Niet wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:49 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Niet weten![]()
Belgen zeggen ook patat (of patattekes) ligt er maar net aan waar je komt.Niet waar, ik kom best vaak in belgie en daar zeggen ze gewoon een grote friet mayo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Patat is voor Nederlanders.
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Niet waar, ik kom best vaak in belgie en daar zeggen ze gewoon een grote friet mayo.
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorAls ik een steen gooi, gooi ik ben België, geloof me, ik kom er vaak genoeg. En daar zeggen ze het toch echt wel. Ook friet, maar ook patatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel waar dus.
Meer friet dan patatquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als ik een steen gooi, gooi ik ben België, geloof me, ik kom er vaak genoeg. En daar zeggen ze het toch echt wel. Ook friet, maar ook patat
Maar ze zeggen meer friet dan patat dus friet is de overheersende factorquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Maar ze zeggen meer friet dan patat dus friet is de overheersende factor
[..]
Niet weten![]()
Belgen zeggen ook patat (of patattekes) ligt er maar net aan waar je komt.Even dik gedrukt voor je. Misschien snap je het zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Ik zeg nergens dat ze geen friet zeggen, ik zeg enkel dat ze OOK patat zeggen.
Doe niet zo wijsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:53 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Even dik gedrukt voor je. Misschien snap je het zo[ afbeelding ]. Ik zeg nergens dat ze geen friet zeggen, ik zeg enkel dat ze OOK patat zeggen.
[..]
Niet weten![]()
Belgen zeggen ook patat (of patattekes) ligt er maar net aan waar je komt.Dus dit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:50 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Niet waar, ik kom best vaak in belgie en daar zeggen ze gewoon een grote friet mayo.
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorSlaat als een lul op een drumvel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij bent ermee begonnenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Doe dan niet zo domen betweterig.
Weer niet waar.quote:
[..]
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorJIJ bent begonnen dat ik de waarheid niet vertel, ik wil je alleen laten zien dat je het verkeerd begrepen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga nu maar weg uit dit topic je verpest allesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Weer niet waar. [ afbeelding ]
[..]
JIJ bent begonnen dat ik de waarheid niet vertel, ik wil je alleen laten zien dat je het verkeerd begrepen hebt.
Jaloers zijn op een trolltopic om aandacht?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:55 schreef Barbapapamama het volgende:
Wat zit je mijn topic trouwens te vervuilen?
Jaloers op mijn topic?
Dat doe je zelf. Met je domme zooi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:56 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ga nu maar weg uit dit topic je verpest alles
Wil je dit topic kopen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Jaloers zijn op een trolltopic om aandacht?
Nee. Toch bedankt.
[..]
'' een patatje met alstublieft'' dat hoor je een belg nooit zeggen hoorIncorrect. Ik woon 13km van de grens en hoor het ze er vaak genoeg zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik woon 300 meter van de grens en ik hoor ze vaker friet zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:58 schreef Repeating het volgende:
[..]
Incorrect. Ik woon 13km van de grens en hoor het ze er vaak genoeg zeggen.
De enige provincie die zo goed was dat hij werd opgesplitst om het eerlijk te houden.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ik woon 300 meter van de grens en ik hoor ze vaker friet zeggen
stoerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik kom er dagelijks i.v.m. school.
Als ik een steen gooi hoor ik iemand roepen "amai zeg, moet dat nuu, zot"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:59 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
Ik woon 300 meter van de grens en ik hoor ze vaker friet zeggen
Ik ook als ik 300m ver gooiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Als ik een steen gooi hoor ik iemand roepen "amai zeg, moet dat nuu, zot"
Ik snap niet zo goed waarom jij het opeens over Friesland wil hebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
De enige provincie die zo goed was dat hij werd opgesplitst om het eerlijk te houden.
Ik las Fries.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik snap niet zo goed waarom jij het opeens over Friesland wil hebben
Het is geen discussie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef Barbapapamama het volgende:
Maargoed laten we stoppen met deze discussie want ik heb toch gelijk.
De wedstrijd is bezig en het lijkt erop dat Nederland gaat verliezen!
Yoehoe go België go!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:07 schreef stoereboii het volgende:
Ik ben eckte belg, doe nie hipster
Dom figuur ben je. Kan je er niet tegen dat je een discussie niet kan winnen? Door je eigen domme woorden?quote:
Mensen die scheldenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dom figuur ben je. Kan je er niet tegen dat je een discussie niet kan winnen?
Agossie. Nu huilie huilie doen?
Ga janken man idioot[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ok en nu?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik scheld niet. Ik concludeer dat jij een idioot bent.
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)sukkel&noreplyfrom=0quote:
Waarom neem je de tijd om mijn historie af te gaan? Dafuq gastquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:15 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)sukkel&noreplyfrom=0
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)debiel&noreplyfrom=0
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ongool&noreplyfrom=0
En de laatste. Misschien wel de meest ironische :
http://www.fok.nl/gm/spyt(...)ver=kk&noreplyfrom=0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |