SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Noobquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef wieisboos het volgende:
Messi mist een pingel tegen Duitsland
Wie anders?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noob
Neuer op doel gewoon?
neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Noob
Neuer op doel gewoon?
Wijsneusquote:
Dat is altijd zo hoor, bij alle interlands en je ziet het ook bij Europese wedstrijden. Allebei andere reclameborden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef DutchSL het volgende:
SBS en VRT gebruiken ieder een eigen camera en regie blijkbaar, ze staan aan de tegenovergestelde zijdes van het veld.
Geldverspilling.
Wat een kutkeepers.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wijsneus
Neuer is geblesseerd. Zieler kreeg rood bij het veroorzaken van de pingel, Ter Stegen nu op doel.
Burnquote:
Ter Stegen was echt een baas op FMquote:
hij is echt zwaar uit vormquote:
OF kaartjes op FUTquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hij is echt zwaar uit vorm
Op basis van wat? Competitie is net begonnen..Speelt zijn eerste interland ofzo, zit net bij een nieuwe club en heeft amper wedstrijden gespeeldquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:25 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
hij is echt zwaar uit vorm
De afgelopen 3 wedstrijden heeft ie echt zwak gespeeld, hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op basis van wat? Competitie is net begonnen..Speelt zijn eerste interland ofzo, zit net bij een nieuwe club en heeft amper wedstrijden gespeeld
Heitinga - Viergever zou ik zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef Dudeweiser het volgende:
Dit centrale duo is zo ongelooflijk bagger hewat een ellende. Benieuwd hoe De Vrij (
) en Viergever het doen in de 2de helft.
Duidelijk, Bouma terug in Oranje.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
En trouwens: Mathijsen is echt heel erg slecht zeg.
Levert alles in, is traag als een slak. Drama.
Mag je niet zeggen van VdMquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
BMI BMI!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:30 schreef Geluidssysteem het volgende:
Oja shit feyenoord is heilig en de andere Nederlandse clubs doen alles fout. Vergetenquote:
Wij spelen beterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
Inb4 gezaag terwijl het ruim buitenspel was...
Waarom zou iemand ontkennen dat het buitenspel wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef stoereboii het volgende:
Inb4 gezaag terwijl het ruim buitenspel was...
Op FD?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Kamikazie het volgende:
Heerlijk die gigantische winst die ik nu maak op Narsingh en Viergever
Daley zou het ook wel zien hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom zou iemand ontkennen dat het buitenspel wasje moet wel heel blind zijn om dat niet te zien.
Jij snapt het. Gelukkig komt dadelijk de Vrij die man is zo goed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:32 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oja shit feyenoord is heilig en de andere Nederlandse clubs doen alles fout. Vergeten.
Footballdeal? Nee,dan nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef RavioliPunch het volgende:
Ben ik de enigste die dat nutteloze spel niet speelt?
Ze zag er lekker uit. Wie is zij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
'Ooooh Kelly' net even op SBS
Met sjek die jullie opstookt weet je nooitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Waarom zou iemand ontkennen dat het buitenspel wasje moet wel heel blind zijn om dat niet te zien.
ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef RavioliPunch het volgende:
Ben ik de enigste die dat nutteloze spel niet speelt?
Goed verwachten van ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mathijssen speelt ook slecht trouwens. Net als Willems.
Mooie schwalbe wel.
twitter:ArjenRebbon twitterde op woensdag 15-08-2012 om 21:27:16Grappig dat Maher het veld wél inkomt, maar de plaatselijke kroeg niet. #belned reageer retweet
Huntelaar gaat nog scoren staat altijd op de juiste plek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering wat slecht zeg
Wat is Huntelaar een verademing tegenover Van Persie zeg[ afbeelding ]
Lekker met 10 man spelen
Klopt! Serieus de verdediging van Nederland moet eigenlijk met Janmaat-de Vrij-BMI-Nelomquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het. Gelukkig komt dadelijk de Vrij die man is zo goed.
Ik hoop het. Tot nu toe erg matig...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Huntelaar gaat nog scoren staat altijd op de juiste plek.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering wat slecht zeg
Lekker met 10 man spelen
Want van Persie had er wel 2 ingelegdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:34 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tering wat slecht zeg
Lekker met 10 man spelen
Als je amper een bal krijgt van Narsingh en Robben dan kun je niet zo veel. Je ziet bij zijn ene kans dat hij hem wel weer perfect in schietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik hoop het. Tot nu toe erg matig...
quote:
Voor open doel ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je amper een bal krijgt van Narsingh en Robben dan kun je niet zo veel. Je ziet bij zijn ene kans dat hij hem wel weer perfect in schiet
Betere voetballer ja betere spits hell no!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar, ik heb niets tegen Huntelaar. Hopelijk gaat hij nog scoren.
Ik vind Van Persie gewoon een betere voetballer/spits, maar dat is een gore klootzak.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je lijkt die trollende dikzak wel.
Amaiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
We staan achter tegen fucking België man.
trollende, dikke bouwvakker. Dat is gewoon zijn roeping.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ho ho, advocaatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
trollende, dikke bouwvakker. Dat is gewoon zijn roeping.
Boeiend..het is maar een oefenpotje met een hoop experimenten in de opstelling en de wissels die zo komen. En België heeft gewoon een prima ploeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
We spelen zonder '10' volgens mij. 3 middenvelders met de punt naar achter.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
Ik zeg Sneijder eruit en v.Persie op 10
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach man,Belgie heeft misschien nog een betere selectie dan Nederland ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zeg gewoon heel feyenoord erin gooien. Dan winnen we nog is wedstrijden!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend..het is maar een oefenpotje met een hoop experimenten in de opstelling en de wissels die zo komen. En België heeft gewoon een prima ploeg.
Gewoon Fernandezquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon heel feyenoord erin gooien. Dan winnen we nog is wedstrijden!
Bij mij zitten ze er nu bovenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:45 schreef Vijf_voor het volgende:
Die rode wolken op buienradar slaan mijn huis over
Lex Immersquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon Fernandez
en de Bless
Ik dacht bij Feyenoord aan hand in hand kameraden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:46 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ben nu best wel beledigd. Vergeleken worden met Vandermer
Wim Suurbierquote:
Echt, doe godverdomme normaal. Waarom denk je dat we je uitkotsen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:47 schreef stoereboii het volgende:
JOA TRAPT EM BIENUUUUUU GOOOOOAAAAAALLLLLL EDEEEEEEEEEN HAZAAAAAARD
Laat 'm lekker, 1 zo'n kutpost valt niet eens op als je er overheen leestquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Echt, doe godverdomme normaal. Waarom denk je dat we je uitkotsen?
Wat een vieze kutbelgquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Aan een blinde vragen of die je aan wil kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat 'm lekker, 1 zo'n kutpost valt niet eens op als je er overheen leest
Helemaal veranderen naar hoe jullie het graag zien zal hij toch nietquote:
Normaal doen is geen grote moeite lijkt me.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal veranderen naar hoe jullie het graag zien zal hij toch niet
Vraag het aan hemquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Normaal doen is geen grote moeite lijkt me.
Je bent nu aan het overdrijvenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:53 schreef stoereboii het volgende:
De neger, de rosse en den hollander komen zo!
Lolquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Je bent nu aan het overdrijven.
je weet toch wel hoe UDB werktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
Is 600k voor CR7 te veel? (PS3 prijs ja)
Udb weet het welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
Is 600k voor CR7 te veel? (PS3 prijs ja)
met je muis en toetsenbordquote:
Jaraquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Even wat spelers die ik nog nooit gebruikt heb in een team gepropt en dit is het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Leuk teamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:01 schreef Ajacied7 het volgende:
Even wat spelers die ik nog nooit gebruikt heb in een team gepropt en dit is het resultaat![]()
[ afbeelding ]
Kom maar potje als dat team af isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:03 schreef Rijst het volgende:
Fuck it heb hem gekocht want YOLO
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij gaat je niet teleurstellen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:03 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Hopen dat Jara net zo'n baasje is als jullie af en toe beweren
Gme had jij niet ook een ipad? Welke browser gebruik jij om flash af te spelen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kom maar potje als dat team af is
Heb er een tijd mee lopen kutten eerlijkgezegd. Wilde lekker voetbal kijken, maar dat zat er niet inquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gme had jij niet ook een ipad? Welke browser gebruik jij om flash af te spelen?
Ik ken een jongen van 16 die zo'n lichaam heeft. Echt intimiderend soms.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vergeet af en toe dat Lukaku pas 19 is
Ja ik weet. Om die reden zou ik zo'n samsung tablet nemen, maar voor de rest zou ik geen punt op kunnen noemen waarin de iPad slechter isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Koop je een tablet van een paar honderd euro, kan je er nog steeds geen streams op kijken
net als Castaignosquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vergeet af en toe dat Lukaku pas 19 is
Sommige mensen hebben gewoon een lichaam wat perfect is voor sportquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken een jongen van 16 die zo'n lichaam heeft. Echt intimiderend soms.
ik zou uberhaupt geen tablet kopen. Totaal nutteloos als je een smartphone hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja ik weet. Om die reden zou ik zo'n samsung tablet nemen, maar voor de rest zou ik geen punt op kunnen noemen waarin de iPad slechter is
Dit, gebruik de mijne nooitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou uberhaupt geen tablet kopen. Totaal nutteloos als je een smartphone hebt.
Soort van. Heb getwijfeld om die iPad 3 te nemen, maar het is ook niet simpel om mee te nemen en iedereen ziet wat je aan het doen bentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou uberhaupt geen tablet kopen. Totaal nutteloos als je een smartphone hebt.
Klopt, ik heb zo'n chinees tabletje gehad maar daar deed ik niks mee, deed alsnog alles op mijn mobielquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Soort van. Heb getwijfeld om die iPad 3 te nemen, maar het is ook niet simpel om mee te nemen en iedereen ziet wat je aan het doen bent
tegen Bayernquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:13 schreef Rijst het volgende:
Narsingh had toch al eerder gescoord voor het EK?
Hij is geblesseerd geraakt op de tradepilequote:
Klopt. De naam zegt het al..interlandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze wel niet als interland tellen ofzo?
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zullen ze wel niet als interland tellen ofzo?
Wutquote:
Nu is het nog steeds een klein mannetjequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Sneijder nog zijn debuut heb zien maken voor Ajax toen was het nog een schraal klein mannetje
Niks veranderd. Alleen iets minder schraal door de zalfjes van Yo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik bedenk me net dat ik Sneijder nog zijn debuut heb zien maken voor Ajax toen was het nog een schraal klein mannetje
Toevallig dat je er ineens weer bent.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
Jo ben weer terug, dit topic niet meer teruggelezen, dat van net wel nog. Nog iets gemist dus?
Mertens en Narsingh scoren. Nais
En VDM, BMI stond aan de basis van de 1-1 en de 1-2, niet slecht.
Mongooltje bek houden. de 1-1 van Narsingh zag ik in de kantine. Ik geef toch ook toe dat BMI goede pasen hadden gegeven? Rot toch op.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toevallig dat je er ineens weer bent.
Hij redden ons net 3/4 keerquote:
Kerel is nu een blok spier dat was toen nog niet zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks veranderd. Alleen iets minder schraal door de zalfjes van Yo.
Lekker fapfapfapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:21 schreef marcie216 het volgende:
Jo ben weer terug, dit topic niet meer teruggelezen, dat van net wel nog. Nog iets gemist dus?
Mertens en Narsingh scoren. Nais
En VDM, BMI stond aan de basis van de 1-1 en de 1-2, niet slecht.
Snapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mongooltje bek houden. de 1-1 van Narsingh zag ik in de kantine. Ik geef toch ook toe dat BMI goede pasen hadden gegeven? Rot toch op.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mongooltje bek houden. de 1-1 van Narsingh zag ik in de kantine. Ik geef toch ook toe dat BMI goede pasen hadden gegeven? Rot toch op.
Nee man. Is nu geen goede tijdquote:
Jij hebt dat zo vaak gezegd dus ga niet huilen, dankje.quote:
Haha sorry ik dacht dat je stoereboi was om de een of andere reden, maar om nou meteen mongooltje noemen gaat wat verquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Sorry, werd een beetje wild omdat ik last van mijn been heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha sorry ik dacht dat je stoereboi was om de een of andere reden, maar om nou meteen mongooltje noemen gaat wat ver
Mertens speelt als een baas, Lukaku in de spits wat wil je dan?quote:
Hoezo gaat Nederland nat? Denk dat deze verdediging er over 2 jaar wel staat maar het is nu nog erg groen allemaal. Gelukkig is van Gaal dit traject in geslagen anders hadden we nu met Bouma en van Bommel gezeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
nl gaat nat en niet eens de verdediging die faalt. van gaal gaat nat haha
geen idee. dude, kneusje ben je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
VDM ik heb nog een vraagje, als ik elke dag 2/3 x 12x 10 meter sprint weet je wel, na hoeveel maanden,weken ga ik iets merken?
Zegt de dikkiequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
geen idee. dude, kneusje ben je.
Ben jij verdomme een belg ofzoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Mertens speelt als een baas, Lukaku in de spits wat wil je dan?
En Vertonghen ook klasse.
Nee, maar wat ik heb gezien speelt Belgie gewoon als een baas. En vind het leuk om van Gaal zijn kop te zien als er weer een tegengoal isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ben jij verdomme een belg ofzo
Nee hoor. Die kabouter valt gewoon goed in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
je bent zelf dik met je 0,0 intellect in sportquote:
3 goals van de voet van mertens wat wil jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
en ik had het tegen kevonquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
je bent zelf dik met je 0,0 intellect in sport
Jammer dat ik dit moet missen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:25 schreef Tim86 het volgende:
Leuke pot, ik zit gewoon te genieten eigenlijk
Waz met jou Gquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk later maar terug, ik ga echt geen 6 goals uittekenen voor jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jammer dat ik dit moet missen.
Hoe gingen de goals?
Ik wilde alleen de Lukakugoal weten eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kijk later maar terug, ik ga echt geen 6 goals uittekenen voor je
No offence
Intikkertje voor open doel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik wilden alleen de Lukakugoal weten eigenlijk
ja duh. een clown is wel genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh zelf mag ie wel trollen maar als iemand anders het doet is het ineens erg
mag ook wel, had hem het liefst op de bank gezien bij PSV, speelt al sinds voorbereiding als een natte krant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee hoor. Die kabouter valt gewoon goed in.
Bierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
ja duh. een clown is wel genoeg
Ik dol je met voetbalquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
tegen wie speelden zequote:
Ah die, hebben een aantal zeer grote talentenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Faeröer Eilanden [ afbeelding ]
Jullie zeiden constant van belgie dit en belgie dat. Ik denk totdat NL weer van ons wintquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:34 schreef marcie216 het volgende:
SB, hoe lang krijgen we te horen dat Belgié van NL heeft gewonnen?
Heb ik nooit gezegd, Belgie heeft een zeer goed team.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jullie zeiden constant van belgie dit en belgie dat. Ik denk totdat NL weer van ons wint
Leuk oefenwedstrijden winnen enzo, maar plaats jullie nou eens voor een toernooiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jullie zeiden constant van belgie dit en belgie dat. Ik denk totdat NL weer van ons wint
de Vrij kan hem overnemen. Niet direct zijn fout.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Ok, iemand die laatste goal gezien van België?
Van Rhijn geeft Mertens zeeën van ruimte en Vertonghen schuift in en Lens loopt niet mee. Wat nou dekkingsfout de Vrij
De Vrij is gewoon slechtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Van Rhijn geeft Mertens zeeën van ruimte en Vertonghen schuift in en Lens loopt niet mee. Wat nou dekkingsfout de Vrij
Vooral niet zeggen wat iedereen al weetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:40 schreef marcie216 het volgende:
Sneijder, kut aanvoerder.
de Jong en stekelenburg de schuld geven moet je nooit doen als captain
Trap niet zo in dat getroll manquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Die pakte Lukaku, een CM hoort dan over te pakken!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
de Vrij kan hem overnemen. Niet direct zijn fout.
En Lens is een luie hond.
Ja, maar toch moet je dat niet zeggen. hij zegt al individuelen fouten, dat is al niet slim want je bent een team en zo krijg je onrust in de groep. En daarna ook nog steek noemen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Vooral niet zeggen wat iedereen al weetalsof de jong en steek zelf niet weten dat het hun schuld is
Je kan mij alles maken maar zodra er slecht over Feyenoord gepraat wordt dan zijn de poppen aan het dansen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Trap niet zo in dat getroll man
Mertensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
Nog leuke IF's mogelijk uit 1 van de oefenwedstrijden of doen ze daar niet aan? Altijd zo vaag bij EA
Ik heb de goal niet super goed gezien, zat hier ook te FOK!en. Oke het was niet de Vrij zijn fout, nu weer likey?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Me likey!
[..]
Die pakte Lukaku, een CM hoort dan over te pakken!
Ik zette hem net op NL1 en daar was het Lens die zijn man liet lopen en niemand die het opving. Iedereen had achterin een man en die liepen goed weg waardoor het gat er kwam en de middenvelders dichtten dit niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:43 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb de goal niet super goed gezien, zat hier ook te FOK!en. Oke het was niet de Vrij zijn fout, nu weer likey?
Zo kan je Marcelo zelfs een goede vinden. Ja hij kan de bal niet kwijt, dus geeft hij hem aan de tegenstander. Is fout van het middenveld, die lopen niet vrij ..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vond het helemaal niet de schuld van de verdediging trouwens. Dat middenveld (de Jong) liet de verdediging gewoon in de steek en ze hadden gewoon totaal geen afspeelmogelijkheden.
De meesten hier zijn juist erg positief over het Belgische voetbal. Waarom denk je ook dat zoveel hier een team met Belgen hebben of hebben gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:39 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan, Lens zijn fout. Ik blijf erbij dat psv hem moet verkopen. Goede spits maar oh zo lui..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zette hem net op NL1 en daar was het Lens die zijn man liet lopen en niemand die het opving. Iedereen had achterin een man en die liepen goed weg waardoor het gat er kwam en de middenvelders dichtten dit niet!
Ruilen tegen Immers? Die is niet lui maar kan niet scorenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Kan, Lens zijn fout. Ik blijf erbij dat psv hem moet verkopen. Goede spits maar oh zo lui..
1 of 2 keer hebben ze dat gedaan omdat er echt niets anders was. Nu is er gewoon competitie 2x in het weekend, dus 99,99999% zeker dat er geen IF van komt lijkt me. Vorige week was er wel ineens een superduper 98 Ronaldo omdat hij 2x scoorde tegen Milan in een friendly thoughquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:41 schreef detennismaster het volgende:
Nog leuke IF's mogelijk uit 1 van de oefenwedstrijden of doen ze daar niet aan? Altijd zo vaag bij EA
quote:
Nee, al is Immers wel een vechter die we missen maar nee. Lens moet 10 mln opbrengen (quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ruilen tegen Immers? Die is niet lui maar kan niet scoren
Niet de eerste keer dat dat zeker had gemoeten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:46 schreef vandermar het volgende:
Ik vind België ook een sterke en getallenteerde groep hebben die het WK zeker moet kunnen halen!
True, maar teveel jeugd is ook niet goed en dat hebben ze nu een beetje. En het gebrek aan een echt goede spits natuurlijk. Talent is er wel, maar dat is niet altijd genoeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat dat zeker had gemoeten.
En door het onweer ben ik er vanavond bijna niet geweest, ook al onweert het hier nu pas netquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Wat een irritante boel hier vanavond zeg..komt dat door het onweer ofzo?
Nee, tenzij er een snelle BIN was die ik heb gemist.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En door het onweer ben ik er vanavond bijna niet geweest, ook al onweert het hier nu pas net
Is er nog een IF Jean op de markt geweest behalve die ene die voor 300k ging?
4-2quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vreemd dat het er niet uitkomt bij België.
Vorige week was er een IF Templeton voor 40k BIN ofzo. Gelukkig heb ik die niet op de markt gezien. Dat soort bargains met IFs ben ik dit jaar bijna niet tegengekomen behalve helemaal in het begin een IF Wilkshire voor 800 (die ik overigens wel had gekocht) en een IF Bruno Alves voor 200c BINquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, tenzij er een snelle BIN was die ik heb gemist.
Alsof jullie deze overwinning niet dolgraag in zouden ruilen voor goede prestaties als het er echt om gaatquote:
Je hebt het van niemand vreemd dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
Mijn vader is erger dan VDM.
Komt vertonghen in beeld hoor je... bah bah wat een vieze kut jood is dat. Die bakkes die hij ook heeft, die zou je toch door de midden willen schoppen. Misselijke kut jood.
Dus ik reageer, dat kan wel maar het is wel een goede verdediger.
Oh dus jij gaat het even voor die jood opnemen? het is gewoon een jood en die zijn niet goed
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
Komt vertonghen in beeld hoor je... bah bah wat een vieze kut jood is dat. Die bakkes die hij ook heeft, die zou je toch door de midden willen schoppen. Misselijke kut jood.
Oh dus jij gaat het even voor die jood opnemen? het is gewoon een jood en die zijn niet goed
Jezus, dat is wel echt erg hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
Mijn pa begon ook met gadverdamme, die smerige joodquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Fuszy het volgende:
kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Je hebt het van niemand vreemd dus.
Die prestaties zijn nu begonnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof jullie deze overwinning niet dolgraag in zouden ruilen voor goede prestaties als het er echt om gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |