Ik doe gewoon 2 jaar.. dat haal ik wel als mijn telefoon gemaakt isquote:Op woensdag 22 augustus 2012 19:05 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De wifi-antenne hebben ze gewoon niet handig/slecht aangepakt qua hardware. Dat kon elk persoon zien aankomen dat dit problemen zou geven.
En die andere problemen zijn klote inderdaad, helemaal als je meerdere hebt en/of dezelfde problemen achter elkaar. Maar feit blijft dat elke telefoon problemen kent en dat tegen elke 'ontevreden' gebruikers (die dit dan ook genoeg op internet zetten) er wel 100+ positieve gebruikers staan (die dit weer een stuk minder op internet zetten).
Ik ben er blij mee, zeker omdat ik er ook maar 1 jaar mee hoeft te doen en dan kan kiezen of ik sim-only neem of verkoop/nieuwe neem. Niet dat ik denk dat ik hier geen 2 jaar mee uit kan houden ofzo, maar 1-jarig was voor mij veruit het goedkoopst.
En ben ik gezien hierboven even bij dat ik niet voor die klote-lease constructie ben gegaan; nooit ook gewild maar hier kun je wel zien waarom
Al iets bekend wanneer die komt dan? De S3 krijgt hem eind deze maand toch?quote:
Niks bekend nog volgens mij, S3 heeft idd releasedatum van einde maandquote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Al iets bekend wanneer die komt dan? De S3 krijgt hem eind deze maand toch?
De mijne draait daar op.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier een nieuwe htc One x bezitter.
alleen... Er is nog geen update naar 4.0.4?
Kan misschien even duren, zeker met een net 'nieuw' geactiveerd toestel?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:43 schreef Holy_Goat het volgende:
Hier een nieuwe htc One x bezitter.
alleen... Er is nog geen update naar 4.0.4?
Of ''branded'' ?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 20:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan misschien even duren, zeker met een net 'nieuw' geactiveerd toestel?
Je hebt 'm er niet toevallig al op staan?
Kan ook nogquote:
Dan is het wachten tot Vodafone er een update voor uitbrengt. Mijn vader heeft ook van Vodafone en nog geen update.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Vodafone logo bij opstarten plus programma meuk van ze
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaarquote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan ook nog
Heb je een bootlogo van een provider, of andere ellende met het label van je provider wat er niet af kan?
Das kut voor je, ik wist niet eens dat Vodafone nog branded uitbracht. De mijne komt er ook vandaan en heeft dat gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:00 schreef Holy_Goat het volgende:
Vodafone logo bij opstarten plus programma meuk van ze
Bij mijn vader ook niets aan de buitenkant.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaar
Ja doelde meer op apps en dergelijke.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
bij booten. Aan buitenkant niets zichtbaar
Mijn 1e en 4e HOX hadden dat ook niet, 2e en 3e heb ik geweigerd omdat ze VF branded waren.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:02 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Das kut voor je, ik wist niet eens dat Vodafone nog branded uitbracht. De mijne komt er ook vandaan en heeft dat gelukkig niet.
Nice. Net ook een HTC One X gehaald. Uiteindelijk toch maar naar de Phonehouse gegaan i.p.v. naar de Vodafone en kreeg een unbranded toestel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 06:14 schreef Holy_Goat het volgende:
http://www.androidworld.n(...)ndroid-4-0-4-update/
nu 29 aug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |