Ah zo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:44 schreef padlarf het volgende:
[..]
In vergelijking met de wedstrijdroeiers is een keer per week roeien natuurlijk al zelden
Zo kunnen dingen lopen. In het begin roei je zo nu en dan, en daarna ontdek je dat je passie ligt bij het coachen, faciliteren van het borrelen, het koken voor 100+ man, klussen aan het pand/de botenloods, repareren van het materieel, het rijden op een vrachtwagen met een aanhanger met boten van 18 meter, schrijven voor het krantje, maken van een jaarboek/almanak, maken van foto's, spelen in de huisband, etc. Dan heb je ook een prima plekje binnen de vereniging.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Waarom? Waarom wel lid worden/blijven van een roeivereniging zonder datgene te doen waarvoor die is opgericht? Ik zie dat bij een de meeste andere sporten niet zo snel gebeuren.
Tip: corps ipv koor. Als je het daar fout doet krijg je waarschijnlijk een iets minder vriendelijke reactiequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:56 schreef zoodan het volgende:
Het wordt zekerweten het koor of virgiel! Wat een prachtige feesten vanacht!
Dan mag je jezelf voorbereiden op een intensieve KMT (waar opzich niks mis mee is), maak zsm de keuze dan kan je op je gemakje dingen voor je paklijst regelen. De paklijsten voor een kmt zijn namelijk nogal groot.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:56 schreef zoodan het volgende:
Het wordt zekerweten het koor of virgiel! Wat een prachtige feesten vanacht!
Maar... nu lijken ze allemaal nog zo aardig!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:35 schreef padlarf het volgende:
Tip: corps ipv koor. Als je het daar fout doet krijg je waarschijnlijk een iets minder vriendelijke reactie
Toen ik dat zei werden ze boos dat ik geen koor zei. Eikels.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:35 schreef padlarf het volgende:
[..]
Tip: corps ipv koor. Als je het daar fout doet krijg je waarschijnlijk een iets minder vriendelijke reactie
Klopt, je schrijft corps, en je zegt koor.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Toen ik dat zei werden ze boos dat ik geen koor zei. Eikels.
Wordt met de zaak niet vooral verwezen naar de sociëteit? Hoe dan ook, het zal er bij jou de komende tijd wel goed ingehamerd worden hoe het precies zit, terwijl je met een wortel in je kont en een brandende kaars in je mond gezellig samen met de anderen urenlang een zwerm bijen mag nadoen, dus maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 16:41 schreef zoodan het volgende:
Het corps wordt hier vooral "de zaak" genoemd, hele vette vereniging ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
Ze feuten je.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Insektenvernichter het volgende:
Ik moet voor mijn 'introductieweek' v/d studentenvereniging o.a. meenemen:
- haddeldep ??
- mediaan ?? (dit heeft toch met wiskunde te maken?)
Heeft iemand enig idee wat deze dingen zijn, google levert helaas niks op.
Idee: anticipatie.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 16:43 schreef Insektenvernichter het volgende:
Ik moet voor mijn 'introductieweek' v/d studentenvereniging o.a. meenemen:
- haddeldep ??
- mediaan ?? (dit heeft toch met wiskunde te maken?)
Heeft iemand enig idee wat deze dingen zijn, google levert helaas niks op.
Dat dacht ik dus ook al, maar zolang je niks zeker weet...quote:
Ik zat eraan te denken om zelf iets in elkaar te knutselen en dan zeggen van: kijk dit is nou een haddeldep! Want het zal wel niet bestaan ofc.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:22 schreef Ryon het volgende:
Haddeldep klinkt duur. Ik zou gewoon iets kopen en daar heel veel geld aan uitgeven. Beetje patsen met je paklijst moet kunnen.
Beter doe je inderdaad zoiets dan dat je helemaal niks meeneemt. Wordt altijd wel gewaardeerd (ook al praten ze je hard de grond in zodra je er mee aan komt zettenquote:Op woensdag 22 augustus 2012 17:53 schreef Insektenvernichter het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook al, maar zolang je niks zeker weet...
[..]
Ik zat eraan te denken om zelf iets in elkaar te knutselen en dan zeggen van: kijk dit is nou een haddeldep! Want het zal wel niet bestaan ofc.
Dat is een goeie ga ik doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:00 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Potje pindakaas nemen (of liever: iets exotischer), etiket eraf halen, op je allermooist een etiket maken dat het product "Háddeldëpp" (nu met verbeterde smaak) aanprijst in een fantasietaal en stug blijven volhouden dat je 't na veel rondbellen via een vriend van je oom kon importeren uit Oezbekistan per koerier. En angstig vragen of het wel het goede is, want dat je gemist had dat het net iets anders geschreven werd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |