abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:12:11 #301
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_115708558
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 09:58 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

De bouw hebben we blijkbaar niet nodig - er worden immers geen huizen gebouwd. Zuur maar waar. Tijd voor wat anders, want als de SP het voor het zeggen krijgt hebben we de komende 10+ jaar nog steeds geen huizen nodig.
Ik begrijp dat je het er niet mee eens bent en dat het je persoonlijk raakt, maar dat betekent niet dat het in ene 'mijn' schuld is. Je kunt jouw pech of slechte keuzes niet in de schoenen schuiven van een ander die nog wel z'n middenklasse genivileerde broodje kan beleggen. Derhalve zou ik je willen vragen zelf met bronnen te komen dat het allemaal zo verschrikkelijk is (behalve voor jou, gestaafd door jouw mening en suffe sarcastische opmerkingen over zolderkamertjes :6 ).

Over dat de discussie zinloos is heb je gelijk :) je hebt voor jezelf een versie van een waarheid gekozen en blijft daarbij, dat is prima, maar maakt het niet in ene de realiteit.
De bouw hebben we niet nodig? De Bouw en Infra sector is een van de belangrijkste motoren van onze economie. Het uitstralingseffect is gigantisch. Maar ik merk op dat je op de persoonlijk tour wilt? Waarom denk je dat ik pech of een verkeerde keuze heb gemaakt? Hoe weet jij hoe mijn leven eruit ziet? Je hebt geen idee man. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')