Heb een druppel op m'n raamquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
OMFGROFLWTF!! het regent hier licht, GRIP 3 alle kazernes paraat!! ik verwacht een zondvloed met springtij
Hier hetzelfde met de Zeeuwse plusjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:41 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die plusjes zouden boven m'n hoofd moeten zitten maar ik heb nog niks gemerkt of gehoord...
Klopt iets niet, ik zit precies onnder die rode streep, maar geen onweer hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
belooft niet veel goeds...
Zou het? lucht ziet er wel redelijk uit, maar het zal me niks verbazen als de boel weer verdampt voordat het hier is..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:40 schreef Olga het volgende:
Er komt wel wat aardigs aan richting mijn kant (Alkmaar) nu maar hopen dat het doorzet.
Hier ook niet, zit een gat tussen twee buien in boven Leiderdorpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Klopt iets niet, ik zit precies onnder die rode streep, maar geen onweer hier
Zou me idd niets verbazen , maar ik blijf hopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Zou het? lucht ziet er wel redelijk uit, maar het zal me niks verbazen als de boel weer verdampt voordat het hier is..
Die treinen hadden wederom zonder mankeren met een normale dienstregeling kunnen rijden...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef RiKe het volgende:
Nou, dat was 'm dan, we hebben weer gelachen
Jij zit in Leiden toch? De lucht ging aardig los hier. Hoop wind, maar verder helemaal niks hier in Leiderdorp.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef RiKe het volgende:
Nou, dat was 'm dan, we hebben weer gelachen
Klopt ik zit in Leiden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:45 schreef CklokC het volgende:
[..]
Jij zit in Leiden toch? De lucht ging aardig los hier. Hoop wind, maar verder helemaal niks hier in Leiderdorp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |