Maar mss heeft meneer Muis de sleutel welquote:
Nou die ligt ergens weg te roesten, ga maar zoekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk de jouwe lenen.
zeg jij wilt een kuisheidsgordel omquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:29 schreef Muis006 het volgende:
Beter een gaatje in je riem dan een riem in je gaatje
Dat heb ik nooit gezegdquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg jij wilt een kuisheidsgordel om
Oh daar heb je veel aan danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik had zondag een onwijs leuk hondenkookboek gekregen van een vriendin.
Nou was ik van plan om elke week iets voor ze te maken uit dat boek.
Ik ben nog geen recept tegengekomen zonder ingredienten die ze niet mogen hebben
Yeah, vooral met dit hete weer, dan zweet en glibber je lekker weg!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:09 schreef oh-oh het volgende:
Lekker veel batsen Zwab, dat verbrandt ook goed![]()
Varkensvlees.. ik dach dat het om hond ging? Maar ik weet enkel dat chocolade fataal kan zijn voor een hond. Waarom mogen ze geen prei?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou echt tamelijk debiel, overal moet een hele prei in of uit of varkensvlees , ja dag
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ben tijdens het dieet van tweede / derde gaatje van onder naar het zwarte stipje-dat-straks-een-gaatje-is gegaan
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
ben tijdens het dieet van tweede / derde gaatje van onder naar het zwarte stipje-dat-straks-een-gaatje-is gegaan
Varkensvlees geef ik ze nooit, dat kan een dodelijke bacterie bevatten, en prei en andere nachtschade is helemaal niet goed voor honden ook. Chocolade en druiven ook niet iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Varkensvlees.. ik dach dat het om hond ging? Maar ik weet enkel dat chocolade fataal kan zijn voor een hond. Waarom mogen ze geen prei?
Hey een bezoekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:38 schreef Scooter1 het volgende:
[..]
Varkensvlees.. ik dach dat het om hond ging? Maar ik weet enkel dat chocolade fataal kan zijn voor een hond. Waarom mogen ze geen prei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |