fixed dusquote:
jepquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kai sla je over hoop ik?
[..]
Tering boeltje was dat
Gelukkig heb ik de remasterd editions
[..]
Wel handig jagelukkig ook engels
[..]
Volgens mij ook 2 RPG's op de DSi , die waren wel tof. En vroeger schijnt er idd een SNES RPG te zijn geweest
?quote:
Wel tof tochquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Continuum voorbij, wat een open einde
Jahaaa, kan niet wachten op seizoen 2quote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel tof toch? Nja bedoel niet het einde, maar de serie zelf
Hoezo haat je me nu al?quote:
Anders ik welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jahaaa, kan niet wachten op seizoen 2
Alcatrez lijkt me wel tofquote:Op donderdag 16 augustus 2012 00:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Anders ik wel. Maar volgens mij is er nog niks zeker
Ook begonnen trouwens aan Breaking Bad, maar weet het nog niet hoor
Is het ookquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef Pixell het volgende:
[..]Wel slim, in een spoiler plaatsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk niet genoeg voor de meeste hier, maar haar kop en lichaam is zo geil heGelukkig komen hier nooit geen modjes
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ach joh en dan wat? Krijg ik een keer een waarschuwingquote:Op donderdag 16 augustus 2012 02:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel slim, in een spoiler plaatsenGelukkig komen hier nooit geen modjes
Nee, dan krijg je kei harde slaag. Zo hard dat je niet meer weet welke kleur tandenborstel je voor het laatst gebruikt hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 03:18 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ach joh en dan wat? Krijg ik een keer een waarschuwing
In Breda zelfs geen flitsen gezien... Het werd even donker maar dat was hetquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Hier maar heel even paar flitsen,thats it
Ik vond hem ook heel tof, jammer dat hij is gecanceldquote:
Morgenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |