Met een dergelijke analyse zou ik pas beginnen als er al meerdere dates zijn geweest enzo..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:53 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou eerst uitzoeken wat voor dipje het is. Als het regelmatig voor komt of er voor onder behandeling is, zou ik haar laten voor wat het is.
Zit je helemaal niet op te wachten. Ik teminste niet!
maar je was te tttrrrraaaaaggggggggquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Tnx Spirit.. ik wou het bijna zelf doen
He alles goed?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke analyse zou ik pas beginnen als er al meerdere dates zijn geweest enzo..
Ik was geduldigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:00 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
maar je was te tttrrrraaaaagggggggg
Ik had ws puur uit verrassing eerst nog ja gezegd ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:01 schreef Silenus het volgende:
[..]
He alles goed?
-nee weekdipje
-met jou?
Ja prima!
Wat voor dipje dan? Depressie? Asperger? Vroeger aangerand door de pastoor?
-he wtf?!
Vanavond drankje doen op het terras?
Uiteraard ga ik er niet vanuit dat ik dan over drie weken een relatie zou hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:35 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Valt best mee...heeft ook met je eisen verwachtingen te maken. Laat los dat direct leuk contact gelijk staat aan een relatie, dat je binnen enkele samen if weken de ware vindt, dat iedereen die je leuk vindt jou ook net zo leuk vindt ..ga gewoon voor een leuke tijd. De rest komt hopelijk vanzelf.
Ik heb alleen maar leuke dates gehad. Dat 'de ware' er niet tussen zat is dan jammer, maar staat los van de sites. Die doen ip wat ze moeten doen...mensen met elkaar in contact brengen. De rest ligt bij jezelf.
Dat komt omdat ik het hier wel heel goed aanpak en dyna natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ik had ws puur uit verrassing eerst nog ja gezegd ook
Ik zou door vragen wat voor een dipje. Kom je er van zelf zo achter. Geloof me je wilt geen date met een labiel persoon! Zonde van je tijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een dergelijke analyse zou ik pas beginnen als er al meerdere dates zijn geweest enzo..
Sorry zit mobiel en had niet in de gaten dat ik de laatste wasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
als ze net zo slecht neukt als ze schrijft....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:09 schreef Dionysiou het volgende:
Joehoe, date te pakken.
Dion — 17:02
Haha, zal ik je dan maar eens laten zien hoe het wél moet op een date?
Dame in kwestie — 17:03
kunnen we doen
Dion — 17:05
niks moet, alles mag
Dame in kwestie — 17:06
hm waasrom niet toch haha toch gezellig
Alsof dat alles zegt.. Betrap me er zelf ook vaak op als ik op mijn smartphone aan het chatten ben.. Zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als ze net zo slecht neukt als ze schrijft....
En met net zoveel enthousiasme.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
als ze net zo slecht neukt als ze schrijft....
He joh nee al die moeite bespaar ik je graagquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:59 schreef Cue_ het volgende:
Ja echt he. He Deerne, heb zin om je dalijk es vol droog in de kont te neuken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En met net zoveel enthousiasme.
Dat doet niemand, alleen als je een statement maakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:18 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn vriend gebruikt nooit een punt als zijn zinnen zijn afgelopen bij whatsapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |