SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
FmR_NL (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K![]()
Gewoon je muur 2 tikjes naar binnen zetten is veel effectiever dan een mannetje op de lijn zetten. Daardoor staat je keeper veel beter gepositioneerd. Echt slecht geprogrammeerd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind het echt irritant als mensen een man op de lijn zetten, en dat een bal die er normaal in gaat er daardoor niet in gaat
?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij maakt dan weer wel sweaty goals en speelt met de keeper tegen de middenlijn aan
Hij heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Iedereen hier scoort sweaty? We kunnen lange discussies hebben over sweaty's.
Mijn keeper staat gewoon de hele tijd in zijn 16?
Jij hebt misschien 1x tegen me gespeeld man, wat bazel je nou.
Ik heb wel vaker dan 1x tegen je gespeeld, sjefkequote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Mijn keeper staat gewoon de hele tijd in zijn 16?
Jij hebt misschien 1x tegen me gespeeld man, wat bazel je nou.
Ik nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
?
Ach ja, bij elk spel heb je dat. Sommige mensen weten die voordelen ongelofelijk goed uit te buiten. Geluid is bijvoorbeeld erg goed in truukjes, die ook erg overpowered kunnen zijn als je ze goed uitvoert. Ik heb er geen problemen mee als iemand die voordelen uitbuit, zolang ik ze ook zou kunnen uitbuiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon je muur 2 tikjes naar binnen zetten is veel effectiever dan een mannetje op de lijn zetten. Daardoor staat je keeper veel beter gepositioneerd. Echt slecht geprogrammeerd.
Of hij schopt hem onderuit en krijgt geen roodquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef marcie216 het volgende:
mijn keeper is ook wel eens buiten zijn 16, omdat ik dan de steekpaas al aan zie komen, soms is hij dan ook te laat maar vaak onderschept hij hem dan
Ik ook niet tegen vrienden, maar ik heb de andere FOK!kers hier zien posten dat sweaty's gewoon oké zijn en shit dusja dan doe ik het gewoon.quote:
KLOPTquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Of hij schopt hem onderuit en krijgt geen rood
Kut voor Kent en GJE.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nice, containers zijn veel makkelijker te omspelen in FIFA 13
Nee, dat zeg ik ook niet. Ik zeg alleen dat je muur beter neerzetten effectiever is. Als je dat niet doet EN geen mannetje op lijn zet dan zit iedere FK er gewoon in als diegene er een beetje goed in is. Ik vind dat mannetje op de lijn zelf echt lelijk, maar door die muur goed neer te zetten gaan er weinig FK's in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, bij elk spel heb je dat. Sommige mensen weten die voordelen ongelofelijk goed uit te buiten. Geluid is bijvoorbeeld erg goed in truukjes, die ook erg overpowered kunnen zijn als je ze goed uitvoert. Ik heb er geen problemen mee als iemand die voordelen uitbuit, zolang ik ze ook zou kunnen uitbuiten.
Jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ach ja, bij elk spel heb je dat. Sommige mensen weten die voordelen ongelofelijk goed uit te buiten. Geluid is bijvoorbeeld erg goed in truukjes, die ook erg overpowered kunnen zijn als je ze goed uitvoert. Ik heb er geen problemen mee als iemand die voordelen uitbuit, zolang ik ze ook zou kunnen uitbuiten.
Gelukkig, win ik ook wat vaker. Containers zijn echt een pain in the ass (kan ook een aambei zijn btwquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nice, containers zijn veel makkelijker te omspelen in FIFA 13
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik ook niet tegen vrienden, maar ik heb de andere FOK!kers hier zien posten dat sweaty's gewoon oké zijn en shit dusja dan doe ik het gewoon.
Overigens doe ik het zo een beetje alleen als de keeper uitkomt.
Als ik 2 tegen 1 kom maak ik hem gewoon af, no sweaty.
Ze missen Clasie duidelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:50 schreef diedjuh het volgende:
Wat een niveau bij Jong Oranje zeg...
Albinoquote:
Daarmee versierde je ook de eerste vrije trap.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja.
Dat trucje van mijn 2e goal dat ik zo langs 2 man ging is fucking OP, maar weet niet eens hoe die heet.
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:51 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarmee versierde je ook de eerste vrije trap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |