aanmelden op Ibiza forum
quote:
Heerlijk flauwquote:
Deze foto heb je zelf gemaakt zag ik net op FB. Mooi hoor.quote:
Kloptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Deze foto heb je zelf gemaakt zag ik net op FB. Mooi hoor.
Ik moest denken aan iemand die zijn pielemuis in de uitlaat doetquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:20 schreef Samzz het volgende:
De achterkant hebben ze best verkracht.
Incl. roze tutuquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iemand die zijn pielemuis in de uitlaat doet
Dacht dat het uit een film ofzo kwam. Toffe pic!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Was echt tof, net toen ik langs kwam lopen begonnen ze te spelen
.
Nee, nee. Zelf gemaaktquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dacht dat het uit een film ofzo kwam. Toffe pic!
En ze heeft er nog meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:19 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dacht dat het uit een film ofzo kwam. Toffe pic!
quote:
0100010111001110000?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik net binair rekenen uitleggen aan D, als een baas
Teun!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moest denken aan iemand die zijn pielemuis in de uitlaat doet
Maximaal 8 nullen en/of enenquote:
Ik zat er niet ver naast dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maximaal 8 nullen en/of enen
Iddquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zat er niet ver naast dus.
appeltje eitjequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ratelslangetjewangetjebangetjedangetjegangetjelangetjepangetje!
Behalve jij met je 7-bits Windows.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vertel...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:59 schreef Troel het volgende:
Zo. Dat was een indrukwekkende avond.
6-bits was hetquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Behalve jij met je 7-bits Windows.
Lieve Nathquote:
Mehquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lieve Nath
Zodalijk slapen want straks telefoontje van het ziekenhuis of mn bloed oke is voor maandag chemokuur.
Thnxquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meh
Go get your rest hun![]()
Love you babe. You're strong, I admire that![]()
Het was druk, indrukwekkend ook. Veel mensen op de been.quote:
Oh, je was onlangs op m'n verjaardag? Heb je niet gezien. Maar dat kan aan de drank liggen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Het was druk, indrukwekkend ook. Veel mensen op de been.
Geblowlt dusquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Zojuist een 12" pluche Pedobear besteld.
En dan lekker mee rond paraderen in een kinderwagen op straatquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Zojuist een 12" pluche Pedobear besteld.
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
En dan lekker mee rond paraderen in een kinderwagen op straat
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 09:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd leuk voor de hobbykamert.
Of 1 van ons. Maar liever niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Begin maar met Sanne, dan heb je na de tijd geen trek meer..
Met dat mens weg doet ze een groot deel van ons een plezier..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:56 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Of 1 van ons. Maar liever niet.
Jij scoort punten, Bas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 10:51 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Begin maar met Sanne, dan heb je na de tijd geen trek meer..
LEAVE SAMZZ ALONE!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Met dat mens weg doet ze een groot deel van ons een plezier..
Wat heb jij tegen Sanne?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nou, Baronski? Lucht je hart. Wellicht kunnen we bemiddelen in jullie relatie...quote:
Is niet nodig. Ik mag hem ook niet, maar ik verlaag me niet naar het constant sneren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nou, Baronski? Lucht je hart. Wellicht kunnen we bemiddelen in jullie relatie...
Bij de zus van Miss Tuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je praat altijd vol lof over Miss Tuk, wat zal jij een geweldige relatie hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij de zus van Miss Tuk.Ik ga haar nieuwe (Engelse) vlam ontmoeten. Volgens de wandelgang is die jongen well hung, dus gooi er morgen een paar pilsjes bij me in en het wordt een avond vol plaatsvervangende schaamte voor Miss Tuk.
Cue, meid!quote:
En je laat je niet wegjagen. Ook niet geheel onbelangrijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is niet nodig. Ik mag hem ook niet, maar ik verlaag me niet naar het constant sneren.
Bachata gok ik dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Cue, meid!Ik zag gisteren een YouTube filmpje van Bacharata (of zo) nav een reactie van jou elders. Damn, woman. Ik wil dat ook leren!
Dat ook niet nee. Al is niet iedereen daar blij meequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En je laat je niet wegjagen. Ook niet geheel onbelangrijk.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:16 schreef Kreator het volgende:
Oja. Tukker. Paar foto's met de macro enzo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Very nice! Zitten prachtige platen tussen.Je begint het ding en de technieken al aardig te snappen?
Deze:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bachata gok ik dan.
Ben benieuwd welke stijl je dan zag
Maar kewl he
Nou nou..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Oja. Tukker. Paar foto's met de macro enzo:Kreatieve fotos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Je moet me op da internetz niet altijd geheel serieus nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je praat altijd vol lof over Miss Tuk, wat zal jij een geweldige relatie hebben.
Owja de eerste die langskomt danquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
Deze:
Ben ik waarschijnlijk veel te stijf voor, maar goed.
Dat doe ik dan ook nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet me op da internetz niet altijd geheel serieus nemen.
Oja. Tukker. Paar foto's met de macro enzo:Die pinguïns zijn niet met een 18-70 lens gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat was een 55-200.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, dat gaat wel redelijk goed idd. Je merkt het vanzelf als het niet lukt. Maar redelijk wat op 'auto' geschoten... gaat makkelijker als je ff snel wil schieten. Achter glas blijft lastig scherp krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Very nice! Zitten prachtige platen tussen.Je begint het ding en de technieken al aardig te snappen?
Net een furby met die ogen zo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel redelijk goed idd. Je merkt het vanzelf als het niet lukt. Maar redelijk wat op 'auto' geschoten... gaat makkelijker als je ff snel wil schieten. Achter glas blijft lastig scherp krijgen.
[ afbeelding ]
Oja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die pinguïns zijn niet met een 18-70 lens gemaakt. Dat was een 55-200.
Ik zou wel jaren 60 rock and roll willen dansequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Deze:
Ben ik waarschijnlijk veel te stijf voor, maar goed.
Eitje!quote:
Polarisatiefiltertje doet wonderen met (spiegeling van) glas. Kost je een keer ¤50 of zo. Sowieso worden foto's daar contrastrijker van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel redelijk goed idd. Je merkt het vanzelf als het niet lukt. Maar redelijk wat op 'auto' geschoten... gaat makkelijker als je ff snel wil schieten. Achter glas blijft lastig scherp krijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eitje!
[ afbeelding ]
Sorry de zout is op, ben wat flauw.
Ik dacht er ook al aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eitje!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Eitje!
[ afbeelding ]
Ja, en de danspartner een hoop blauwe plekken op haar dijen door mijn kloppende lid.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die heupen die krijg je er wel in
Zo erg ja?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:34 schreef 100% Tukker het volgende:
Ja, en de danspartner een hoop blauwe plekken op haar dijen door mijn kloppende lid.Die dans is mij veel te seksueel.
Nevermind, een Arothron hispidus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:35 schreef Samzz het volgende:
Trouwens, wat voor kogelvis is dat? Ik dacht eerst een Mbu, maar daar lijkt hij in de verste verte niet op...
Sorry hoor dat jij zo'n softie bent die alles en iedereen mag..quote:
Geen last van gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deed Fok het net bij jullie ook niet?
Mja.quote:
Foto's maken is leuk. Afgelopen dagen veel gedaanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja.
Ging uit verveling maar foto's maken
Nice.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja.
Ging uit verveling maar foto's maken
Wie wat waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:05 schreef Samzz het volgende:
Ah, dat soort foto's.
Fuck he, ook even in dat ene topic gekeken, zieke shit.
Bij een freefight tussen jullie zet ik al m'n geld op Jeff, hoor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 11:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sorry hoor dat jij zo'n softie bent die alles en iedereen mag..
Ik niet en steek dat niet onder stoelen of banken!
Ik ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Bij een freefight tussen jullie zet ik al m'n geld op Jeff, hoor!
Iedereen, volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
idd jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1843022/6/25. Die vent kan wel goed tekenen, overigens.
Mooi gemaakt en bijzonder origineel. +1 voor die gast.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1843022/6/25. Die vent kan wel goed tekenen, overigens.
Ja, hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Mooi gemaakt en bijzonder origineel. +1 voor die gast.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze zeggen het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Arachnia het volgende:
Hier zitten echt alleen maar mensen uit Twente? Grappig.
Ik kom zelf uit Losser.
mensen uit andere streken heten volgens mij geen Tukkersquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Arachnia het volgende:
Ik kom zelf uit Losser.
Genoeg randstedelingen die geen flauw benul hebben, anders.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mensen uit andere streken heten volgens mij geen Tukkers
maar hoi
Hoi!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:21 schreef Arachnia het volgende:
Ik kom zelf uit Losser.
Ik ben Arachnia en ik kom uit Losser. Ik kijk al een tijdje mee op FOK! en heb me toch maar aangemeld een aantal maanden geleden en toen werd de slowchat waar ik in postte gesloten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoi!
Stel jezelf eens voor
Wil je zo graag van je geld af??quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:
Zo ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wil je zo graag van je geld af??
Zover zal t niet komen. Jeff is n beste kearl
Tips?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:27 schreef Arachnia het volgende:
Dus nu maar verder aan het kijken en zien of ik tips op kan doen.
Voor wat betreft versierenquote:
De SC wel. (zoals zoveel SC's in R&P)quote:
Versieren... Klote is dat. Ik kan het niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:37 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Voor wat betreft versierenEr was een slowchat topic voor mensen die niet zo goed zijn in versieren, daar heb ik een tijdje gepost en toen werd die gesloten.
Nu is er weer een topic, al is het niet echt een slowchat volgens mij.
Ja, dat gebeurt mij eigenlijk ook nooitquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:56 schreef Under_Score het volgende:
ik ook niet. gelukkig werd ik versierd![]()
Hihi je zei NEMENquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
precies, gewoon jezelf zijn zodat mensen je nemen zoals je bent
Whaha, dat heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:03 schreef Under_Score het volgende:
inderdaad, het zou echt een afknapper zijn als die ene leuke persoon ineens heel anders is dan tijdens het versieren of versierd worden.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 12:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo ben ik nietBen dan geen softie zoals RB zegt maar ik heb of maak nooit problemen met iemand. Heb nog nooit iemand geslagen ofzo. Ook nog nooit klappen gehad. (Denk ook niet dat het moet gebeuren want dan heeft iemand het wel heel bond gemaakt waarschijnlijk en dan vrees ik voor zijn leven) Nee ikk lul mensen altijd gewoon onder tafel. En als mensen domme opmerkingen maken waar ik me aan zou moeten ergeren, dan denk ik altijd maar dat diegene gewoon een paar hersencellen minder heeft dan mij.
Ik ben niet zo moeilijk.
dat zou echt jammer zijn, maar helaas zijn sommige mensen zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Whaha, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. Mijn vriendin wel, hij was eerst mega lief en zo en toen hij haar eenmaal had, veranderde hij echt in een klootzak
.
Ja, dat is echt kut. Ze was er ook best kapot van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:08 schreef Under_Score het volgende:
[..]
dat zou echt jammer zijn, maar helaas zijn sommige mensen zo
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb laatst nog een plaatje van 9gag nagedaan. 'Cause I felt like it, haha.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb laatst nog een plaatje van 9gag nagedaan. 'Cause I felt like it, haha.
[ afbeelding ]
Dag meidquote:
You're doing it wrong!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
Zo, fucking warm. Ik ben blij dat ik toch maar een jurkje aan heb gedaan.
Spaghetti bolognese hier. Boh.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Net Sun Na Kip gehad van Wok&Go Zwolle. OMONOMNOM
Ja, maar als je een terrasje wilt pakken is dat niet gewenst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
You're doing it wrong!Uit! Het jurkje moet UIT als je het warm hebt!
Oh, ik durf te wedden dat de mannen er geen problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar als je een terrasje wilt pakken is dat niet gewenst.
De meeste niet dunkt me.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik durf te wedden dat de mannen er geen problemen mee hebben
Nee, maar de politie wel gok ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik durf te wedden dat de mannen er geen problemen mee hebben
Waar zit je ergens?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:49 schreef Redbaron het volgende:
grmbl.. ipv naar de zaak kan ik gaan laden met de nodige spanbanden trekken erbij
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 13:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Hij is waarschijnlijk zo oud als de weg naar Rome maar ik zie 'm nu pas en moest lachen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |