abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115608849
mensen die waarde hechten aan waar iemand vandaan komt :')
pi_115608893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dit is precies de reden waarom er altijd een kloof tussen westerlingen en jullie zal blijven.

Met dit soort onzin, dat komt over alsof je je afzondert van de rest, maar daarna wel altijd huilen dat westerlingen zich verheven voelen boven jullie. nou hier heb je de oorzaak.
Dan voegen we ons maar mooi bij Duitsland. Ied'reen blij toch? :)
pi_115608924
quote:
7s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:31 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Dan voegen we ons maar mooi bij Duitsland. Ied'reen blij toch? :)
Nou graag :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115608935
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:28 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En dit is precies de reden waarom er altijd een kloof tussen westerlingen en jullie zal blijven.

Met dit soort onzin, dat komt over alsof je je afzondert van de rest, maar daarna wel altijd huilen dat westerlingen zich verheven voelen boven jullie. nou hier heb je de oorzaak.
Die "kloof" interesseert me net geen ene drol...
Ik weet wel dat ik minder betaal voor m'n benzine, goedkoper kan winkelen in duitsland en geen last heb van irritante bontkraagjes die de steden terroriseren ^O^

Toevoegen aan Duitsland zou voor mij een directe JA zijn!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:31:56 #30
351780 Piye
King of Kush
pi_115608936
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:26 schreef thesystem het volgende:

[..]

^O^ Awesomeeee hahaha
En ach, als wij Limburgers of de Friezen hun eigen taaltje willen hebben en spreken..prima toch. Je weet het bij voorbaat als je naar Limburg komt...kom dan gewoon lekker niet ^O^
Dat is dan wel weer vrij triest als je per sé Limburgs moet gaan praten wetend dat iemand anders het niet begrijpt. Dan moet je vooral niet zeuren wanneer je voor debiele teringboer uitgemaakt wordt.

Nog triester is je als Nederlander helemaal verbonden voelen met Duitsland. Ga dan gewoon helemaal in Duitsland wonen. O nee daar hebben ze helemaal niks met Limburg. :')
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_115609008
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:31 schreef thesystem het volgende:

[..]

Die "kloof" interesseert me net geen ene drol...
Ik weet wel dat ik minder betaal voor m'n benzine, goedkoper kan winkelen in duitsland en geen last heb van irritante bontkraagjes die de steden terroriseren ^O^

Toevoegen aan Duitsland zou voor mij een directe JA zijn!
Kiek, met ow kan 'k proaten! _O_ ^O^
pi_115609011
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer vrij triest als je per sé Limburgs moet gaan praten wetend dat iemand anders het niet begrijpt. Dan moet je vooral niet zeuren wanneer je voor debiele teringboer uitgemaakt wordt.
Inderdaad, walgelijk volk die dat doet.

Kunnen noorderlingen trouwens ook erg goed hoor, niet alleen Limburgers.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_115609020
Je bent gewoon een lul die anderen niet wil helpen. Meer is er niet aan de hand.
Woord.
pi_115609041
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:31 schreef Piye het volgende:

[..]

Alleen dat is dan weer zo mooi...wij hebben niet eens zoveel boeren...jammer van je onwetendheid.
Als er ander volk bij is van boven Roermond kan er nog wel eens Nederlands gesproken worden. Het is niet dat we lekker door blijven lullen....hoewel het soms wel handig is ;)
pi_115609118
Grappig trouwens dat je dat Nederlands noemt :') weer een voorbeeld van distantiëren.

Jij praat ook gewoon Nederlands, alleen dan met een limburgs dialect. Wij praten abn.
pi_115609170
Toevoegen aan Deutschland??

woensdag 15 augustus 2012 @ 19:39:01 #37
351780 Piye
King of Kush
pi_115609196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Inderdaad, walgelijk volk die dat doet.

Kunnen noorderlingen trouwens ook erg goed hoor, niet alleen Limburgers.
Gewoon zoveel mogelijk standaardnederlands proberen te praten als je met iemand uit een andere streek praat lijkt mij de norm. Ik ga ook niet met straattaal lopen strooien als ik weet dat de ander dat niet gaat begrijpen.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:34 schreef thesystem het volgende:

[..]

Alleen dat is dan weer zo mooi...wij hebben niet eens zoveel boeren...jammer van je onwetendheid.
Als er ander volk bij is van boven Roermond kan er nog wel eens Nederlands gesproken worden. Het is niet dat we lekker door blijven lullen....hoewel het soms wel handig is ;)
Ja want als iemand je een debiele teringboer noemt is dat natuurlijk omdat hij daadwerkelijk denkt dat je leeft van de landbouw. _O-
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_115609232
Liever 'n ''debiele teringboer'' dan 'n kakkerige Hollander :)
pi_115609353
En al helemaal liever een limbo dan een kakker met n hete aardappel in z'n muil!
pi_115609427
Hoe moeilijk is het om even ABN te praten voor de mensen die logischerwijs jouw dialect niet kunnen verstaan? Overigens een kleine tip voor je: in dialect praten doet je achterlijk lijken. _O-
pi_115609466
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef TheHappyPrince het volgende:
Hoe moeilijk is het om even ABN te praten voor de mensen die logischerwijs jouw dialect niet kunnen verstaan? Overigens een kleine tip voor je: in dialect praten doet je achterlijk lijken. _O-
Dat snappen ze toch niet :')
  woensdag 15 augustus 2012 @ 19:46:31 #42
364261 Limburg82
I shit you not.
pi_115609495
TS komt niet uit Limburg. Hij heeft het over Beek(-Ubbergen) bij Nijmegen.
pi_115609525
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:44 schreef TheHappyPrince het volgende:
Overigens een kleine tip voor je: in dialect praten doet je achterlijk lijken. _O-
Dat vinden die kakkerige hollanders ja :')
pi_115609553
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:45 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat snappen ze toch niet :')
Du bist ne domme oetlul as ge dialekt proat. Zo beter? _O-
pi_115609566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:46 schreef Limburg82 het volgende:
TS komt niet uit Limburg. Hij heeft het over Beek(-Ubbergen) bij Nijmegen.
Ik kom uit Elten bij Kleve
pi_115609577
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Nee hoor, dat vinden Groningers bijvoorbeeld nou ook.
pi_115609635
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:48 schreef TheHappyPrince het volgende:

[..]

Nee hoor, dat vinden Groningers bijvoorbeeld nou ook.
dus jij representeerd heel groningen? _O-
pi_115609639
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

Dat jij je niet heel erg pathetic voelt. Maar waarschijnlijk kom je nooit buiten dat kutdorp van je en gaat alles van de `echte' wereld langs je heen, anders had je niet zon bekrompen gedachtengang.
pi_115609654
quote:
1s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef vluggejapie99 het volgende:

[..]

dus jij representeerd heel groningen? _O-
Zei ik 'alle Groningers'? Nee. Leer toch Nederlands :W
pi_115609768
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 19:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat jij je niet heel erg pathetic voelt. Maar waarschijnlijk kom je nooit buiten dat kutdorp van je en gaat alles van de `echte' wereld langs je heen, anders had je niet zon bekrompen gedachtengang.
Hoe kan je m'n darp nou een kutdarp vind'n. Je bent d'r waarschijnlijk nog nooit geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')