ah ook lekker jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Pasta, spaghetti, macaroni, lasagne
stronken zijn is wel chill ja, je bent nog wel dronken maar door de wiet voel je je wat scherperquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
dronken + stoned = stronken
dat moet je eens tijdens de les proberen dat is best wel raar
quote:
Of dronedquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:18 schreef Nectar het volgende:
[..]
dronken + stoned = stronken
dat moet je eens tijdens de les proberen dat is best wel raar
je kunt ook meteen levenslang vakken gaan vullen broquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
stronken zijn is wel chill ja, je bent nog wel dronken maar door de wiet voel je je wat scherper
waarom?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je kunt ook meteen levenslang vakken gaan vullen bro
Walgelijke aantijging, derhalve verworpen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
efficienter dan eerst je opleiding vergooien enzo
Een walgelijke aantijging zeg je?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Walgelijke aantijging, derhalve verworpen.
Nee nog niet,ik denk dat ik gewoon een matje meeneem en daar ergens op de grond ga slapen of met een slaapzak in de tuin op het grasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:25 schreef Plastic_zak het volgende:
roald weet je al hoe je bij mono gaat slapen?
Maak een topic aan in onzquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
Wat moet ik doen om me 30k te vieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |